نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پدیده جام جهانی در دسترس بارسلونا/ رقابت بارسا، یونایتد و لیورپول برای جذب یک ستاره
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سفیان امرابط بازیکن مراکشی فیورنتینا حالا در دسترس بارسلونا و سایر تیمهای بزرگ اروپا قرار دارد.

سفیان امرابط که با تیم ملی مراکش در جام جهانی ۲۰۲۲ درخشید و یکی از پدیده های این جام بود مدتهاست مورد توجه بارسلونا قرار دارد. حالا گفته می شود فیورنتینا اضر است این بازیکن را در تابستان با قیمت خوب به فروش برساند.

در ابتدای سال ۲۰۲۳ هم خبرهای زیادی در مورد پیوستن احتمالی امرابط به بارسا منتشر شد. این هافبک در رسیدن خاطره ساز مراکش به نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ نقشی کلیدی داشت.

اما باو جود شایعات امرابط در ایتالیا ماند و نورالدین برادر او مدعی شد که بارسا در آخرین لحظات در جذب قرضی این بازیکن ناکام مانده است. حالا محمد سینوح مدیربرنامه های این بازیکن اعلام کرده که امرابط آماده دریافت پیشنهادها برای فصل ۲۴-۲۰۲۳ است: «در حال حاضر ما پیشنهادی برای تابستان نداریم اما فیورنتینا آماده شنیدن پیشنهادات است.»

او این صحبتها را در گفت‌وگو با روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو بیان کرد و در ادامه گفت: «این قولی است که آنها بعد از مخالف با انتقال زمستانی به ما دادند. در ژانویه ما پیشنهادهای زیادی دریافت کردیم که پیشنهاد بارسلونا و منچستریونایتد هم میان آنها بود اما توافقی حاصل نشد. رئیس فیورنتینا در آن زمان مانع این انتقال شد اما قول همکاری در تابستان را داد.»

امرابط تا سال ۲۰۲۴ با فیورنتینا قرارداد دارد اما به نظر می رسد تیمهای خواهان او که شامل لیورپول، بارسلونا و منچستریونایتد هستند می توانند با پرداخت ۲۵ میلیون یورو این پدیده جام جهانی را جذب کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی