جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
۱ |
۰
چشم امید برزیلی‌ها به یحیی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صنعت نفت آبادان موفق شد در خانه تیم مس کرمان را شکست داده و به بقا در لیگ برتر امیدوار شود.

تیم آبادانی حدود ۱۳ هفته موفق به پیروزی نشده بود اما آنها در بازی مستقیم برابر نزدیک‌ترین رقیب خود برای بقای در لیگ برتر یعنی مس کرمان ۲-۱ برنده شدند.

نفت آبادان پیش از این تنها ۲ بار در لیگ برتر برنده شده بود، آنها در هفته سوم مسابقات لیگ برتر برابر تیم هوادار تهران و در هفته دوازدهم مسابقات برابر تیم نساجی قائم شهر برنده شدند تا به شکلی حساس، آنها به فاصله ۵ امتیازی تیم مس کرمان رسیده و شانس بقا را در مسابقات لیگ برتر پیدا کنند.

نفت آبادان هفته قبل هم می‌توانست بازنده مسابقه برابر صدرنشین مطلق مسابقات لیگ نباشد، آنها برابر تیم سپاهان به سختی و با نتیجه ۱-۰ آن هم در شهر اصفهان بازنده شدند، نفت آبادان می‌توانست در هفته قبل هم بدون باخت باشد.

آبادانی‌ها موفق شدند برنده بازی با تیمی باشند که البته در دور برگشت مسابقات فوتبال لیگ برتر عملکرد نسبتا خوبی داشته است و موفق شده بود از ۲ تیم ته جدولی نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان فاصله بگیرد اما برد برابر تیم مس کرمان باعث شد تیم ریشه دار لیگ کشورمان با شایستگی شانس دوباره بقا را در مسابقات لیگ برتر به دست آورد.

هفته آینده هم آنها برابر پیکان بازی راحتی‌تری دارند چرا که مس کرمان در هفته آینده باید با تیم پرسپولیس بازی کند. حالا ممکن است یحیی گل محمدی با برتری مقابل مس کرمان بتواند سند بقای برزیل فوتبال ایران در لیگ برتر  را امضا کند.

البته لازم به ذکر است که خود یحیی گل محمدی بیشتر از نفتی‌ها به این پیروزی نیاز دارد و اگر می‌خواهد در کورس قهرمانی باشد باید مس را در کرمان شکست دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • م IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    چشم و دلتون به داور لنگ و مس باشه یحیی کیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی