نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
قایدی هرچقدر پول بگیرد حقش است/ با این نتایج خوب نباید ساپینتو را از دست داد/ بازی هوادار کمتر از دربی نیست
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: حضور مهدی قائدی در ابتدای این فصل با اما و اگرهایی همراه شد اما حالا مشخص می‌شود چرا چنین فوتبالیستی را به خدمت گرفتند.

اکبر کارگرجم از بازیکنان قدیمی استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار استقلال مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: واقعاً باید به این تیم و استقلال بالید. تیمی که قطعاً مستحق قهرمانی است. شکست دادن آلومینیوم اراک در خانه خودش کار هر تیمی نیست. استقلال واقعاً جانانه بازی کرد و ما پیشکسوتان از این فوتبال لذت بردیم.

وی افزود: کاملا مشخص بود که استقلال برای تک تک دقایق این مسابقه برنامه ریزی کرده و با هدف به اراک رفته است. آنها خوب می‌دانستند تیم اراکی می‌خواهد در ابتدای بازی به گل برسد برای همین در نیمه اول با تفکرات دفاعی تر بازی کردند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: شاگردان ساپینتو در نیمه دوم با شروع طوفانی، تیم مهدی رحمتی را فلج کردند و در نهایت درخشش یک ستاره باعث شد استقلال به گل برسد. قایدی طوری بازی می‌کند که شاید تعداد فوتبالیست‌های مشابه او در لیگ به اندازه سه نفر هم نیست.

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: این بازیکن در محدوده محوطه جریمه حریف آزادانه کار می‌کند و توپ‌های پشت دفاع را می‌گیرد. او قابلیت عبور از یار مقابل اش را دارد و با حرکات پا به توپش کاملاً دفاع حریف را به هم می‌ریزد. شاید هر کسی غیر از مهدی قائدی در آن لحظه بود از آن زاویه بسته اقدام به شوتزنی نمی‌کرد اما چون او فوتبالیستی باهوش است و می‌داند در چه زمانی و کجا باید ضربه بزند.

قایدی هرچقدر پول بگیرد حقش است/ با این نتایج خوب نباید ساپینتو را از دست داد/ بازی هوادار کمتر از دربی نیست

بازیکن سالهای دور استقلال همچنین درباره سرمربی این تیم عنوان کرد: باید گفت که ساپینتو واقعا تیم خوبی را ساخته و پرداخته کرده است. شاید همه ما در ابتدای فصل به این مربی ایراد می‌گرفتیم اما واقعاً در پایان نیم فصل اول و هفته‌های گذشته شاهد بودیم که استقلال با قدرت در لیگ حضور پیدا می‌کند و این توانایی باعث شده تا حالا استقلال با تیم صدرنشین هم امتیاز باشد. شنیدم که شاید ساپینتو از استقلال جدا شود ولی این اتفاق نباید بیافتد و ساپینتو باید در این تیم بماند. حتما خودش هم دوست دارد بماند.

کارگرجم درباره ادامه رقابت‌ها و بازی مقابل هوادار توضیح داد: قطعاً دیگر هیچ بازی برای استقلال آسان نیست. الان شرایط طوری شده که امتیازات موبه‌مو با هم برابر است و به همین خاطر استقلال جای هیچ لغزش یا توقفی ندارد. چون سپاهان و پرسپولیس هم با قدرت در حال پیش روی هستند. ما باید بازی با هوادار را به اندازه دربی جدی بگیریم و با قدرت در آن میدان برویم چون هر سه امتیازش را می‌خواهیم.

وی در پایان با اشاره به عملکرد کلی تیم استقلال گفت: این تیم با این سبک بازی واقعا همه را امیدوار کرده که دوباره برای دومین سال متوالی قهرمان شود. امیدوارم استقلال از آسیا حذف نشود و با اخبار بهتری که این روزها از باشگاه می‌شنویم این بچه‌ها و هواداران به آنچه استحقاقش را دارند برسند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی