گزینه اصلی چلسی برای جانشینی پاتر/ رقابت جدی دو دشمن برای جذب سرمربی جوان
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخی رسانه‌های انگلیسی می‌گویند بعد از اخراج گراهام پاتر از چلسی شانس یولیان ناگلزمن برای جانشینی او بیشتر از سایر گزینه‌هاست.

چلسی دقایقی پیش سرمربی خود، گراهام پاتر را رسما اخراج کرد تا برای دومین بار در فصل جاری سرمربی‌اش را اخراج کرده باشد. آبی‌های لندن در اوایل فصل هم توماس توخل آلمانی را اخراج کرده و پاتر را جانشین او کرده بودند.

درحالی‌که از چند گزینه مثل لوئیس انریکه، زین‌الدین زیدان و برندان راجرز به عنوان جانشینان احتمالی گراهام پاتر یاد می‌شود اما دیلی‌میل و چند رسانه انگلیسی دیگر مدعی شدند شانس یولیان ناگلزمن، مربی جوان آلمانی که در روزهای اخیر از بایرن اخراج شده بود، برای نشستن روی نیمکت چلسی بیشتر از سایر گزینه‌هاست.

فابریتزیو رومانو هم در واکنشی جداگانه این ادعاها را تایید کرد و ناگلزمن را دارای بیشترین شانس برای انتقال به چلسی دانست. گفته می‌شود پیش از اخراج پاتر در جلسات مدیریت باشگاه چلسی برای بررسی عملکرد تیم از یولیان ناگلزمن به عنوان گزینه باشگاه اسم برده شده بود.

این در حالی است که پیش‌تر و بعد از اخراج آنتونیو کونته از تاتنهام خبرهایی درباره نشستن ناگلزمن روی نیمکت این تیم انگلیسی هم منتشر شده بود. اما برخی رسانه‌ها در آلمان مدعی شدند ناگلزمن عجله‌ای برای بازگشت فوری به مربی‌گری ندارد و ترجیح می‌دهد تا تابستان منتظر بماند.

چلسی در اطلاعیه اخراج پاتر تایید کرد که تا اطلاع ثانوی و تا زمان انتخاب سرمربی جدید برونو سالتور به عنوان مربی موقت هدایت تیم را به عهده خواهد داشت.

این مطلب را هم بخوانید: واکنش‌های تند به اخراج سرمربی چلسی/ همچنان کوچکترین باشگاه انگلیس هستید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی