چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
۱۳ |
۰
شوک کریمی به استقلال؛ تصمیم بزرگ برای پرونده جنجالی
منبع: برنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با حضور حجت کریمی در راس مدیریتی باشگاه استقلال تهران، بارقه‌های امید برای رفع مشکلات آبی‌پوشان ایجاد شده است.

جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تهران روز گذشته تشکیل و با استعفای علی فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی آبی‌پوشان پایتخت موافقت شد. همچنین اعضای هیات مدیره ضمن تقدیر و تشکر از زحمات علی فتح‌الله‌زاده، حجت کریمی را تا برگزاری مجمع به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه منصوب کردند.

با حضور حجت کریمی در راس مدیریتی این باشگاه، بارقه‌های امید برای رفع مشکلات استقلال ایجاد شده و خیلی‌ها امیدوار هستند تا کشتی استقلال با درایت و مدیریت وی به ساحل آرامش برسد و روزهای خوبی در انتظار آبی‌های پایتخت باشد.

کریمی در اولین واکنش خود به انتخابش توسط اعضای هیات مدیره باشگاه اعلام کرد که باید کارهای زیادی برای رفع مشکلات باشگاه استقلال صورت بگیرد تا بازیکنان، اعضای کادر فنی و هواداران بعد از گذراندن روزهای سخت و دشوار به شرایط بهتری برسند و در نهایت این تیم بتواند در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی به موفقیت دست پیدا کند.

پرداخت بدهی آندره استراماچونی، سرمربی اسبق استقلال در اولویت حجت کریمی و مدیریت باشگاه قرار دارد تا خیال هواداران از این بابت آسوده شود و آبی‌پوشان با دغدغه کمتری به فکر روزهای آتی باشند.

کریمی که پیش از این به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه انتخاب شده بود از دو سال قبل در هیات مدیره باشگاه حضور دارد و با وضعیت این تیم پرهوادار آشنا است و می تواند روند مدیریتی استقلال را تغییر بدهد. همچنین با حکم حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه، فرشید سمیعی، معاون حقوقی استقلال به عنوان سخنگوی باشگاه انتخاب شد تا او بتواند با آرامش بیشتری برنامه‌های خود را برای رفع مشکلات آبی‌ها اجرایی کند.

ضمن اینکه پیشکسوتان استقلال از حضور کریمی در راس مدیریت باشگاه استقبال کردند و آنها هم امیدوار هستند تا مشکلات آبی‌پوشان به مرور رفع شود. استقلال با کسب ۵۲ امتیاز یکی از جدی‌ترین مدعیان قهرمانی لیگ برتر به شمار می‌رود و این تیم پرافتخار شانس خوبی دارد تا از عنوان قهرمانی سال گذشته خود دفاع کند و باعث خوشحالی هواداران شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • ملابرادر IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    فقط سعید آذری خلاص! از الان برید دست بکار بشید که نیاد
  • ما همه آبی هستیم IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    کثیف ترین اقداماتی که حتی در سیاست هم انجام نمیگیرد در فوتبال ایران شکل گرفته و ادامه دار است ،سال ۹۸ استراماچونی بعد از دوازده هفته کار در استقلال تنها به جرم موفقیت و بالا بردن رتبه استقلال توسط مافیای فوتبال از ایران رانده شد ، سال ۹۹ که استقلال بعد از شفر با فرهاد مجیدی در پی کسب جام حذفی و سوپرجام و ورود به باشگاههای آسیا بود ناگهان نام احمد سعادتمند از قوطی وزارت به اصطلاح ورزش در آمد و طی یک طوفان ناگهانی ایشان هر سه جام را از دست استقلال گرفت تا استقلال ناموفق بماند آنهم بنام بازگشت استراماچونی ، وحالا باز هم این فصل درست هنگام موفقیتهای استقلال سردار آجرلو برکنار و فتح الله زاده جایگزین میشود تا بازهم ثبات و آرامش از استقلال گرفته شود و تیم محبوب پرده نشینان نفوذی سرخ بتواند جان تازه ای بگیرد باز هم نام استراماچونی در میان است ، آنهایی که این فوتبال را با لجن همردیف کردند بیراه نگفتند اما این افراد هم بدانند نهایتا آنچه تعفن و لجن پدید می آید دامنگیرشان میشود
    • کریمی IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
      خود استراچونی میدونست نمیتونه پایان فصل نتیجه بگیره و با دو تا برد شانسی و صدرنشینی کاذب فرار کرد میموند هم کار خاصی نمیکرد
  • Ali IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    مگرکه آقای حجت کریمی اجی مجی لا ترجی را فوت آب باشد و باخواندن وِرد نه وٌرد جادوکند و استرا را طلسم کند وگرنه چه امکانی آقای کریمی دارد که آقای حاجی، فتح اله زاده ،شوآلیه ،دکتر ،مدیرمحبوب با آن یدِبیضا نداشت ؟؟
  • آبی تا ابد DK ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    ایشون پول رو میخوان از جیب مبارک پرداخت کنن؟ اگه دارن چرا تا حالا ندادن؟ اگه هم ندارن, از کجا میخوان بیارن؟ نکنه میخواد یک چکی چیزی بده و بعد از یکی دو سال یک نفر دیگه بی نام و نشان پیدا بشه و تقاضای چند صد میلیارد تومن بکنه؟ شما خبر ورزشی, چی بهت دادن که اینجور تبلیغ یک آدم بی نام نشان رو تو فوتبال میکنی. همین کارای شما هستش که اینجور آدمها یک شبه میشن منجی. تا حالا کجای فوتبال بودن این حضرت آقا. مددی, سعادتمند, فتحی, افتخاری, آجرلو و ... هر کی از ننه جونش قهر میکنه میشه مدیر عمل استقلال یا پرسپولیس. چند تا آدم درست و حسابی نیست تو این مملکت که بتونن این دو تا باشگاه رو یک سال با ابرو بچرخونن؟
  • کیوان IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    ببینیم تویی که به جای حاج فتولا اومدی چجوری هنرتو نشون میدی در صورت تمدید با ساپینتو و فراهم کردن ابزار لازم برای این مربی توانمند تازه لیاقت موندن شما تو باشگاه بزرگ استقلال برامون اثبات میشه
  • 4444 IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    حذف استقلال از آسیا فرستادن لنگیا به آسیا از دی ماه توسط فدراسیون فوتبال ایران اعلام شده بود. دیماه بود که تاج اعلام کرد امسال نساجی و لنگ تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا هستند. ندادن پول استرا هم به این دلیل بود تا بهانه برای فرستادن لنگیا به آسیا را فراهم کنند. لازم است که بدانید هنوز این دو تیم مجمع دولتی دارن وسال گذشته به همین دلیل استقلال رو حذف کردن. چون سال گذشته لنگیا بدهی داشتن واستقلال نداشت. امسال قضیه برعکس شده ولی همه در خدمت تیم بی افتخار لنگ هستند تا بره آسیا.
  • علی IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    تقصیر پرسپولیس وفدراسیون کجاست. پول استرا گرفتی وخرج بستن تیم چندین میلیاردی کردیدمگه پرسپولیس دوست نداره وندارد ولی موقعی پول نیست باهمین بازیکنان کم قیمتش مثل عمری سرمیکنه
  • کیسه کش. IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    هروقت رفتن لوکادیا تقصیرکیسه کشا بودحذف کیسه هم مقصرش پرسپولیسه زمانی که پول استرا رودالتونها شاه ماهی نقل انتقالات خریدن وازلیگ فرانسه وانگلیس بازیکن میگرفتن همون زمان کیسه حذف شد.حالا میرفتین باز۶تاازالعین میخوردین باعث تحقیرفوتبال ایران میشدین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی