نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶
۱۱ |
۰
امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم امید را مشخص می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم امید با نظر امیر قلعه‌نویی مشخص می‌شود.

قرار بود در نشست امروز اعضای هیئت رئیسه سرمربی تیم امید مشخص شود اما تصمیم‌گیری نهایی در این باره به جلسات بعدی موکول شد.

به منظور ایجاد هماهنگی میان سرمربی تیم ملی و سرمربی تیم امید قرار است انتخاب سرمربی تیم امید با هماهنگی امیر قلعه‌نویی باشد و شاید امیر قلعه‌نویی برای هدایت تیم امید گزینه به فدراسیون فوتبال معرفی کند.

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال به نوعی این  خبر را تایید کرده و گفته است: میان کادر فنی تیم ملی امید با تیم ملی بزرگسالان باید یک هماهنگی خوبی شکل بگیرد. این به این معنا است که باید تعامل صورت بگیرد تا بازیکنانی که تربیت می‌شوند قابلیت این را داشته باشند که بین تیم ملی بزرگسالان و امید جابه‌جا شوند و اصول فنی که آموزش می‌بینند با تیم ملی بزرگسالان یکسان باشند. این موضوع یکی از مباحثی بود که در مورد آن بحث شد و تاج در این باره هم پیشنهادهایی را داده و قرار است در هیئت رئیسه درباره آن صحبت شود.

مجتبی حسینی، سرمربی تیم پیکان گزینه ایرانی تیم امید است. او رابطه خوبی با امیر قلعه‌نویی دارد تا جایی که وقتی از قلعه‌نویی به عنوان یکی از ۷ نامزد هدایت تیم ملی نام برده شد، اعلام کرد در این لیست جای مردانی چون مجتبی حسینی خالی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • لژیونر فن IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    بله از همین حالا مربی بیارید که با زیر توپ زدن و کند دویدن بازیکنا و شوت کردن بی هدف از وسط زمین(از شاخصه های اصلی لیگ ایران) و شناسایی نکردن دورگه ها مشکلی نداشته باشه چقد دورگه تو بهترین آکادمی های اروپا مثل هامبورگ و دورتموند و کادیز و کرمونزه و ... کلای تیمای اروپایی داریم که به خاطر اینا باید حیف شن جالب اینجاس همشون زیر ۲۰ سال همشونم آرزو دارن برای ایران بازی کنن با وجود اینکه خارجی ها روشون حساب ویژه ای باز کردن
  • لژیونر فن IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    ادامه بدین تیم ملی بزرگسالان که با وجود بازیکنای سن بالا لیگ ایران(که توش زیر توپ زدن و نبودن تاکتیک و سرعت پایین و شوت کردن بی هدف از وسط زمین و... یه چیز عادیه) به فنا رفت، ایشالا تیم ملی امید هم با همین سیستم غیر اصولی بفنا میدیم👌 فوتبال اصیل ایرانی عالی می نوازد، فوتبال کره و ژاپن هم که بازیکناشون رو از ۱۸ سالگی می فرستن اروپا و دورگه هم از همین الان برای فوتبالشون میارن دارن درجا می زنن که به ما برسن ولی کور خووندن شما هم ادامه بدین👏👏
  • علی اکبر IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    بهترین گزینه آقا مجتبی هستند،البته اگ قبول کنند چون فدراسیون حمایت در خور شأن تیم ملی امید رو هیچوقت نشون نداده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی