نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
تصمیم جالب در باشگاه چلسی/ فرانک لمپارد سرمربی موقت؛ لوئیس انریکه سرمربی فصل بعد
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از اخراج گراهام پاتر از چلسی، فرانک لمپارد مربی موقت این تیم خواهد بود و حالا به نظر می‌رسد مذاکرات انریکه با مقامات باشگاه به خوبی پیش رفته و این مربی اسپانیایی جای پاتر را خواهد گرفت.

فرانک لمپارد تا پایان فصل هدایت چلسی را برعهده دارد و لوئیس انریکه پس از گفتگو با رئیس باشگاه «تاد بولی» آماده است تا سرمربی بعدی آبی‌ها شود.

اسطوره اسپانیایی در سفری یک روزه به لندن رفت و با تاد بولی مذاکره کرد. انریکه قصد داشت چند ماه استراحت کند و بعد دوباره به مربیگری برگردد، اما علاقه چلسی باعث شده تا نظرش را تغییر دهد.

لمپارد به عنوان سرمربی موقت انتخاب شده و انریکه به همراه مشاورش ایوان دلاپنا برای گفتگو با مقامات استمفورد بریج به پایتخت انگلیس رفت و در بازگشت با خبرنگاران شوخی کرد و گفت: «من از فورمنترا آمده‌ام، جزیره‌ای به شدت زیبا مثل بهشت. و من به همه توصیه می‌کنم به آنجا بروند.»

به نظر می‌رسد انریکه از صحبت با رئیس باشگاه چلسی راضی است و به احتمال خیلی زیاد این پست را می‌پذیرد. او سال گذشته پس از ناکامی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از سرمربیگری تیم ملی اسپانیا استعفا داد و قصد داشت تا تابستان صبر کند تا دوباره به کار بازگردد.

انریکه تنها گزینه مورد نظر چلسی نیست. یولیان ناگلزمن، سرمربی سابق بایرن مونیخ نیز در میان پنج یا شش نامزد انتخابی آبی‌ها قرار دارد. با مائوریسیو پوچتینو، مربی سابق تاتنهام نیز صحبت شده است. مارکو سیلوا از فولام نیز گزینه دیگری است، اما از آنجایی که او در حال حاضر در یکی از باشگاه‌های رقیب در لیگ برتر کار می‌کند، وضعیتش کمی پیچیده است.

انریکه، ناگلزمن و پوچتینو، و همچنین لمپارد در حال حاضر بیکار هستند. هیئت مدیره چلسی عجله‌ای برای انتصاب مربی ندارد و قبل از تصمیم‌گیری حسابی تحقیق می‌کنند تا بهترین فرد را انتخاب کنند.

این مطلب را هم بخوانید: انتخاب بزرگ چلسی برای جانشینی پاتر/ انریکه به لیگ برتر می‌رود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی