نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
ستاره استقلال در جام جهانی جایی در ترکیب ندارد/ یک خوزستانی محبوب ساپینتو است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخی از کارشناسان و پیشکسوتان استقلال پس از پایان دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن به حضور چند دقیقه‌ای ابوالفضل جلالی در اواخر این بازی پرداختند.

ابوالفضل جلالی مدافع ملی پوش استقلالی‌ها در جام جهانی بود که با عملکرد درخشانش مقابل تیم آمریکا توجه بسیاری از پیشکسوتان و اهالی فوتبال را به خود جلب کرد اما این بازیکن در ترکیب تیم استقلال جایگاه ثابتی ندارد.

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال گرچه در ابتدای فصل سلمانی را در پست دفاع چپ به میدان نمی فرستاد اما از زمانی که این بازیکن در این پست جا افتاد و به میدان رفت دیگر تغییری در پست او انجام نشده و به عنوان یار ثابت در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفته است.

جعفر سلمانی در بازی قبل مقابل ذوب آهن نیز که استقلال با کلین شیت زمین مسابقه را ترک کرد یکی از بازیکنان اصلی و ثابت در ترکیب این تیم به شمار می رفت که ۸۸ دقفیقه در ترکیب بود. ظاهراً مدافع محبوب چپ ساپینتو همچنان سلمانی است و او اعتقاد چندانی به ابوالفضل جلالی ندارد.

گفتنی است نیمکت نشینی های مداوم ابوالفضل جلالی باعث شد تا این بازیکن در اردوی آخر تیم ملی برای حضور در دو دیدار دوستانه مقابل روسیه و کنیا نیز به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی دعوت نشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی