ماجرای انتشار یک عکس جنجالی از سوی شکیرا/ خواننده کلمبیایی از ۴تایی شدن بارسلونا ذوق‌زده شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئال مادرید با پیروزی در نوکمپ به فینال جام حذفی رفت و هواداران مادریدی عکسی از شریک زندگی سابق پیکه را برای تمسخر رقیب خود وایرال کردند.

رئال مادرید چهارشنبه گذشته در ورزشگاه اسپاتیفای نوکمپ با هت‌تریک کریم بنزما و گل وینیسیوس با نتیجه ۴-۰ بارسلونا را شکست داد و به این ترتیب بلیت فینال کوپادل‌ری را از آن خود کرد.

این پیروزی بر رقیب ابدی سرخوشی هواداران مادریدی را برانگیخت و آنها با هجوم به شبکه‌های اجتماعی و منتشر کردن عکس شکیرا نشان دادند که این خواننده را فراموش نکرده‌اند. در واقع شکیرا پس از این بازی به قهرمان شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد. کاربران با تصویری از شکیرا که با انگشتانش اعداد ۴ و ۰ را نشان می‌دهد توییتر و اینستاگرام را پر کردند.

شکیرا

حقیقت این است که این عکس توسط شکیرا در ۲ فوریه ۲۰۱۷ در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد و در آن خواننده کلمبیایی تولد ۴۰ سالگی خود را جشن گرفت و با دستان خود ۴ و ۰ را نشان داد. کاربران شبکه‌های اجتماعی چند روز بعد این عکس را دوباره منتشر کردند تا شکست ۴-۰ بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را مسخره کنند. این اتفاق در دوئل مقابل پاری‌سن‌ژرمن رخ داد که در آن دو گل دی‌ماریا و دو گل دیگر از دراکسلر و کاوانی باعث شد پاریسی‌ها پیش بیافتند. هواداران رئال مادرید به سرعت این تصویر را به اشتراک گذاشتند و شکیرا را به دلیل پیش‌بینی چنین نتیجه بزرگی تحسین کردند. اگرچه، چند هفته بعد بارسا در نوکمپ نتیجه را تغییر داد.

البته که نیت هواداران رئال مادرید کاملا مشخص است: تمسخر دشمن دیرینه خود.

این مطلب را هم بخوانید: ژاوی پس از افتضاح نوکمپ؛ با این شکست خوابم نمی‌برد/ گل بنزما تیم ما را کُشت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی