نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
فریده شجاعی همسر پورحیدری
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

فریده شجاعی همسر مرحوم منصور پورحیدری در مورد اتفاقات اخیر تیم استقلال و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

استقلال سال جدید را در شرایط کاملا متفاوت آغاز کرد، اگرچه این تیم توانست ذوب‌آهن را شکست داده و همچنان روند پیروزی‌های خود در لیگ برتر را تداوم بخشید ولی عدم پرداخت مطالبات استراماچونی اتفاق فوق‌العاده بدی را برای آبی‌ها رقم زد. حالا در چنین شرایطی استقلال نه تنها خطر حذف از لیگ قهرمانان را به طور جدی می‌بیند بلکه شاید تنبیهات به مراتب سختگیرانه‌ای هم توسط فیفا برایش در نظر گرفته شود. این موارد دست به دست هم داد تا با دکتر فریده شجاعی صحبت کنیم. همسر منصورخان پورحیدری که خودش هم یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال محسوب می‌شود در مورد اتفاقات اخیر باشگاه حرف‌های جالبی زد که در زیر می خوانید:

جدی نگرفتن تهدیدهای فیفا

در رابطه با شرایط مدیریتی باشگاه استقلال نمی‌توانم به طور دقیق وارد شوم و همه چیز را نقد کنم چون ما این مسائل را از بیرون تماشا می‌کنیم و حتما هرکس که مدیرعامل باشگاه باشد، دغدغه‌ها و حرف‌های خاص خود را دارد و در چنین شرایطی فقط می‌توان برای استقلال تأسف خورد. متأسفانه در فوتبال ما گاهی اوقات تهدیدهای فیفا را جدی نمی‌گیرند و همین مسئله دردسرهای بزرگی درست می‌کند. فدراسیون جهانی فوتبال در رابطه با مسائل انضباطی و حقوقی با کسی شوخی ندارد.

پول‌ها از کجا می‌آید و کجا می‌رود؟

آقای فتح‌الله‌زاده مدعی شده باشگاه استقلال را با بدهی تحویل گرفته است. افراد دیگری هم که در استقلال صاحب موقعیت بوده‌اند همین حرف را می‌زنند. واقعا نمی‌دانم این پول‌ها در استقلال از کجا می‌آید و به کجا می‌رود. اصلا چرا تا این حد راحت می‌آید و می‌رود؟ در چنین شرایطی دلم برای هواداران استقلال می‌سوزد چون این بندگان خدا بدون هیچ چشم‌داشتی حامی تیم‌شان هستند اما زجر اصلی را آن‌ها می‌کشند که موفقیت تیم خود را در عرصه رقابت‌های آسیایی خواستارند اما چنین امری برای آن‌ها محقق نشد.

آرزوی ستاره سوم

اصلا بحث پیشکسوت بودن به کنار. داستان زندگی من و منصور را هم کنار بگذارید. من به عنوان یک هوادار استقلال می‌گویم که آرزوی نشستن ستاره سوم روی پیراهن استقلال بر دلم باقی‌ مانده است. آرزویی که امیدوارم روزی تحقق آن را شاهد باشم و من هم مانند بقیه طرفداران استقلال از این بابت خوشحال شوم.

اگر حجازی و پورحیدری بودند...

برخی از هواداران استقلال که علاقه و ارادت خاصی به منصور و آقای حجازی دارند، این روزها می‌گویند چه خوب که این دو چهره فوق‌العاده عزیز و ارزشمند نیستند و این روزها را نمی‌بینند ولی اتفاقا من می‌گویم شاید اگر پورحیدری و حجازی بودند، این اتفاقات نمی‌افتاد. اگر این دو عزیز بودند قطعا برای حل مشکلات استقلال به آب و آتش می‌زدند. در رابطه با منصور که خودم به وضوح شاهد بودم برای استقلال چقدر زحمت‌ کشید.

ناصر حجازی و منصور پورحیدری

طلب استراماچونی

منصور پورحیدری هیچ وقت برای کارهایی که جهت حل مشکلات استقلال انجام داد، سر کسی منت نمی‌گذاشت و همیشه خود را جزئی از خانواده استقلال می‌دانست اما من شاهد بودم که برای این تیم حتی خانه‌اش را هم فروخت. البته الان شرایط مالی استقلال با توجه به افزایش قیمت ارز به گونه‌ای است که منصور حتی اگر تمام زندگی‌اش را هم می‌فروخت، نمی‌توانست طلب استراماچونی را بدهد.

شرایط خوب تیم

خوشبختانه شرایط تیم استقلال از نظر فنی خوب است و شانس بالایی برای قهرمانی در لیگ برتر و جام‌حذفی داریم ولی می‌ترسم این داستان لیگ قهرمانان روی تیم تأثیر منفی بگذارد؛ اتفاقی که البته امیدوارم اصلا رخ ندهد.

سرمربیگری قلعه‌نویی

انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی از نظر من حرکت درستی بود و امیدوارم این مربی ایرانی بتواند موفق شود. من شخصا معتقدم اگر قرار باشد سرمربی استقلال خارجی نباشد، بهترین کسی که می‌تواند تیم را جمع و جور کند، آقای قلعه‌نویی است اما حالا که ایشان خوشبختانه سرمربی تیم ملی شده‌اند، باید مدیران باشگاه استقلال ساپینتو را حفظ کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    رئیس سازمان خصوصی سازی بیاید و با من مناظره کند. 1- برانکو ایوانکوویچ: یک میلیون و چهارصد هزار یورو از بیت المال به دلار 10 فروردین 1402 معادل 83,594,000,000 2- گابریل کالدرون: هفتصد و چهل هزار دلار از بیت المال به دلار 10 فروردین 40,663,000,000 3- ماریو بودیمیر: پانصد و شصت هزار دلار از بیت المال به دلار 10 فروردین 30,772,000,000 فقط برای این سه قلم، مجموعا 155 میلیارد تومان از بدهی های قبلی پرسپولیس حکومتی از جیب مردم و بیت المال پرداخت شد. اگر این مبالغ از بیت المال پرداخت نمی شد خود باشگاه پرسپولیس و مدیرانش توانای پرداخت آن ها را نداشتند و اگر این پول ها در بیت المال می ماند با توجه به قیمت ارز های دلار و یورو چنین پولی در خزانه کشور بود.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      4- یورگن لوکادیا: یک میلیون دلار به دلار 10 فروردین 1402 معادل 54,950,000,000 5- بوژیدار رادوشویچ: نهصد هزار یورو به یورو 10 فروردین 1402 معادل 53,739,000,000 این دو قلم مجموعا 108 میلیارد و 690 میلیون تومان که سازمان خصوصی سازی بررسی کند از کدام منبع باید این ها پرداخت شود. و در مجموع فقط برای 5 قلم 263 میلیارد تومان از بیت المال برای پرسپولیس حکومتی هزینه شد و بقیه آن هم بعدا هزینه می شود چون پرسپولیس حکومتی است.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      از دکتر حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی سازی که در دانشگاه امام صادق تحصیل کرده و اصول گراست سوال می کنم 800 میلیارد دلار درآمد نفتی در زمان دکتر احمدی نژاد چه شد؟ شما این 800 میلیارد را در عدد 55 هزار ضرب کن تا ببینی که ماشین حساب توان پاسخگویی ندارد آنقدر که عدد بزرگ است و به صورت عدد علمی نمایش می دهد. همچنین شما اصولگراها پاسخ بدهید چطور می شود در عرض چند ماه دلار از 30 هزار تومان به 60 هزار تومان برسد و ارزش دارایی های مردم نصف شود و این ضرر و زیان را چه کسی جبران می کند؟ منتظریم اصولگراهایی که ادعا دارند جواب مردم را بدهند.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      مهمترین نکته این است که باید سازمان خصوصی سازی توجه کند که این ارقام قبل از این ماجرای به اصطلاح خصوصی سازی صورت گرفته و پول استراماچونی هم مربوط به همان زمان است. وقتی بدهی های گذشته پرسپولیس حکومتی از بیت المال پرداخت شده باید بدهی های قبلی استقلال هم از بیت المال پرداخت شود. علت پرداخت نشدن پول استراماچونی اول مربوط است به دوره ریاست مسعود سلطانی فر و مدیرانی که این شخص در استقلال منصوب کردند و مسعود سلطانی فر باید به دادگاه برای پاسخگویی فراخوانده شود.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      نکته بعدی که رئیس سازمان خصوصی سازی مدام روی آن مانور می داد 5 میلیارد دکتر فتح الله زاده است. اصلا این 5 میلیارد هم توسط دکتر فتح الله زاده برداشت نمی شد آیا مشکل پرداخت طلب استراماچونی حل می شد.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      نکته بعدی این است که چرا سازمان خصوصی سازی به پرونده های پرسپولیس حکومتی در 5 سال حضور مسعود سلطانی فر در پرسپولیس ورود نمی کند و میلیارد ها میلیارد پولی که از بیت المال برای پرسپولیس حکومتی هزینه شد را مورد بررسی قرار نمی دهد و حتی 8 میلیاردی که از اسپانسر استقلال گرفته شد و به پرسپولیس دادند در حالی که متعلق به استقلال بود و همچنین 30 میلیاردی که محمد‌جواد آذری جهرمی با منصب و نفوذی که داشت از همراه اول گرفت و به پرسپولیس داد در حالی که باید به هر دو تیم استقلال و پرسپولیس تیمی 15 میلیارد می داد.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      ضمنا چرا به قضیه مهدی طارمی ورود نمی شود؟ چون مهدی طارمی وقتی با تیم ترکیه ای قرارداد داشت همزمان با پرسپولیس هم قرارداد بسته بود و در پرسپولیس بازی می کرد. طبق قانون باید تمامی بازی های پرسپولیس که در آن مهدر طارمی بازی کرده بود 3 بر صفر به نفع رقیبان می شد و پرسپولیس هم به دسته سوم فرستاده می شد. در نتیجه خبری از پوکر و گلات و این حرفا نبود. اما برای جلوگیری از این فاجعه، دکتر حسن روحانی و مسعود سلطانی فر در سطح بین المللی با اردوغان مذاکره می کنند که جلوی فاجعه را بگیرند و سند سازی هم برای ارائه به فیفا و CAS ارائه می کنند اما وقتی به استقلال می رسد می گذارند که استقلال نابود شود.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      از سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان هم باید سوال شود وقتی دکتر مصطفی آجورلو به خوبی تیم استقلال را مدیریت می کرد و تیم هم با مدیرعاملی ایشان قهرمان شد چرا برکنارش کردید. برکناری ایشان چه دلیلی داشت آیا جرمش قهرمان کردن استقلال بود یا اینکه از قبل برنامه‌ریزی شده بود تا همه کاسه کوزه ها را بر سر دکتر فتح الله زاده خراب کنید و استقلال را به نابودی بکشانید.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      نسبتی با دکتر فتح الله زاده ندارم و پولی هم نه از ایشان و نه از کسی می گیرم اما سابقه دکتر فتح الله زاده در استقلال مشخص است و تعداد قهرمانی هایی که برای استقلال آورده. اگر هم ایشان مدیر هزینه است همه مدیران فوتبالی ایران مدیر هزینه هستند ولی ایشان حداقل با هزینه هایی که کردند جام های مختلف و زیادی برای استقلال آوردند و شخصی مثل دکتر حسین قربان‌زاده در سطحی نیست که بخواهد سطح علمی و مدیریتی آقای فتح الله زاده را زیر سوال ببرد چون آقای فتح الله زاده عملی نشان داده است که چه مدیر توانمندی است نه اینکه بخواهد در برنامه تلویزیونی انواع صورت های مالی را تئوری‌وار توضیح دهد و این سوال دکتر قربان‌زاده بسیار مضحک و خنده دار بود. گرچه خود آقای فتح الله زاده قبلا هم گفتن که من اصلا سیکل دارم نه دکترا.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      در بین این شوی تلویزیونی حسین قربان‌زاده و دست‌اندر‌کاران لنگی برنامه فوتبال برتر، 6 امتیازی که به ناحق به پرسپولیس حکومتی به صورت مهندسی شده داده شد فراموش نشود. یکی گل آفساید شیخ دیاباته مقابل صنعت نفت ته جدولی و یکی خطای پشت محوطه جریمه که به صورت مهندسی شده منجر به پنالتی برای پرسپولیس شد مقابل مهمترین رقیب دور برگشت یعنی مس رفسنجان. همه اذعان دارند که امتیاز مقابل مس رفسنجان بسیار کلیدی بود که اگر عدالت اجرا می شد پرسپولیس 2 امتیاز از دست می داد حتی مقابل حریف 10 نفره. و چون استقلال و سپاهان هم با مس رفسنجان بازی دارند این 3 امتیازی که به ناحق به پرسپولیس دادند بسیار حیاتی بود چون مس حریف بسیار قدری است که از قبل پیش بینی کرده بودم. همچنین 11 امتیازی که در این فصل از استقلال به صورت مهندسی گرفته شد هم یادی بکنیم که استقلال الان با 60 امتیاز در صدر جدول بود و همچنین 6 امتیاز مهندسی شده که به سپاهان دادند. به سپاهان هم مهندسی شده صدر جدول است
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      منتظر افشای ریز اطلاعات باشگاه پرسپولیس حکومتی و گردش مالی این باشگاه و میزان دریافتی ها از بیت المال در 8 سال گذشته توسط دکتر حسین قربان‌زاده هستیم به اضافه توضیحات درباره 800 میلیارد دلار درآمد نفتی که در زمان ریاست دکتر احمدی نژاد اصولگرا معلوم نیست چه شد. همچنین منتظر نظرات کارشناسی ایشان درباره عملکرد دولت فعلی افزایش قیمت دلار از 30 هزار به 60 هزار تومان و افزایش شدید قیمت مسکن و ماشین و تمامی اقلام مصرفی مردم هستیم. امیدوارم شهامت پاسخگویی در تمامی زمینه ها را داشته باشد. 30 میلیون هوادار استقلال منتظرند.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      ما 30 میلیون هوادار استقلال، خواهان محاکمه مسعود سلطانی فر و محمد جواد آذری جهرمی و مدیران منتصب در استقلال توسط مسعود سلطانی فر و واریز مبالغ هنگفت پول های بیت المال به باشگاه پرسپولیس حکومتی هستیم و منتظر ورود قوه قضاییه و دست اندرکاران مربوطه هستیم. باید قوه قضاییه مو رو از ماست بیرو بکشه برای هر دو تیم پرهوادار استقلال و پرسپولیس حکومتی و نه فقط استقلال یا علی فتح الله زاده. همه مدیران در طی این 8 سال باید دادگاهی شوند. نباید کاسه کوزه ها فقط سر یک نفر شکسته شود. حتی دکتر احمدی نژاد هم باید به دادگاه فراخوانده شود نه اینکه عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام شود باید بگوید با 800 میلیارد دلار چه کرده است
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      اگر قرار بود بر اساس عدالت اسلامی و شایسته سالاری کسی به عنوان رئیس سازمان خصوصی سازی منصوب شود با این همه نابغه در کشور 50 سال بعد هم نوبت به حسین قربان‌زاده نمی رسید جز اینکه مشهدی است و همشهری بعضیا و در دانشگاه امام صادق هم تحصیل کرده و از خودی هاست. اول باید خود مدارک و مدارج طی شده تحصیلی حسین قربان‌زاده و روش منصوب شدنش در دادگاه صالحه مورد بررسی قرار بگیره. منصوب شدن ایشون من را یاد منصوب شدن ضرغامی به عنوان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی انداخت فقط به خاطر خودی بودن
    • حرف حق IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      آقای قربانزاده چرا در این برهه از زمان پا روی گردن استقلال گذاشته خود این آقا می داند کارهای دادگاه وقضا حداقل یکسال شاید هم سالیان طول می کشد تا نتیجه آن مشخص شود عجیب است که باشگاه لنگپولیس بدون مشگل است درصورتیکه مدیریت هردو باشگاه یک سازمان است وهیت مدیره هردو باشگاه را هم یک نفر تعیین می کند ضمنا پرسپولیس ورزشگاهی هم ندارد ورزشگاه آزادی هم که تخریب شده پس چطور مجوز حضور پرسپولیس صادر می‌شود آقایان حالا قانونمند شده اند ۹۲ هزار میلیارد تومان فولاد مبارکه چه شد آقای قربانزاده بورس مردم را به خاک سیاه نشاند لطفآ اگر عرضه داری اینها را هم تعیین تکلیف کن آیا مردم بیایند از شما شکایت کنند وپولشان را از چه کسی بگیرند انشالله که دادگاه عادل این قربانزاده را محکوم کند واز تمام مسئولیت‌های دولتی برکنار شود
    • Ali IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      ازتو کُلُفت ترش که حاجی تان بود چون ریگ به کفشش بود بازنده شد تو که در مقابل او و مظلومی مورچه هم نیستی !!!بنده ی خدا تو اصلا شرایط زمان و مکان را نمی دانی چیست چون از زحمت خودت نان نمی خوری پدر بنده ی خدایت باهزاران بدبختی و بیشترین میزانِ کار خانواده اش رااداره میکند که درمقابلِ حتی برادر و خواهرش دستش را دراز نکند وچون تو پول مفتِ پدر (هرچقدر است )را داری چنین انا رجل میخوانی ،گفتم شرایط زمان ومکان ،یک زمانی پدر بنده یک حیاط که 4هکتار زمینش بود وبا10 تا اتاق خرید 400هزارتومان ،الان یک درب اتاقش بیش ازین قیمت دارد ،پول برانکو و صدها مورد درتیم خودت که اینقدر وراجی میکنی وقتی دلار نهایتش 10هزارتومان بودپرداخت شده ،پول استرا را هم در شرایطی مشابه میتوانستند بدهند اما مدیران نادان ندادند چون کسی یقه شان را نمیگیردتا امروز که دلار بالای 50هزارتومان است بدلیل سقوط ارزش پول کشور جمهوری اسلامی دومیلیون دلار بشود 100میلیارد تومان ، وتنها چیزی که بلدید بردن اسم پرسپولیس برای ردگم کردن است
    • Ali IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      تو آنقدر …که هنوز نمیدانی که خودتان مافیا هستید ودارید صفت بارزخودتان را به دیگری میگویی،دلیلش هم ساده است مافیا وقتی که گروهی که در اقلیت هستند به تصورخودشان برای مبارزه با اکثریت و قدرت برترتشکیل میدهندکه مافیا نام دارد پس این را بدان پرسپولیس با هیچ فرد و گروهی مشگل ندارد که بخواهد حتی چندنفر باهم شوند وبا آن ویا آنان مبارزه کنند چون تمام فعالیت هایش در چارچوب قانون هست و بوده و خواهد بود،این تو و مثال تو هستید که ازفرط نادانی به توهم دچارشده اید ،مثلا برای جلوگیری ازتخریب ساختمان بوسیله ی چکه کردن آب فقط کافی است جلوی چکه آب را بگیرید !!!نه اینکه با همسایه ها جدال کنید و به همه انگ بزنید ،حالا متوجه شدی و شدید که مافیا هم اگر وجود داشته باشد شما هستید آنهم نه مافیای فوتبال ایران ،بلکه مافیای گوشه ای از تهران و نقطه ای از ایران چون افرادی با چنین تفکر و با داشتن حداکثر توهم حتی لیاقت داشتن نام مافیا را ندارید چون فقط هرج و مرج طلب هستید و فقط حرف میزنید،ضمنا مافیا که درکشورهای دیگر بود برای موضوع پیش پا افتاده ای مانند پول استرا نبود،برای تصاحب قدرت بود.
    • حسین IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
      حرفاتون به فرض اینکه کاملا درست و منطقی باشه که هست،خب از۳۰۰میلیون پول بورس ویا به قول شما بیت المال این ارقام پرداخت شده،ودقیقا همین مبلغ هم به استقلال پرداخت شده وچرا اونا بدهیهاشون رو ندادن وبودجشون رو مدیریت نکردن وزیر ورزش وقربانزاده دارن میگن دوبار ازبابت آسترا پول به استقلال دادیم چرا پرداخت نشده
  • سعید IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    آقای قربان زاده چرا به پرونده های پرسپولیس حکومتی در 5 سال حضور مسعود سلطانی فر در پرسپولیس ورود نمی کند و میلیارد ها میلیارد پولی که از بیت المال برای پرسپولیس حکومتی هزینه شد را مورد بررسی قرار نمی دهد و حتی 8 میلیاردی که از اسپانسر استقلال گرفته شد و به پرسپولیس دادند در حالی که متعلق به استقلال بود و همچنین 30 میلیاردی که محمد‌جواد آذری جهرمی با منصب و نفوذی که داشت از همراه اول گرفت و به پرسپولیس داد در حالی که باید به هر دو تیم استقلال و پرسپولیس تیمی 15 میلیارد می داد.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      سعید جان امکان نداره اینا ورود کنن اینا همشون دستشون توی یه کاسه است. همشون با همند به قول دکتر دادکان
    • بیاد منصور و ناصر IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      آقای قربانزاده داره اصول مالی و ساختار درست رو ترویج میکنه اما متاسفانه دارن از سر گشاد شیپور مینوازن ! به نظرم ایشان رو همون مافیای سرخ داره به بازی میگیره تا استقلال رو پائین بکشانند همانطور که دیشب همه دیدند میثاقی چطوری داشت منافق بازی در میاورد و هی مغلطه میکرد ، رقمی که میگن ۵ میلیارد حتی اگر به فرض به فرض خورده شده باشه قرارداد یه فصل یه بازیکن درجه دو هست در حالیکه کاملا مشخص بود فتح الله زاده مدرک و سند داره
    • مهدی IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      شما کیسه کشا عجب موجوداتی هستید. مدیر عامل قبلی کیسه پول سپرده رو از بانک کشیده بیرون که طلب استرا رو بده، اما پول رو هاپولی کرده. مدیر بمبی هم دوباره اومده چکهایی که چند سال پیش از کیسه، وصول کرده بود رو دوباره وصول کرده و هزار تا چک دیگه رو کرد که یکیش توسط مجیدی تکذیب شد. اما بازم بعضی از طرفدارای کیسه، حمایت میکنند از فتل. اینقدر هم روشنفکرانه اینجا نظر مینویسند که از خود فتل هم بهتر از خودش دفاع میکنند. مدیرهای استقلال باعث حذف از آسیا شدن، اینا به پرسپولیس حمله میکنند. اما نمیفهمند که قبلا هر اتفاقی میفتاد، باشگاه بورسی نبود و میشد زیر میزی چیزی رو رد کرد. ولی الان باید واسه هر یک ریال توضیح بدن. حالا شما هوچی گرای کیسه، از بس که سوزش دارین، بازم به پرسپولیس گیر بدین، در حالیکه جای دیگه بازیتون دادن. فتل دیشب رسما در مورد پول بازیکنای کیسه هم دروغ میگفت. خوبه روزبه اومد پشت خط.
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    سایت varzesh3 که مافیای لنگ ادارش می کنن با هیجان زیاد، حسین قربان‌زاده رو حسابرس مستقل معرفی کردن. حالا همه مردم ایران منتظر هستند که حسین قربان زاده به تیم پرسپولیس حکومتی هم مورود کنه در برنامه زنده فوتبال برتر با مخاطب میلیونی و با افشای ریز اطلاعات پرسپولیس در 8 سال گذشته، این حسابرس مستقل بودن رو به مردم نشون بده. همچنین با حسابرسی از عملکرد دولت در این چند سال و افرایش قیمت دلار از 30 به 60 هزار. حالا می بینیم این فرد حسابرس مستقل است یا اینکه فقط در یک مورد خاص که استقلال هست فقط اجازه دادن ورود کنه. خود سایت varzesh3 متعلق به صدا و سیماست و از رانت استفاده کرده برای رسیدن به این نقطه. حتی مدیران صدا و سیما برای تبریک به دفتر این سایت مراجعه کردند که اسنادش موجود است
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    یکی از نکاتی که قابل توجه است اعلام شده حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی سازی متولد 1358 است اما با توجه با ظاهر ایشان به نظر می رسد سن ایشان خیلی بیشتر از این حرفها باشد و باید آزمایش مچ دست بدهد و امثال این ها بدهد تا ثابت شود که سنش را درست اعلام کرده البته اگر شناسنامه ایشان دستکاری نشده باشد.
    • مهدی ف ایران IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      خخخخ. زمین و زمان مقصرند که کیسه رو خط زدن از آسیا، اما مدیران تیم تون مشکلی نداشتند؟ چرا نمیگی همه این خضعبلاتی که ردیف فرمودین واسه قبل از اینکه این دو تیم وارد بورس بشن. بعد ورود به بورس، یک سپرده هر دو تیم تو بانک داشتند که پرسپولیس هنوز هم داره، اما تیم کیسه شما نه!!! مدیر شما مصاحبه کرد که اون پول رو برداشته برای طلب استرا، پس چرا طلب استرا پرداخت نشده؟ دیشب آقای فتح‌الله‌زاده گفتند که مجبور بودن پول بازیکنان رو بده، در حالیکه کاپیتان تیمتون گفت ما حاضر بودیم پول استرا رو اول میدادن، بعد پول بازیکنها رو. میدونی چرا اینکار رو نکرده آقای فتح‌الله‌زاده!؟ چون اینجا میتونست لفت ولیس کنه و پولی که بازیکن میگه ۶۵ درصد گرفته رو بگه ۸۵ درصد دادم، اما در مورد پول استرا دیگه نمیتونست چیزی هاپولی کنه. تو رو خدا یک مقدار هم خودتون رو نقد کنید. یک سوزن به خودتون بزنید بعد یک جوالدوز به دیگران. باید از دست کسی دیگه عصبانی باشین، میاین و سفسطه میکنید اینجا به پرسپولیس گیر میدین.
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    پرسپولیس حکومتی مشکلی بابت پول بازیکنان طلبکارش نداره پولش رو حکومت به هر نحوی شده از کیسه بیت المال پرداخت می کنه حتی شده به بازیکنان طلبکار اعلام کنن بیشتر میدن ولی قسطیش کنن یا اینکه کامل پرداخت می کنن و برای فریب افکار عمومی اعلام می کنن پرسپولیس داره قسطی پول رادو رو میده.
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    تمام اهداف اینا این بود که استقلال رو از آسیا حذف کنن تا پرسپولیس حکومتی رو جایگزینش کنن
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    مهدی ترابی و وحید امیری سربازی نرفتند و سرباز هستند پس چطوری در پرسپولیس بازی می کنن؟ معافیت هاشون همه جعلیه
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    قربانزاده میگفت باشگاه بی در و پیکر. خخخخخ
  • استقلالی سربلند تاج قهرمان دوستاره IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    دمت گرم لنگیا مافیای فوتبال ایران چقدر دقیق و فنی و با عدالت مطلب نوشتی از ظلماتی که به استقلال مظلوم و هوادارانش کردن.. شرافتا تو این چهل و چند سال اگر کل سیستم پولی مالی و اداری دو تا باشگاه رو با دقت و بدون نامردی بررسی کنند جنابان تیم پیروزی چی دهها برابر استقلال خوردن و بردن و نامردی کردن ولی خب چون حاکمیت از بنیاد اول هم دشمن استقلال و هوادارانش بوده همه چی راحت و شیک ماست مالی و گل مالی میشه و خلاص می‌ره پی کارش .‌‌. اگر واقعا مرد این کارند بیان بررسی دقیق بکنند هر دوتا باشگاه رو از زمان اون عابدینی مافیا که با پروین کل فوتبال چاپیدن و خوردن تا رویانیان روباه با اون یارو زنجانی لنگی که هزاران میلیارد دزدیدن و بردن.. آخه یکی نیست بگه قربان زاده تو سر پیازی یا ته پیاز اصلا کجات به خصوصی سازی میخوره ..یه مشت گشنه دولتی بی سواد اومدن تو تلویزیون کلاس درس اقتصاد گذاشتند.. خخخخخ بله حاجی فتح الله اشتباهاتی داشته اما یه تار موش می ارزه به کل سیستم فاسد شما چون آدم پاک و جوانمردیه و قصدش خدمت به هواداران هست.‌‌.بدهی استراماچونی به فتح الله مربوط نیست فتحی گند زد با خلیل زاده و سلطانی فر
    • قرمزته IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
      یه دونه تاج خوشکل هم بذارید سر حاجی فتول خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • خسرو IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    حجازی و پورحیدری و پروین هم با اینا فرقی ندارند اونا فقط فوتبال بازی کردن بلد هستند چرا نمی فهمید فوتبالیست با مربیگری و مدیریت سه مقوله جدا از هم هستند.
  • مصطفی IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    کاش ناصرخان بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی