نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
۰ |
۰
احتمال تغییر نام ورزشگاه خانگی چلسی
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چلسی به دلیل وجود قانونی عجیب در قرارداد استادیوم، می‌تواند نام باشگاه را تغییر بدهد.

چلسی می‌تواند نام خود را تغییر دهد. آبی‌ها سالهای زیادی در حال برنامه‌ریزی برای رفتن به زمینی بزرگ‌تر هستند تا از رقبای لندنی‌شان آرسنال، تاتنهام و وستهام عقب نمانند. اما «رومن آبراموویچ» مالک سابق و روسای جدید باشگاه «تاد بولی» و «بهداد اقبالی» برای این کار با دردسرهایی مواجه شدند.

یکی از مسائل مهم، ترتیبات منحصر به فرد استمفورد بریج است که ورزشگاه را در اختیار هزاران هوادار قرار می‌دهد. مالکان زمین چلسی CPO در مورد اینکه آیا چلسی می‌تواند برود ولی نام خود را حفظ کند، تصمیم‌ می‌گیرند. اگر باشگاه بخواهد با نام فعلی خود یعنی چلسی ادامه دهد، این گروه باید انتقال از استمفوردبریج را تایید کند.

از آنجایی که این گروه مالک زمین استمفوردبریج است، مالکان باشگاه در صورتی که بخواهند استادیوم را در کنترل داشته باشند باید زمین را از این گروه بخرند. اما این روند به هیچ وجه آسان نیست و رومن آبراموویچ هم در سال ۲۰۱۲ موفق نشد با آنها برای خرید زمین به توافق برسد.

هواداران بر سر این موضوع اختلاف نظر دارند و برخی از بودن در استمفورد بریج که از سال ۱۹۰۵ زمین خانگی باشگاه بوده است، راضی هستند، و برخی دیگر به تاتنهام و ورزشگاه جدید و پیشرفته‌شان با حسادت نگاه می‌کنند.

در حالی که این بحث در پس‌زمینه ادامه دارد، آبی‌ها مسائل فوری‌تری برای رسیدگی دارند. فرانک لمپارد به عنوان سرمربی موقت باشگاه معرفی شد تا باشگاه را پس از دوران فاجعه‌بار گراهام پاتر احیا کند. بولی و اقبالی پس از آن باید بر روی انتخاب سرمربی اصلی برای تیم تمرکز کنند.

این مطلب را هم بخوانید: عکس| سرمربی اخراج شده برای تعطیلات به این جزیره خوش آب‌وهوا رفت/ هزینه هنگفت سفر غیرمنتظره

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی