نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اظهار نظر عجیب پل گاسکوئین؛ مردم به من می‌گویند زندگی‌ات از گربه بدتر است؛ درست می‌گویند!/ ۳۶ عمل کرده‌ام و چند بار مُرده‌ام!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پل گاسکوئین یکی از عجیب‌ترین شخصیت‌های فوتبالی دنیا اظهارات جالبی درباره زندگی‌اش مطرح کرده است.

پل گاسکوئین در دوران بازی خود یک نماد مطلق فوتبال بود و پس از پایان دوران حرفه‌ای، با طغیان‌هایش در خارج از زمین، عموم را مجذوب خود کرد. گاسکوئین به عنوان عاشق نوشیدنی‌های الکلی شناخته می‌شود و مقالات زیادی در مورد حوادث او نوشته شده است.

گاسکوئین در این باره می‌گوید: مردم به من می‌گویند که زندگی من از یک گربه بدتر است و این درست است. با توجه به آنچه که از سر گذرانده‌ام، دیگر از هیچ چیز نمی‌ترسم. ۳۶ عمل کردم، چند بار فوت کردم و ۱۸ روز در کما بودم.

ستاره سابق تیم ملی انگلیس چند روز قبل، به عنوان مهمان در یک برنامه صبحگاهی حاضر شد و فاش کرد که از کلاستروفوبیا رنج می‌برد و از تاریکی می‌ترسد. موضوعی که یکی دیگر از عجایب شگفت‌انگیز در رابطه با این ستاره سابق دنیای فوتبال محسوب می‌شود.

گاسکوئین در دوران حرفه‌ای خود برای نیوکاسل، تاتنهام، لاتزیو رنجرز، میدلزبورو، اورتون، برنلی، گانسو تیانما و بوستون یونایتد بازی کرد. او ۵۷ بازی برای تیم ملی انگلیس انجام داد و ۱۰ گل به ثمر رساند.

این مطلب جالب درباره زندگی پل گاسکوئین را بخوانید: داستان همیشه تلخ ظهور و سقوط یک قهرمان/ چگونه یک مرد بی‌رحمانه مورد سوءاستفاده قرار گرفت؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی