نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
۰ |
۰
امیرارسلان مطهری و خاطره خوش بازی هفته یازدهم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از بازیکنان اوج گرفته در استقلال مدل لیگ برتر بیست و دوم امیرارسلان مطهری است که اوج‌گیری‌اش در این فصل را با بازی مقابل تیم هوادار استارت زد.

امیرارسلان مطهری که تا پیش از بازی هوادار در هفته یازدهم فقط در 4 دیدار برای استقلال به میدان رفته و فقط در بازی با مس کرمان در هفته سوم بخت جای گرفتن در ترکیب اصلی را داشت خیلی کم در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفته بود. اما او پس از هفته‌ها تمرین مستمر زیر نظر شخص سرمربی استقلال در نهایت از بازی هوادار در دور رفت به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب این تیم قرار گرفت.

امیرارسلان مطهری که حالا جزو یکی از اضلاع مهم مثلث هجومی خطرناک تیم استقلال به شمار می‌رود در همان دیدار یک پاس گل زیبا برای محمد محبی ساخته و پرداخته کرد تا استقلال با همان یک گل تیم سرسخت هوادار را شکست داده و سه امتیاز حساس را به حساب امتیازاتش واریز کند.

مطهری بعد از بازی هوادار در دیدار سوپرجام نیز تک گل قهرمانی استقلال را زد تا نشان دهد بازی هوادار تاثیر زیادی روی عملکرد او در ترکیب اصلی استقلال داشته است.

مطهری از بازی هوادار به این سو تقریبا در اکثر رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی جزو ۱۱ بازیکن اصلی استقلال بوده و می‌توان گفت خاطره خوبش از تیم هوادار این است که با همین تیم توانست خودش را فیکس تیم استقلال در جمع شاگردان ساپینتو کند.

لازم به ذکر است؛ امیرارسلان مطهری این روزها هم با انگیزه بالایی برای استقرار بازی و تمرین می کند تا خودش را به دیدار برگشت مقابل هوادار برساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی