نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
۰ |
۰
خداحافظی مهدی تاج با یار قدیمی‌اش؟!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نخستین تغییری که در سال جدید برای فدراسیون فوتبال صورت گرفته، ابهام در مورد جدایی فرد معمتد رئیس را افزایش داده است.

فدراسیون فوتبال ایران در حالی فعالیت خود در سال ۱۴۰۲ را آغاز کرد که پس از پذیرش هدایت تیم ملی از سوی امیر قلعه نویی خبرهای غیررسمی در مورد احتمال کناره گیری برخی مدیران این فدراسیون منتشر شد.

با این حال هیچ یک از مدیران فدراسیون فوتبال درباره این موضوع اظهار نظر نکردند تا عکس های منتشر شده از نخستین جلسه هدایت مبینی دبیرکل فدراسیون با مدیران کمیته‌ها نشان دهنده آغاز تغییرات در این مجموعه باشد.

امیر مهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال که اسفند سال گذشته مأموریتش در فدراسیون فوتبال به اتمام رسید با وجود اعتماد همه جانبه مهدی تاج به وی تصمیم به جدایی از این مجموعه تا اطلاع ثانوی گرفت.

دلیل جدایی علوی که در همه سالهای حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال به عنوان فرد معمتد و نزدیک به وی در فدراسیون حضور داشت، مشغله کاری عنوان شده اما به نظر می رسد برخی انتخاب های در کادر اجرایی تیم ملی دلیل اختلاف نظر و این جدایی باشد. با رفتن علوی از روابط عمومی فدراسیون فوتبال یکی از کارمندان روابط عمومی سازمان لیگ برتر به جای او انتخاب شده است. علیرضا وهابی که یکی از خبرنگاران باسابقه است از امروز به عنوان معاون روابط عمومی در جلسه با دبیرکل شرکت کرد.

در مورد دلیل جدایی امیرمهدی علوی عنوان شده که بی ارتباط به انتخاب یک عضو تیم اجرایی امیر قلعه نویی در تیم ملی نیست. پیگیری‌های نشان می‌دهد دامنه تغییرات در بین مدیران فدراسیون فوتبال گسترده‌تر از خروج علوی خواهد بود و به زودی نفرات دیگری نیز جای خود را به اشخاص جدید خواهند داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی