نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دردسر بزرگ پس از کتک‌کاری ستاره فوتبال/ کار به پلیس و دادگاه کشیده می‌شود
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد فدریکو والورده با دردسر بزرگی در مقطع حساس فصل روبه‌رو شده است.

پس از شکست شب گذشته رئال مادرید مقابل ویارئال جنجالی به وجود آمد که به نظر می رسد ستاره رئال را گرفتار خواهد کرد.

شنبه شب پس از مسابقه رئال برابر ویارئال در برنابئو که با غلبه شاگردان ستین بر کهکشانی‌ها همراه بود، فده والورده با الکس بائنا درگیر شد و بنا بر ادعای رسانه‌های مختلف، با مشت به صورت او کوبید.

این حرکت به عنوان تلافی به اظهارات قبلی بائنا در مورد پسر والورده در نظر گرفته شد. با این حال، بائنا، بیان هر گونه جمله توهین‌آمیز به والورده یا صحبت در مورد خانواده او را در یک پست در رسانه‌های اجتماعی رد کرده است.

این اتفاق در گزارش رسمی داور بعد از بازی ذکر نشد، بنابراین والورده جریمه نشد. ویارئال، متعاقبا، گزارشی ارائه نکرد و موضوع را به دست بائنا سپرد که آیا او از هافبک رئال شکایت می‌کند یا خیر.

اما به گفته روزنامه مارکا، بائنا پس از یک سری گمانه‌زنی‌ها و تئوری‌ها در مورد این حادثه، اکنون از والورده به دلیل حمله شکایت کرده است. بنابراین، پرونده از طریق دادگاه و به صورت کیفری پیگیری خواهد شد و این بدان معناست که این هافبک با هیچ‌گونه محرومیت ورزشی مواجه نخواهد شد هرچند که دردسرهای زیادی در صورت اثبات جرم او گریبان این بازیکن را خواهد گرفت. والورده یکی از بازیکنان کلیدی این تیم در این فصل بوده است.

در همین ارتباط: کتک‌کاری ستاره رئال بعد از شکست تلخ/ ماجرا ناموسی بود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی