تصمیم مهم هیئت مدیره استقلال برای فتح‌الله‌زاده/ سرنوشت نهایی مدیرعامل مستعفی مشخص شد
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استعفای علی فتح‌الله‌زاده با موافقت اعضای هیئت مدیره استقلال روبرو خواهد شد.

بعد از ناکامی علی فتح‌الله‌زاده در درآمدزایی و البته حذف استقلال از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، مدیرعامل استقلال بعد از ۶ ماه حضور در این باشگاه از سمتش استعفا کرد و ظاهرا این استعفا به دست وزیر ورزش هم رسیده است.

قرار است اعضای هیئت مدیره استقلال در مورد استعفای فتح‌الل‌زاده در اولین جسله تصمیم گیری کنند و در این باره نظرشان را بگویند.

با این حال طبق شنیده ها کلیه اعضای هیئت مدیره استقلال با استعفای علی فتح‌الله‌زاده موافق هستند و کار او در این باشگاه به پایان رسیده است و به نظر می‌رسد دیگر بازگشتی برای او در کار نخواهد بود.

علی فتح الله زاده با عملکردی که در ۶ ماه اخیر داشت به نظر می‌رسد برای آخرین بار در این باشگاه حضور داشت و دیگر او را به عنوان مدیرعامل استقلال نخواهیم دید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • کلنگلیس IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    استقلال وبولینگ درآسیا بخاطر رفت وبرگشت شدن بازیهانباید حضورداشته باشن ببینید کجاگفتم پرسپولیس هم مدارکش مورد قبول نمیشه واینو مدیرای بولینگ هم میدونن ....سیاست وزارت ودستوربالادستیهاست واینا مثل فتل ودرویش هیچ کاره هستن
  • ناشناس IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    فتح ا... زاده برای حل مشکلات استقلال خیلی زحمت کشید به هر دری زد اما تنهاش گذاشتن همراهیش نکردن کلی بدهی و تعهدات از قبلی ها بجا مانده بود سردار خودش در صدا و سیما گفت چطور حاتم بخشی کرده اگر بجای اونا بدهی رو داده بود الان استقلال به اینجا نمی رسیداما فتح ا... زاده باید بیاد تو فوتبال برتر قشنگ همه ی موارد رو با هوادارا در میان بزاره
  • موسوی IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    با سلام فتح الله زاده باید بره چون موفق بوده والان استقلال در کورس قهرمانی هست همانگونه که اجر لو رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی