نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
عکس| شادی گل جنجالی مهاجم رئال/ خشم هواداران بارسا از وینی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینیسیوس به سبک رونالدو شادی کرد و باعث عصبانیت هواداران بارسلونا شد

رئال مادرید اولین گل خود را در الکلاسیکوی طوفانی نوکمپ دقیقه ۴۵ توسط وینیسیوس به ثمر رساند. شادی گل وینیسیوس رو به سکوهای نوکمپ خشم هواداران بارسا را برانگیخت.

 در حالی که به نظر می‌رسید نیمه اول بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری بین بارسا و رئال در نوکمپ بدون گل مساوی خواهد شد، رئال مادرید در دقیقه ۴۵ به گل رسید و در نیمه دوم گلزنی خود را ادامه داد.

وینیسیوس روی پاس کریم بنزما و با ضربه بیرون پا توانست توپ را وارد دروازه کند. البته ژول کنده توپ را برگشت داد و در ادامه کریم بنزما توانست آن را وارد دروازه کند ولی تکرار صحنه نشان می‌داد توپ با ضربه وینی کاملا از خط گذشته بود و در نهایت نیز گل به نام او ثبت شد. این سومین گل وینیسیوس به بارسا و اولین گل او در نوکمپ بود. او یک گل در برنابئو و یک گل نیز در ورزشگاه ریاض عربستان به بارسا زده است.

وینی که در طول بازی و به خصوص پس از درگیری‌اش با گاوی با سوت‌های اعتراضی هواداران بارسا روبه‌رو شده بود، پس از گل رو به سکوهای نوکمپ به نشان فیفا روی پیراهنش اشاره کرد. نشانی که پس از قهرمانی اخیر رئال در جام باشگاه‌های جهان روی پیراهن رئال نقش بسته است.

هشت سال پیش رونالدو در بازی برابر کوردوبا و در پاسخ به سوت‌های اعتراضی هواداران رقیب چنین حرکتی انجام داده بود.

این گل را ببینید: گل اول رئال مادرید به بارسلونا توسط وینیسیوس جونیور با پاس گل بنزما

عکس| شادی گل جنجالی مهاجم رئال/ خشم هواداران بارسا از وینی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بارسلونا ❤️💙 IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    این چه طرز داوری هست 😠 روی بازیکنان ما خطا میکردن اصلأ نادیده می‌گرفت بعد وقتی ما روی بازیکنان رید خطا میکردیم قبول بود😡🧐😠 واقعا که هیچ داروی خوب نیست شما داور خوب تو دنیا میبینید؟ واقعا این بازی برای ما طرفداران بارسا زهر مار شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی