نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
حمید سجادی - وزارت ورزش و جوانان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، واکنش جالب و عجیبی به استعفای مدیرعامل باشگاه استقلال داشت.

علی فتح‌الله‌زاده با انتشار پستی در اینستاگرام، از مدیرعاملی استقلال استعفا داد.

استعفای فتح الله زاده اما با این واکنش جالب از سوی وزیر ورزش و جوانان مواجه شد. سجادی گفت: این آمدن‌ها و رفتن‌ها در تمامی پست‌ها امری طبیعی است اما مهم این است که اگر با برنامه باشیم، این آمدن‌ها و رفتن‌ها لطمه‌ای به ساختار نمی‌زند.

وزیر ورزش دست روی نکته جالبی گذاشته است؛ برنامه داشتن برای اداره باشگاه های بزرگی مانند استقلال و پرسپولیس؛ خب با این اوصاف، برنامه شما چیست آقای وزیر؟

در همین ارتباط بخوانید: وزیر ورزش جواب کنایه فتح‌الله‌زاده را با بی‌اعتنایی داد

آقای وزیر؛ چه برنامه های خاصی از شما دیدیم!/ آجورلو را چه کسی به استقلال آورد؟ حکم مدیرعاملی فتح الله زاده را چه کسی صادر کرد؟

اگر منظورتان از با برنامه بودن، همان برنامه هایی است که در دوران وزارتخانه شما ترتیب داده شده که باید بگوییم اینها اساسا برنامه نبودند؛ یک جور روزگذران به سبک مدیریت دولتی را شاهد بودیم که در تمام سال های گذشته به تکرار مکررارت در فوتبال ایران تبدیل شده است.

۲ مدیر در زمان شما جناب سجادی، سکان هدایت باشگاه استقلال را برعهده گرفتند. اولی مصطفی آجورلو بود که خودتان او را برداشتید و در حکمی غیرمنتظره، علی فتح الله زاده را بعد از سال ها به باشگاه استقلال فرستاید. در هر دو برنامه یاد شده به زعم خودتان هم به جز ناکامی، اتفاق دیگری رخ نداد.

از امروز به بعد اما برنامه شما چیست؟ آیا برنامه دیگری هم باقی مانده که دوباره امتحان کنید؟

راستی، از پروژه واگذاری استقلال و پرسپولیس و بورسی شدن هر دو باشگاه چه خبر؟ آیا در این زمینه، برنامه هایتان به سرانجام رسید؟

در همین زمینه بخوانید: افشاگری درباره پرداخت هنگفت به فتح‌الله‌زاده؛ ۱۱۸ میلیارد تومان برای بدهی استراماچونی دادیم/ محکم پای شکایت‌مان از استقلال هستیم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • m IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    احتمالا پرسپولیس هم به همین وضع میندازه
  • آبی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    احسنت و برنامه نیاز به ساختار درست و روشن شدن تکلیف تیم دارد که دولتی بودن یا نبودن آن معلوم نیست
  • خوی IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    به نظر من بازی نکنن بهتره ارزش نداره
  • رضازاپاتای پرسپولیس IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    به نظرمااصلان نبایدلیگ هم بازی کننداگه قراره تولیگ سوم بشه بعدمثل قبلان که رفت دسته سوم بازم بره دوباره ازدسته سوم شروع کنه همین حالابازی نکنه بهتره بدبخت هوادارهای ساده وزودباوراستقلال که هرکس میادهرجوری دوست داره بازیشونشون میدن مثل آجرلواستقلال هم مثل پرسپولیس ازدولت کمک گرفت ولی پرسپولیسیهادادن به طلب کارولی استقلالیهابه جاهای دیگه خرج کردن اگه پول بورس درست استفاده میکردن حالااین مشکل پیش نمیومدبیچاره هوادارهاکه باسادگی مدیران استقلال زودگل میزننداونهاروچون پرسپولیس همیشه بهترین تیم ایران میشه وقهرمانیاش ۵تا۵تاازاستقلال بیشتره و۶تا۶تاازپرسپولیس گل میخورندهوادارهای ساده استقلال روی تیم خوب پرهوادارپرسپولیس حساسن اونهاهم یادگرفتن وتوپ میندازن توی زمین پرسپولیس درحالی که پرسپولیس اگه ازدولت پولی بگیره حق داره چون ۵تاقهرمانی پاداش طلب داره ۳تاحذفی و۴تاسوپرجام و۲تانایب قهرمانی آسیاطلب داره ولی استقلال بدبخت طلبی نداره اون یک قهرمانی هم بادآورده بودمدیران خرج اطیناکردن چراانقدرهوادارهای استقلال بدبختن جای این که ازباشگاه جواب بخوان دنبال قاتل برسلی میگردن چراپرسپولیس عل چراپرسپولیس بل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی