نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
عکس| بنر اعتراضی غیرمنتظره هواداران رقیب/ مستبدان فوتبال؛ هرچه زودتر بیرون!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران بایرن مونیخ با در دست داشتن بنر بزرگی خواهان خروج هرچه زودتر گلیزرها از منچستریونایتد شدند.

هواداران بایرن مونیخ از همه مستبدان خواستند فوتبال را ترک کنند. هواداران حاضر در دیدار مقابل منچسترسیتی از بنری رونمایی کردند که در آن از مالکان هر دو باشگاه منچستریونایتد و سیتی خواسته شده بود باشگاه را ترک کنند.

در اواسط نیمه دوم، هواداران بایرن بنری را به نمایش گذاشتند که روی آن نوشته شده بود: «گلیزرها، شیخ منصور، همه مستبدان بیرون! فوتبال متعلق به مردم است.» اما تعداد زیادی از هواداران سیتی با سر دادن نام شیخ منصور به بایرنی‌ها پاسخ دادند.

صاحبان یونایتد پس از ۱۸ سال مالکیت به دنبال فروش باشگاه هستند. گزارش‌ها حاکی از آن است که روند فروش شیاطین سرخ وارد دور سوم مذاکرات شده و سر جیم رتکلیف و شیخ جاسم بن آل‌ثانی قطری همچنان در حال رقابت هستند. با این حال، گفته می‌شود که گلیزرها برای به دست آوردن مبلغ هنگفت ۶ میلیارد پوند مقاومت می‌کنند، در حالی که بالاترین پیشنهاد تاکنون به ۵ میلیارد پوند رسیده است.

در آلمان با توجه به مدل مالکیت هواداران ۵۰+۱ در این کشور، چنین تصاحبی غیرقابل تصور است. این مدل تضمین می‌کند که هواداران در مورد آینده باشگاه خود قدرت تصمیم‌گیری دارند.

عکس| بنر اعتراضی غیرمنتظره هواداران رقیب/ مستبدان فوتبال؛ هرچه زودتر بیرون!

در میان اعتراضات، بایرن با نتیجه ۳-۰ از سیتی پپ گواردیولا شکست خورد، و اشتباهات انفرادی باعث شد که قهرمان آلمانی نتواند در حد انتظار ظاهر شود. بایرن سرمربی سابقش یولیان ناگلزمن را برکنار کرد و توماس توخل را برای زنده نگه‌داشتن امید کسب سه‌گانه منصوب کرد. اما از آن زمان توسط فرایبورگ از جام حذفی حذف شدند و اکنون باید برای حذف احتمالی از اروپا حاضر شوند.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی