شایعه تازه در مورد مدیریت فتح‌الله‌زاده/ خداحافظی بعد از پرداخت ۵ میلیارد تومان!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال امروز تصمیم خاصی در مورد علی فتح‌الله‌زاده نگرفتند و مدیر عامل در سمت خود ماندگار شد.

قربان زاده در برنامه فوتبال برتر گفته بود اگر حرف‌های من علیه فتح‌الله‌زاده صحت نداشته باشد، سه شنبه یا من بر سر کار نخواهم بود یا مدیر عامل باشگاه استقلال. امروز چهارشنبه بود و هر دو بر سر کار حاضر شدند.

سازمان خصوصی سازی امروز در بخشی از بیانیه ای که منتشر کرد این چنین آورده است: «تمرکز بررسی‌های صورت گرفته این هیئت معطوف به تخلفات صورت‌گرفته در خصوص پرداخت مبلغ ۵ میلیارد تومان به آقای رسول نیازی کارپرداز جناب آقای فتح‌الله‌زاده بابت ۵ فقره چک برگشتی (معادل ۵۰۰ میلیون تومان) می‌باشد و بدیهی است بررسی موارد مشابه این مسئله، نیاز به رسیدگی‌های بیشتری دارد. بنابراین، پرداخت مبلغ ۵ میلیارد تومان هیچ وجه قانونی نداشته و آقای فتح‌الله‌زاده باید حداکثر تا تاریخ شنبه ۱۴۰۲/۱/۱۹، تمامی مبلغ پرداخت شده برای این چک‌ها را به باشگاه مسترد نماید. البته که سازمان خصوصی‌سازی موضوع یادشده را از طریق مراجع ذی‌صلاح نیز پیگیری خواهد نمود.»

گفته می‌شود سازمان خصوصی سازی مانده که این پول از سوی علی فتح‌الله‌زاده بازگردانده شود و آنوقت در مورد اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه استقلال تصمیم بگیرد. ظاهرا قانون این اجازه را به سازمان خصوصی سازی می‌دهد که در مورد هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه استقلال و پرسپولیس تصمیم بگیرد.

سازمان خصوصی سازی هم چنین این خبر را تایید کرد و گفت: «باتوجه به اتفاقات اخیر و ضرورت تقویت هیئت مدیره دو باشگاه از منظر مالی، اقتصادی و حقوقی، با توجه به تفویض اعمال حقوق مالکانه دو باشگاه از سوی وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی در تاریخ نهم فروردین ماه ۱۴۰۲ به سازمان خصوصی‌سازی، به زودی مجامع دو باشگاه تشکیل خواهد شد و تغییرات هیئت مدیره دو باشگاه انجام می‌شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ع ق QA ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    درخواست ما باز داشت اوست نه اینکه شش ملیارد بدهد و برود بقیه مبالغ گم بشود
  • حسین IR ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    حالا دولتی بودن این تیم قوز بالا قوز بود خصوصی سازی هم اضافه شد انگاري که کل کشور مشگل ندارند فقط این ۱۰درصد سهام این باشگاه که زیر نظر خصوصی سازی مشگل دارد قربانزاده دست بردار از این هوچی‌گری چه می خواهی از جان استقلال چرا به باشگاه پرسپولیس نمی روی وشفاف سازی کنی چرا بازرسی کلی هم از آن باشگاه نمی کنی ازکجا می دانی حساب آنها درست باشه از کجا می دانی دروغ نگفته باشند ولی با این وجود وظيفه شماست که بازرسی سالیانه را هم از شرکت پرسپولیس انجام بدهید تا همگان بفهمند در آن باشگاه چه خبر هست
  • جام های اسنپی لُنگ IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    آقای قربان زاده!! ریس سازمان خصوص چرا به فسادهای مالی لنگ حکومتی ورود نمی کنی؟ پرداخت پول کالدرون و بودیمیر برانکو ژوزه و..و.. از کجا جور شد؟ چرا حساب های مالی لنگ را در گدشته و حال در تلوزیون میلی شفاف نکردی و جار نزدی؟؟ گرفتن پول مناطق محروم و معلمان و بدهی های بانکی لنگ !! ولی لنگ با رسانه هاش بخصوص تلوزیون میلی به دروغ به مردم میگن پولهای لنگ از راه قانونی جور میشه..!!ولی به والله تالله قسم میخورم لنگ حکومتی صد ها برابر تخلف بیشتر داره ولی صداش رو در نمیارن تا این تیم آقا یحیی در آرامش باشه قهر نکنه دوباره..آقای قربان زاده وقتی دید استقلال داره اوج می گیره ماموریت یافت در برنامه میثاقی لنگی تا اینجوری استقلال را به حاشیه بکشه..اصلا گیرم تخلفی شده آیا زمان رسیدگی الان بود؟؟ پول استرا را در زمان سلطانی فر که بنا به گفته خودش و پسرش و ناظمی (معاون) همگی طرفدار لنگ بودن پرداخت نکردن.اینقدر چرندیات به هم نبافید. استقلال شده خار چشم شما..می ترسید ستاره سوم رو هم بگیره ولی شما در حسرت یه ستاره هم موندید چون با این همه هزینه و حمایت از لنگ دریغ از گرفتن جام آسیا..خدا جای حق نشسته.!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی