نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اسطوره قرمزها بوکسور می‌شود/ تماس با مدیربرنامه سرشناس برای مبارزه اول!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وین رونی ستاره پیشین منچستریونایتد و بهترین گلزن این تیم در لیگ برتر تصمیم گرفته ورزش حرفه ای جدیدی را تجربه کند.

وین رونی به عنوان یک فوتبالیست بدون شک یکی از درخشان ترین کارناه‌ها را در دهه‌های اخیر داشته اما در حال حاضر همه چیز ممکن است برای او تغییر کد چرا که اسطوره فوتبال انگلیس می‌خواهد شانس خود را به عنوان یک بوکسور امتحان کند.

این یک تغییر چشمگیر برای رونی است چرا که او در فوتبال بسیار موفق بوده و در تیمهایی مثل منچستریونایتد و اورتون در لیگ برتر انگلیس و همچنین تیم ملی انگلیس درخشیده است. اما سرنوشت ممکن است او را به سمت ورزش بوکس سوق دهد، ورزشی که رونی طرفدار پر و پا قرص آن است و به همین دلیل امکان حضور اودر این ورزش محتمل به نظر می‌رسد.

ادی هیرن که یک پروموتر یا به نوعی مدیربرنمه سرشناس د بوکس است باور دارد که وین رونی می‌تواند دست ک در بوکس نمایشی برای خود کارنامه ای درخشان را رقم بزند.

در این مورد حتی عنوان شده که رونی تصمیم خود را بابت انتخاب اولین حریفش در رینگ بوکس گرفته است. رونی در ابتدای فوتبالش و زمانی که در اورتون بازی می‌کرد یک بازیکن جنجالی و دردسرساز بود اما در منچستریونایتد و زیرنظر سرالکس فرگوسن او حواشی را کنار گذاشت و در مسیر ستاره شدن قدم برداشت.

حالا قرار است اوبا جیک پائول، کسی که در یوتیوب معروف شد و رو به بوکس آورد مبارزه کرد. پائول هم لقب «بچه دردسرساز» را در شبکه‌های اجتماعی به خود اختصاص داده و اخیرا هم اولین شکست خود در هفت مبارزه در بوکس را مقابل تامی فیوری (برادر بوکسور معروف تایسون فیوری) رقم خورد.

چرا بوکس؟

رونی طرفدار بوکس است و به همین دلیل می‌خواهد شانس خود را در رینگ امتحان کند و به همین دلیل هم با هیرن تماس گرفت تا یک مبارزه را برای او ترتیب دهد. البته هیرن گفته که روین قبلا هم از او درخواست حضور در مسابقات بوکس را داشته اما چون اغلب اوقات در حالت مستی چنین درخواستی از او کرده، حرفهایش را جدی نگرفته است!

با این حال به نظر می‌رسد این بار اوضاع فرق کرده و مبارزه رونی – پائول شاید به زودی رقم بخورد. گفته می‌شود این مسابقه در ورزشگاه اولدترافورد که رونی دوران طلایی فوتبال خود را در آن گذرانده، برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی