نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
فتح‌الله‌زاده نگفت پول استراماچونی را نمی‌دهد در غیر این صورت...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون وزیر ورزش و جوانان می‌گوید هیچ گاه علی فتح‌الله‌زاده به آنها نگفت که نمی‌تواند پول استراماچونی را پرداخت کند، در غیر این صورت ممکن بود وزارت وزش و جوانان کاری انجام دهد.

پوریا شاکری| معاون وزیر ورزش و جوانان امشب روی خط برنامه فوتبال برتر آمد و پیرامون حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حرف زد و هم چنین مدیریت علی فتح‌الله‌زاده در استقلال. پولادگر با این اعلام که برکناری آجورلو از مدیریت باشگاه استقلال با نظر اعضای هیات مدیره بوده، در واکنش به این حرف میثاقی که گفته بود آیا وزارت ورزش و جوانان نمی‌توانست بدهی استراماچونی را پرداخت کند و بعد مسایل مالی باشگاه استقلال را مورد بررسی قرار دهد؟ گفت: وزارت ورزش و جوانان تا لحظه آخر پیگیر این ماجرا بود و مدیر عامل باشگاه استقلال هیچ وقت به وزارت ورزش و جوانان نگفت که نمی‌تواند این پول را پرداخت کند. ضمن اینکه بدهی استراماچونی پول کمی نبود که وزارت ورزش  جوانان بخواهد آنرا تامین کند. یک بار وزارت ورزش و جوانان برای پرداخت بدهی استراماچونی به سازمان خصوصی سازی نامه زد. در روزهای اخیر هم یک بار هم بانی نشست میان علی فتح‌الله‌زاده و قربان زاه بود تا مشکلات حل شود.

پولادگر هم چنین روی این نکته اشاره کرد: ورود استقلال به سازمان بورس موجب شد که اسناد مالی باشگاه شفاف و روشن شود که این یک اتفاق خوب است. ضمن اینکه کسانی که به سمت اعضای هیات مدیره باشگاه منصوب می‌شوند، باید در برابر مصوبات و هزینه‌های صرف شده پاسخگو باشند که این‌ها یک اتفاق خوب است. وزارت ورزش و جوانان ۵۰ فدراسیون را زیر نظر دارد و نمی‌تواند وارد جزییات همه فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها شود و اعضای هیات مدیره که منصوب می‌شوند باید در برابر اقدامات پاسخگو باشند. از سویی با توجه به حساسیت‌های بوجود آمده مقرر شد بازرسان وزارت ورزش و جوانان هم اسناد مالی باشگاه استقلال را بررسی کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع ق QA ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    معتمد خود شماست و شما باید با او هر چه خوردید پس بدهید
  • مجتبی IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    چرا دولت برای تیم وزارتیش چندبار انجام داد و کار خلعت بری و طارمی و مالیات برانکو و پول مربی آرژانتینی را داد اما برای استقلال ممکن بود بده .خجالت بکشیدچقدر دروغ این دولت از بقیه دروغگوتر شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی