نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
محبی در استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که این روزها باشگاه استقلال درگیر مشکلات مدیریتی و مالی است، تیم‌های متمول عربی در تلاش برای خرید ستاره‌های استقلال برای فصل بعد هستند.

باشگاه الغرافه قطر مطالعه به روی ریکاردو ساپینتو را برای جذب وی آغاز کرده است. باشگاه قطری از قرارداد این مربی پرتغالی با باشگاه استقلال اطلاعات کافی به دست آورده و می‌داند این قرارداد در سال دوم مشروط است. ضمن این‌که ریکاردو ساپینتو از هم‌اکنون می‌تواند اردوی تیم را به خاطر عدم دریافت مطالبات خود ترک کند اما در تیم مانده تا قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را برای هواداران استقلال به ارمغان بیاورد.

خبر دیگر این‌که باشگاه العین امارات هم روی جذب محمد محبی برنامه‌ریزی کرده و به نظر می‌رسد باب مذاکره با باشگاه سانتاکلارا را هم در این باره آغاز کرده است. محمد محبی این فصل قرضی به استقلال آمده است اما بعید به نظر می‌رسد باشگاه سانتاکلارا با ادامه این حضور راضی باشد، به این  خاطر که برای دریافت مطالبات خود از باشگاه ایرانی با دردسر مواجه شده است. این موضوعی است که علی فتح‌الله‌زاده هم تایید کرده است.

بر اساس خبرهای رسیده از باشگاه العین این باشگاه بی‌میل نیست محمد محبی را به صورت قطعی از باشگاه سانتاکلارا خریداری کند. محمد محبی یکی از ستاره‌های استقلال در فصل جاری بود و به طور حتم جدایی این بازیکن از جمع آبی‌ها، استقلال را برای تکرار موفقیت‌هایش در لیگ برتر دچار چالش خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی