نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
حمله عضو سابق هیئت مدیره استقلال به آجورلو؛ شما ۲۰ سال استقلال را عقب انداختید/ ما که بودیم بدون اسپانسر طلب ۷۰، ۸۰ نفر را دادیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهدی عبدیان عضو سابق هیئت مدیره استقلال نسبت به شرایط این باشگاه صحبت کرد و مدعی شد مصطفی آجورلو این باشگاه را ۲۰ سال عقب انداخته است.

عضو سابق هیئت مدیره استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی بخش زیادی از مشکلات امروز باشگاه استقلال را مرتبط به دوران وزارت سلطانی‌فر دانست. مهدی عبدیان اظهار داشت: اگر به گذشته برگردیم مشخص می‌شود که بخش زیادی از مشکلات استقلال سر سلطانی‌فر است. اگر او دنبال خراب کردن استقلال نبود، می‌گذاشت استراماچونی کارش را در این تیم دنبال کند. اما او کمک که به ماندن استراماچونی نکرد هیچ، بیشتر کمک به رفتن او داشت.

وی در ادامه افزود: زمانی که استقلال صیادمنش را فروخت پول خوبی در حسابش بود اما آن موقع هم فکری برای پرداخت طلب استراماچونی نکردند. سلطانی‌فر برای تیم محبوب خود سر استقلال را برید تا امروز این فجایع برای این باشگاه به بار بیاید.

عضو سابق هیئت مدیره استقلال اظهار داشت: زمانی که ما در هیئت مدیره استقلال حضور داشتیم، بدون اسپانسر طلب ۷۰، ۸۰ نفر را دادیم. آن زمان شفر، بویان و ... همه از استقلال طلب داشتند اما باز سلطانی‌فر یک مدیر عامل تحمیلی را برای استقلال انتخاب کرد و باعث شد که در کار استقلال اختلال پیش بیاید.

عبدیان در خصوص نظارت سازمان خصوصی سازی به باشگاه استقلال گفت: این کار خوب است و آقای قربان‌زاده الان کار خوبی انجام می‌دهد اما سوال من از ایشان این است که چرا ۶ ماه پیش این کار را انجام ندادند ‌ و وقتی میلیارد، میلیارد از حساب استقلال در زمان مدیریت قبلی خرج شده تازه به فکر نظارت بیشتر افتاده اند. قربان‌زاده باید این پیگیری‌ها را از زمان آجورلو انجام می‌داد و اگر این اتفاق می‌افتاد خیلی پول‌های استقلال بی دلیل خرج نمی‌شود. متاسفانه باید بگویم آجورلو با مدیریت اشتباه خود ۲۰ سال باشگاه استقلال را عقب انداخت و اگر اینطوری دست به پول بورس نمی‌زد، شرایط مالی استقلال خیلی بهتر بود. او به جای این که برای استقلال درآمدزایی کند، قراردادها را چند برابر کرد و هزینه‌های باشگاه چند برابر شد و باعث به وجود اومدن این شرایط شد

عبدیان در ادامه افزود: آقای سمیعی در تلویزیون مصاحبه کردند و گفتند: یکسری با کمک به استقلال معروف شدند.ولی هیچ اسمی‌رو نیاوردن جالبه با این همه درآمد از طریق بورس و وام که در تاریخ باشگاه بی سابقه بوده هیچ کدوم از مطالبات پرداخت نشد. بنده اگر به هیئت مدیره استقلال آمدم چند دوره صادر کننده برتر ایران انتخاب شده بودم اما آقای سمیعی دستاورد تیم مدیریتی دوران شما برای استقلال چه بوده است؟ جز حیف و میل منابع و بدهکاری بیشتر؟ جز حذف از آسیا …متاسفانه با آن مصاحبه به دنبال تخریب ما بودند اما باید بگویم بنده دنبال طلبم از استقلال نبودم برعکس باشگاه استقلال اظهار نامه داد که چرا شما به دنبال طلب‌تان نمی‌آیید و جالب تر اینکه پرداخت هم نکردن، حتی اگر نیاز است من این اظهار نامه را رسانه ای کنم؟ چطور در دوران ما که همین دو سال پیش بود با ۱۵۰ میلیارد هم پول طلبکاران را دادیم و هم پول سفرها و پاداش و قرارداد بازیکنان را اما آجورلو با ۵۰۰، ۶۰۰ میلیارد پول نتوانسته طلب بدهکاران و حتی قرارداد بازیکنان را پرداخت کند؟

وی در پایان گفت: متاسفانه مدیریت‌های غلط در استقلال باعث شد تا این باشگاه به این روز بیافتد. هیچ وقت یادم نمی‌رود مهدی قایدی ۴ میلیون دلار پیشنهاد داشت اما او را با یک میلیون و هشتصد دلار فروختند. مسائل پشت پرده زیاد بود و ای کاش واقعا پول‌های فروش این بازیکنان برای پرداخت طلب استراماچونی خرج شده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۶
  • میلاد IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    جالبه بدونید ایشان توسط همان سلطانی فر عضو هیئت مدیره
  • سلطان IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    تا فهمیدن میخواد تغییرات صورت بگیره پیدا شون شد
  • تاج کبیر غول آسیا IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    سلطان عابدیان تاجی شما برای هواداران اصیل تاج کبیر غول آسیا ثابت شده اید در تاجی بودن و دلسوزی شما درصدی شک وجود ندارد
  • ابان IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    واقعا خسته نشدید البته حق دارید از طریق سلطانی فر وپرسپولیس بعضی ها جیبشون پر میشه
  • mn IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    خوب چرا شما ندادید
  • واعظ آشتیانی IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    استراتژی مافیای عابی : بخور و بریز و بپاش و آخرش که گندش درومد اسم پرسپولیس را ببر .
  • عباس IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    من نمی‌دونم سلطانی فر چجوری پرسپولیسی بود که همیشه پرسپولیس پنجره نقل و انتقلاتش بسته بود و تو فینال آسیا بزور یازده نفر جور کرد و رفت توزمین ..بلاهت هم حد و اندازه‌ای داره والله
  • حیدر IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    کسانی استقلال را عقب انداختند که پول از جاهای مختلف می گرفتند ولی خبر از قهرمانی نبود ولی اجرلو با انتخاب یک استقلالی اصیل وجذب بازیکن کیفی این مهم را انجام دادند
    • رامین IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
      قهرمانی به چه قیمت؟حذف از آسیا؟
    • تاج کبیر IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
      اینا سواد فوتبالی ندارن و سطح فکرشون پایینه.بیش از این نمیشه ازشون انتظار داشت.تاثیر این خرابکاری در دراز مدت یواش یواش خودش نشون میده.اول حذف از اسیا و در ادامه اتفاقات بدتر.قرار نیست برای یه قرمانی باشگاه را قربانی کنند.یعنی بدون اختلاس و خرابکاری نمیشد تیم قهرمان کرد؟زمان قلعه نوعی با کمترین هزینه تیم را سه بار قهرمان کرد.
  • غلامررضادولت آبادی استقلالی دوآتیشه IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    اول سلطانیفرمقصره بعدآجرلووحالا فتل وزیرورزش بایدسریعافکربکند
  • اسماعیل IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    لعنت به کسانی این بلا را سر استقلال اوردند
  • ع ق QA ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    بنده خدا براتون جام خرید داشتید دق می کردید از حسرت بی جامی با بودن او که مشکلی نبود شماها گند زدید
  • افشین IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    جالبه ولی آقای...آجرلو وفتح آلله زاده زمان سجادی اومدن پس سلطانی فربی تقصیره تازه اگه این اتفاق نمی افتادایااین اختلاس ها رسانه ای میشد
  • تاج کبیر IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    هیچکس جرعت آوردن اسم آجرلو نداره.متاسفانه خیلی فریب قهرمانی استقلال در زمان آجرلو خوردن و واقعا عقلشون تو چشمشون هست.طرز فکرشون درحد قرون وستا هست.این خرابکاری آجرلو کم کم در درازمت تاثیر مشخص میشه.در مورد مجیدی.زمانی که آجرلو مدیر شد مجیدی مربی بود.قهرمانی که به آسیا نرسه هیچ ارزشی نداره.700 میلیارد میشد استقلال را به راحتی قهرمان آسیا کرد که آقای تاج اون پول را به جیب مبارکش زد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی