نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
شکایت تیم ته‌جدولی از صدرنشین؛ بارسلونا ۳-۰ بازنده می‌شود؟/ دردسر ستاره جوان برای تیم ژاوی
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

الچه سعی داشت بارسلونا را به تخلف محکوم کند اما لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کردند که هیچ تخلفی صورت نگرفته است.

به نظر می‌رسد که بارسلونا در بازی مقابل الچه قوانینی را زیر پا گذاشته است و این موضوع مربوط به گاوی است.

الچه از حضور این هافبک جوان در بازی شنبه شب که با نتیجه ۴-۰ به سود بارسا به پایان رسید، ناراضی است. به گزارش «کادنا کوپه»، استدلال الچه این است که مجوز گاوی لغو شده و او نباید در این بازی حضور پیدا می‌کرد. این ایستگاه رادیویی گفت: «ماده ۱۴۱ فدراسیون فوتبال اسپانیا از بازی مجدد گاوی در همان فصلی که مجوزش لغو شده جلوگیری می‌کند.»

با این حال، این استدلال توسط لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیا رد شده است، و لیگ و فدراسیون اطمینان داده‌اند که هیچ مشکلی با بازی گاوی وجود ندارد. ارگان‌ها می‌گویند که گاوی در تیم B ثبت‌نام کرده و شماره ۳۰ را در اختیار دارد. یعنی وضعیتش به حالت نرمال درآمده و منعی برای حضورش در تیم یک وجود ندارد. بنابر استدلال دو هیئت حاکمه، بارسلونا و گاوی هیچ تخلفی مرتکب نشده‌اند.

شماره پیراهن گاوی چیست؟

وضعیت گاوی کمی پیچیده است، زیرا او با قبول قرارداد پیراهن شماره ۶ بارسلونا را در اختیار گرفت، اما لالیگا به دلیل وضعیت مالی بارسلونا مانع از ثبت قرارداد جدید شد. آنها بیش از بودجه ۲۰۲۳-۲۰۲۲ خرج کردند، اما باشگاه اقدامات قانونی را انجام داد و توانست گاوی را به خدمت بگیرد. با این حال پیچیدگی‌های زیادی به وجود آمد و گاوی به لیست بازیکنان پایه برگشت.

این مطلب را هم بخوانید: بارسلونا مجبور به فروش بازیکنان مهم شد/ چه کسانی باید از نوکمپ بروند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی