نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
آنچلوتی: در ال‌کلاسیکو فقط باید صبور باشید/ به داورها کاری ندارم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید وعده بازی هجومی تیمش در ال کلاسیکوی جام حذفی را داده است.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید کلید پیروزی در ال‌کلاسیکو را صبور بودن و پرهیز از کارهای دیوانه وار می داند.  رئال مادرید چهارشنبه در نوکمپ و از دور برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری به مصاف بارسلونا خواهد رفت و برای رفتن به فینال باید شکست ۰-۱ بازی رفت را جبران کند. رئال در سه بازی متوالی اخیر خود برابر بارسا مغلوب شده است.

آنچلوتی در نشست خبری این بازی در مورد دشواری انتخاب ترکیب اصلی تیمش گفت: «قطعا کار ساده‌ای نیست. در خط میانی کروس و مودریچ بی‌جانشین هستند ولی به این معنا نیست که فردا قطعا در ترکیب ثابت خواهند بود. در تیم بازیکنان بزرگ و بی‌جانشین زیادی دارم ولی در نهایت باید یازده بازیکن را به زمین بفرستم.» او در مورد تیم داوری بازی گفت: «من فقط به بازی فکر می‌کنم و نه به داوران. هدفم این است که تیم را به بهترین شکل برای بازی فردا مهیا کنم.»

کارلتو در مورد شانس پیروزی تیمش در این بازی پاسخ داد: «ما بازی رفت را باخته‌ایم و طبعا فردا حمله خواهیم کرد تا پیروز شویم. بازی نزدیکی می‌شود و جزئیات تعیین کننده خواهند بود. باید با و بدون توپ یک نمایش کامل ارائه دهیم و برای رسیدن به گل صبور باشیم. نباید دست به کارهای دیوانه‌وار بزنیم و هیچ نیازی به عجله نیست. ممکن است دقیقه ۵ گل بزنیم و سپس دو گل دریافت کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی