نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
گواردیولا: دو دهه با مسی و رونالدو زندگی کردیم، حالا نوبت هالند است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا از برد تیمش مقابل ساوتهمپتون و درخشش ستاره نروژی خوشحال است.

منچسترسیتی شنبه شب موفق شد با نتیجه ۱-۴ از سد ساوتهمپتون بگذرد و همچنان نبرد برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر با آرسنال را استمرار بخشد. پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، اعتراف کرد تیمش در نیمه اول مقابل ساوتهمپتون چندان خوب بازی نکرده : «من اعتبار و احترام زیادی برای عملکرد تیم ساوتهمپتون قائل هستم و برنامه و سبک بازی آنها برای دیدار امروز واقعا خوب بود. به نظر ما خوش‌شانس بودیم که در نیمه اول از ساوتهمپتون پیش افتادیم و با برتری راهی رختکن شدیم.»

او در مورد نبرد با آرسنال برای کسب عنوان قهرمانی گفت: «قطعا من ترجیح می‌دادم جایی که به آرسنال در لیگ برتر تعلق دارد را از آن خود می‌کردم، اما مطمئنم که آنها نیز دوست داشتند در اروپا و جام حذفی حضور داشته باشند.»

ارلینگ هالند در این بازی دو گل زد. گواردیولا در مورد درخشش ستاره نروژی گفت: «گل دوم ارلینگ هالند شگفت‌انگیز بود. او بازیکنی واقعا بااستعداد است و ما به بازیکنی مانند ارلینگ هالند نیاز داریم. نیمه اول نتوانستیم بهترین سطح خود را ارائه دهیم، اما هالند جریان بازی را تغییر داد. ما دو دهه فوق العاده را با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی زندگی کردیم، اما ارلینگ هالند نیز در در سطح مشابهی است، گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند و یک گلزن فوق العاده است. او کاری می‌کند که شانس‌های دشوار برای گلزنی برایش آسان به نظر برسد. جک گریلیش نیز امروز عملکرد درخشانی داشته و به ما برای کسب پیروزی کمک کرد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی