نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
کنایه درویش به فتح‌الله‌زاده؟/ هواداران را مقابل دولت قرار می‌دهند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا سوژه اصلی رسانه‌های ورزشی و حتی غیر ورزشی بوده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفته است: «چه‌کسی به پرسپولیس کمک کرده است؟ مگر به‌خاطر کالدرون پنجره باشگاه پرسپولیس بسته نشد؟ برخی‌ دوست دارند با این حرف‌ها هواداران‌شان را مقابل دولت بگذارند تا از این وضعیت استفاده کنند، به‌خاطر بدهی به کالدرون مدیران وقت پرسپولیس همان زمان وام گرفتند و همین وام الآن برای ما مشکل‌ساز و حساب باشگاه به همین خاطر بسته شده است.»

با این صحبت ها این سئوال پیش می آید که مدیرعامل پرسپولیس به علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال متلک انداخته است یا اینکه...؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • شیش ۶ IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    این متلک نیست.این ادرسی هست به اونایی که حافظه ی کوتاه مدتتشون مثل ماهیه و حافظه ی بلند مدت رو هم که هنوز بتکامل نرسوندن!وقتی میگه پرسپولیس دو پنجره ی نقل و انتقالاتی رو بسته پشت سر گذاشت.یعنی با ۱۱تا بازیکن و دست خالی هم در لیگ شرکت کرد اونم در صدر جدول و هم تا فینال واقعی اسیا رفت اونم نه چندین دهه ی پیش بلکه همین چند سال اخیر. بعضیها باید یادشون بیاد که دست از مظلوم نمایی و هوچیگری و عادت به مفتخوری و مفتبری بردارند و روی پای خودشون بایستند نه به امید بابا و باباها.پرسپولیس دو پنجره محروم شد اینقدر دولت و حکومت و مجلس و سفارتخانه های مختلف برایش دل نسوزوندن و تقلا نکردند !اما حالا سوگلیه بابا ها اخطاره بسته شدن پنجره گرفته همه ی ارکان مملکت دارن براش عزاداری میکنند اونم در حالی که طبق گفته ی مسئولین زیربط و اسناد موجود حداقل دوبار همون پول بدهیش رو گرفته که بدهیش رو صاف کنه ولی خرج عطینا شده و حالا چندباره کاسه ی گدایی دست گرفتن و فیلم و نمایش بازی میکنند.این تفاوت اصالت و ریشه دار بودنه با کسانی که ادای داشتن اصالت رو نمایش میدن.
  • 6 IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    كيسه است ديگر...
  • کیان IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    چاه کن خودش داخل چاه می افتد !!! این جماعت جیره خوار کیسه حکومتی پس از منحل نمودن شاهین مردم وارث او پرسپولیس کبیر را هم هدف تهمت و غیبت و هوچیگریهای خودشان قرار داده و میدهند و تنها خود را وارث طویله خسروانی (تاج دربار) و چپاول بیت المال در فوتبال میدانند در حال حاضر هم جهت عوام فریبی پرسپولیس که اولین باشگاه حرفه ای و خودکفا فوتبال ما بودند را فقط به منظور شریک جرم‌ میخوانند و میدانند !!!
  • محمدبراجعه IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    لطفا ساکت باشید شماکه اقای درویش همه ی نهادهای دولتی پشتتون هستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی