نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۹
کمک جالب ستاره لژیونر به پرسپولیس/ اشکالی ندارد؛ مبلغ قرارداد را قسطی پرداخت کنید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی علیپور رضایت داد تا مطالباتش از باشگاه پرسپولیس به صورت قسطی پرداخت شود.

یکی از پرونده های پرسپولیس در راه گرفتن مجوز حرفه ای مربوط به بدهی این باشگاه به علی علیپور بود. علیپور که در حال حاضر در لیگ پرتغال بازی می کند، در چند مرحله با مدیران پرسپولیس برای دریافت مطالباتش مذاکره کرد. او در ابتدا کل طلبش را به صورت نقد می خواست ولی باشگاه پرسپولیس توانایی انجام این کار را نداشت.

با توجه به اینکه پرسپولیسی ها نیاز داشتند تا هر طور شده با بازیکن سابقشان به توافق برسند و بتوانند مجوز حرفه ای برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا دریافت کنند، در نهایت با رضایت علیپور قرار شد مطالبات این بازیکن به صورت قسطی پرداخت شود و مهاجم سابق قرمزها کمک کرد تا تیم سابقش مشکلی برای حضور در آسیا نداشته باشد.

گفتنی است طلب علیپور از پرسپولیس ۹۰۰ میلیون تومان است و باشگاه پرسپولیس متعهد شده تا این مبلغ را به صورت قسطی به این بازیکن پرداخت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    پرسپولیس حکومتی مشکلی بابت پول بازیکنان طلبکارش نداره پولش رو حکومت به هر نحوی شده از کیسه بیت المال پرداخت می کنه حتی شده به بازیکنان طلبکار اعلام کنن بیشتر میدن ولی قسطیش کنن یا اینکه کامل پرداخت می کنن و برای فریب افکار عمومی اعلام می کنن پرسپولیس داره قسطی پول رادو رو میده.
    • قرمزته IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      پس اون همه پول که دادن به اس تق لال چی بوده فرق کار اینجاس که حاجی آشا با جاش هاپولی کرده ولی تو پرسپولیس فقط آشا میخورند باز یه کم تو جاش میمونه
  • Gaber IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    خوب شد آستراماچونی مربی پرسپولیس نشد نهصد میلیون قسطی خیلی لطف کردید .باشگاهی که این مبلغ را ندارد بهتره در آسیا شرکت نکند گویا مدیر باشگاه زیادی ولخرجی کرده که این مبلغ را قسطی می‌کنه بدبختا گل‌های علیپور بود که به آسیا رفتیم قراردادش هم ترانه هیچی نبوده با مبلغ سه تا پراید قسطی؟
  • سلام IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    چرا ما انقد غریب دوستیم تو این چند سال بالای ۱۰۰ میلیارد تومان چند تا بازیکن خارجی که هیچ سودی نداشتن هدر رفت و چهار دستی تقدیمشان کردن ولی علیپور که انصافا بارها باعث قهرمانی تیم شد و کلی گل زده را اذیت کردن و آخرش ۹۰۰ میلیون را قسطی بهش پرداخت کنن که اونم قطعا سر وقت پرداخت نمیشه يکی مثل استوکس یا اوساگونا که حتی برای ی بار باعث برد تیم نشدن بعد علیپور آمدن قبل علیپور پولشونو گرفتن
  • Sorena IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    هیجا نمیخواستنش گفت بزار رضایت بدم قسطی پولمو بدن شاید فرجی بشه.
  • مهرداد IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    به اس تق لال چند بار پول دادن اما گذاشتن جیب به جای پرداخت به مربی ،الان هم باید تشریف ببرید لیگ دسته یک قهرمان بشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی