نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
عجیب اما واقعی؛ استقلال هنوز در کمپ حجازی حذف نشده است/ برداشت جالب شاگردان ساپینتو از ماجرای لیگ قهرمانان آسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از جمله اتفاقات جالب توجه در اردوی تیم استقلال عدم باورپذیری حذف تیم استقلال از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا است.

در روزهای پایانی هفته گذشته مهمترین خبر حوزه باشگاه استقلال مربوط به پرداخت بدهی آندره‌آ استراماچونی و جلوگیری از حذف احتمالی تیم استقلال از رقابت‌های بعدی لیگ قهرمانان آسیا بود.

این موضوع تا حدی برای بازیکنان استقلال اهمیت داشت که آنها پس از پایان دیدار مقابل ذوب آهن به جای تعریف و تمجید از عملکردشان مقابل حریف سرسخت اصفهانی و پیروزی دو بر صفر مقابل این تیم - که در بازی رفت با گل به خودی موفق به شکست دادن آن شده بودند - به موضوع حذف احتمالی از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا پرداخته و مشکلاتشان را با اصحاب رسانه در میان گذاشتند!

خبرهای رسیده از اردوی تیم استقلال پس از این بازی در کمپ زنده‌یاد حجازی حکایت های جالبی را در بر دارد.

افراد نزدیک به تیم استقلال درباره اینکه بازیکنان فردای روز بازی مقابل ذوب‌آهن در کمپ زنده‌یاد حجازی درباره حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا چه صحبتی با هم انجام می دادند عنوان می کردند؛ "شاید باور کردنی نباشد اما بازیکنان استقلال هنوز باورشان نشده که تیمشان از رقابت‌های آسیایی حذف شده است".

عجیب اما واقعی؛ استقلال هنوز در کمپ حجازی حذف نشده است/ برداشت جالب شاگردان ساپینتو از ماجرای لیگ قهرمانان آسیا

ظاهراً هنوز تعدادی از شاگردان ساپینتو به اینکه شاید مقام یا مسئولی در فدراسیون و وزارت ورزش اقدامی صورت بدهند تا استقلال بتواند دوباره در جمع تیم های آسیایی لیگ برتر باقی بمانند، امیدوارند و در این باره دوست ندارند باور کنند که تیم شان حذف شده است!

با مروری بر صحبت های بازیکنان استقلال در میکسدزون ورزشگاه آزادی پس از پیروزی مقابل ذوب آهن می توان دریافت که آنها تا چه اندازه روی حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای گرفتن پاداش معنوی قهرمانی فصل قبل شان از این طریق حساب باز کرده بودند.

آرش رضاوند یکی از بازیکنانی بود که در صحبت هایش به این موضوع به شکل شفاف و مستقیم اشاره کرد و گفت: «وقتی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پاداشی برای تیم قهرمان در نظر نمی‌گیرند راهیابی ما به لیگ قهرمانان آسیا می تواند تنها پاداش معنوی بچه های تیم استقلال برای زحمتی باشد که فصل قبل در ازای قهرمان کردن استقلال متحمل شدند».

یادآور می شود؛ برخی از مدیران اسبق استقلال همچون کاظم اولیایی که عضو کمیته صدور مجوز حرفه ای آسیا است از احتمال فرصت یک ماهه برای بازگشت دوباره استقلال به لیگ قهرمانان آسیا خبر داده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • لنگپاره پاره IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    درودبر تیم محبوب استقلال درود برهمه بازیکنان وسرمربی شیردل درود برکاظم اولیایی درود برهمه کساني که قلبشان برای استقلال می تپد حق نگهدارتون
  • دلیران آبی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    وقتی عزم واراده این بازیکنان را می بینم یاد تنهایی آنها در ۲فصل پیش که نیم فصل دوم با فرهادخان مجیدی نتایج درخشانی گرفتند چون همدل وهم قسم شده بودند درآنزمان هم خیانتکاری بنام مددی که مهره سلطانی فر بود سعی داشت که تیم را زمین بکوبد ولی خداوند متعال وسرمربی شجاعی بنام فرهادخان وبازیکنان عیرتمندی وجود داشتند که برای هواداران وعزت نفس خودشان بازی‌های در خور توجه ایی کردند وخم به ابرو نیاوردند حالا هم دلیر مردی بنام ساپینتو وهمکاران والبته بازیکنان غیرتمند درکنار این مظلوم وستمدیده قرار گرفته اند درود برهمتتان
  • ناشناس IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    چنانچه در این کشور دلسوزی به معنای واقعی باشد نمی زارد استقلال از آسیا حذف بشه چون میلیونها نفر با این تیم زندگی می کنن
  • تاجی IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    همه ی ما باامیدزنده ایم ودرنومیدی بسی امیداست
    • مهران گهواره بند IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      امیدوارم استقلال محبوب دلم به آسیا برود وبدخواهان کورشوند
  • رضا IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    به امید خدا استقلال حذف نخواهد شد،به کوری چشم دشمنان
  • نصیر IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    خدا میداند این مبلغ ، پولی آنچنانی نیست که تیم بزرگی مثل استقلال بخاطر آن حذف شود دولت الان هم میتواند کمک کند و با رایزنی اجازه حذف را ندهد
  • طرفدار کیسه تهران IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    تا تونستن ریختن تو حلقوم بازیکنان باید از چی ناراحت باشن؟ پاداش از این بیشتر
  • خون ابی IR ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    این چهل میلیون هوادار کجا هستند که اگر هرکدامشان یک دلار کمک کنند براحتی چهل میلیون دلار جمع آوری شده و استقلال تا سالهای سال بیمه میشود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی