نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
آقای پاس گل لیگ برتر در نقش ستاره سابق چلسی/ این اسپانیایی با هیچکس شوخی ندارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پاکو خمس سرمربی تراکتور سابقه اخراج کردن ستاره سابق چلسی را هم دارد.

چند روز پیش بود که ریکاردو آلوس ستاره تراکتور و آقای پاس گل لیگ برتر با انتشار یک استوری جنجالی ، خبرساز شد. ستاره پرتغالی در استوری خود نوشت که پاکو خمس قصد داشت به او حمله کند. همچنین آلوس برای مدت کوتاهی از تیم کنار گذاشته شد ولی با پادرمیانی مدیران تراکتور دوباره به تمرینات بازگشت. خمس نشان داد در مسائل انضباطی اصلا شوخی ندارد و خیلی اهل مماشات نیست.

خمس زمانی که در لالیگا و باشگاه لاسپالماس مربیگری می کرد، با لویی رمی ستاره فرانسوی سابق چلسی که بهترین گلزن تیمش هم بود، دچار درگیری شد و او را به راحتی کنار گذاشت. رمی به همراه یکی از همبازیانش دیر به شام  رسید و همین موضوع باعث شد تا خمس هر دو بازیکن را اخراج کند. رمی در این خصوص گفته بود: مربی با من مانند یک تکه آشغال رفتار کرد! من هرگز انتظار نداشتم اکنون در فرانسه باشم، انتظار داشتم برای تیمم بازی کنم و گل بزنم و سعی کنم آنها را از این وضعیت بد خارج کنم.

تصمیم مربی برای حذف من از ترکیب یک تنبیه غیرقابل توجیه برای یک موضوع انضباطی جزئی بود. من و تانن در هتل بودیم و با یک دقیقه تاخیر به شام رسیدیم. ما هیچ بهانه‌ای نداریم زیرا به عنوان یک حرفه‌ای باید به موقع حضور داشته باشیم، اما این هم بهانه‌ای نیست که یک مربی دو بازیکن را به این شکل اخراج کند. مربی با رئیس باشگاه صحبت کرد و او آمد تا با ما صحبت کند اما خودش (خمس) جرات کافی را نداشت تا در مقابل من بایستد و به من بگوید که چرا من را نمی‌خواهد.

خمس هم در پاسخ به صحبت های ستاره سابق چلسی گفت که او یک دروغگو است. در ماجرای آلوس ولی خمس بعد از عذرخواهی این بازیکن و همچنین وساطت مدیریت تیم ، تصمیم گرفت این بازیکن را ببخشد و احتمال اینکه ستاره پرتغالی حتی در بازی مقابل سپاهان هم به میدان برود، وجود دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی