نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
خوشحالی بازیکنان بارسلونا از باخت رئال/ جشن قهرمانی در گروه واتس‌اپ!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسایی‌ها از شکست عجیب رئال مادرید در زمین خودش مقابل ویارئال به شدت خوشحال شدند.

بازیکنان بارسلونا در گروه‌شان در واتس‌اپ از شکست رئال مادرید برابر ویارئال ابراز خوشحالی کردند. رئال مادرید شنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لالیگا به مصاف ویارئال رفت و با وجود این که دو بار از حریف پیش افتاد اما در نهایت با نتیجه ۲-۳ بازی را واگذار کرد.  این شکست از نگاه بازیکنان بارسا پنهان نماند و آنها به محض پایان این دیدار شروع به ارسال پیام‌هایی در گروهی که در پیام‌رسان واتس‌اپ دارند کردند تا خوشحالی‌شان را ابراز کنند.

بیشتر این پیام‌ها سرشار از ابراز خوشحالی‌های نامفهوم و شکلک‌های خنده بود که همگی حاکی از شادی بسیار زیاد آنها از این نتیجه بود چون حالا راه قهرمانی برای این تیم از هر زمان دیگری هموارتر است. اگر شاگردان ژاوی بتوانند در بازی دوشنبه شب برابر خیرونا به پیروزی برسند، اختلاف امتیازشان با رئال در جدول رده‌بندی به ۱۵ امتیاز خواهد رسید و قهرمانی در یک قدم آنها قرار خواهد گرفت.

یکی از پیام‌هایی که بیشتر از دیگر پیام‌ها در این گروه پس از باخت رئال رد و بدل شد «وحشیانه!!!» بود، کلمه‌ای که بازیکنان بارسا برای توصیف پیروزی ویارئال استفاده کردند. گفته می‌شود که حتی بعضی از بازیکنان بارسا پیام‌هایی را برای بازیکنان ویارئال ارسال کردند و به خاطر این پیروزی ارزشمند به آنها تبریک گفتند. پارخو و رینا در بین بازیکنانی هستند که چنین پیام‌هایی را دریافت کرده‌اند.

این مطلب را هم بخوانید: کتک‌کاری ستاره رئال بعد از شکست تلخ/ ماجرا ناموسی بود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی