نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
صدای مجلس هم درآمد: باید با مقصران حذف استقلال از آسیا برخورد شود/ وزارت ورزش جوان‌ها را دچار یأس کرده!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی به محرومیت تیم استقلال تهران از لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۵ فروردین ماه) مجلس در تذکری شفاهی اظهار کرد: برخی از متخلفان در جریان تأخیر در پرداخت حقوق اسفند ماه فرهنگیان استعفا دادند، اما انتظار است که دولت با مابقی متخلفین نیز برخورد کند.

وی بیان کرد: آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی نیز اشکالاتی دارد، گروه‌های ارزیابی سلیقه‌ای عمل کردند لذا امیدواریم اصلاحات لازم در این آیین‌نامه صورت گیرد.

این عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: تیم استقلال و محرومیت آن از لیگ قهرمانان آسیا نیز مانند اجرای قانون رتبه‌بندی است. چرا تعلل صورت گرفته و چه کسی مقصر است؟ برخورد با مقصرین ضروری است و امیدواریم شاهد استعفای افراد خاطی باشیم.

چه کسی پاسخ‌گوی حذف استقلال از آسیا است؟

در ادامه جلسه، احمد راستینه هم در تذکری گفت: با توجه به پیگیری‌های مستمر در خصوص عدم انجام وظایف قانونی، وزارت ورزش و جوانان هزینه‌های بسیاری را به اعتماد عمومی مردم وارد ساخته و جوانان عزیز را به شدت دچار یأس و ناامیدی کرده است.

این نماینده مردم شهرکرد ادامه داد: با وجود هزینه‌های باشگاه استقلال که به طور رسمی توسط سازمان خصوصی‌سازی اعلام شد، باشگاه استقلال به دلیل عدم انجام تعهدات از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. در این خصوص چه کسی پاسخگو است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • حرف حق IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    از آقای قربانزاده بپرسید که الان یاد نظارت و رعایت کردن قانون یادش افتاد آقای قربانزاده پول استقلال را پرداخت می کردید اگر به فکر جوانان هستید بعد وقت دارید که متخلفان را محاکمه کنید ۵سال جهرمی وسلطانی فر را نتوانستند محاکمه کنند حالا تو در این موقعیت می خواهی محاکمه کنی مرد حسابی تو با این کارت پا روی گلوی هواداران آبی دلان گداشته ایی انگاري مملکت همه کارهایش درست شده فقط موضوع تخلف استقلال مانده هرچند هیچ گونه تخلف مالی رخ نداده مرد حسابی حقوق معلمان‌ را با تاخیر دادید فکر می کنید مربیان وبازیکنان حرفه آبی خارجی هم مثل بازنشستگان بدبخت هستند آنها فیفا پشتشون فوری حقشون را می گیرند با دیر کردش وبا دلار حالا اگر آقای فتح الله زاده بنده خدا با تو بمیری ومن بمیرم واز کاسب وبقال باید پول جور کند وبه بازیکن بدهد حکایت اینه برادر من باشگاه داری ایران یا باید به شرکت‌های صنعتی وصل بود یا مثل استقلال از این وآن قرض گرفت تا کار پیش برود
  • محمودکوچکی IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    حالااستقلال حذف شده به یادحساب کتاب افتادندچراچهارماه قبل ترنکردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی