نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
تحلیل دردناک درباره لوئیس همیلتون؛ شاید او سرعت غریزی‌اش را از دست داده باشد/ باید بپذیرد که ۳۰ سالگی مثل ۲۰ سالگی نیست
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دیمون هیل راننده سابق فرمول یک در مورد دو راننده مرسدس صحبت می‌کند.

لوئیس همیلتون هنوز بر این باور است که می‌تواند در مسابقات برنده شود و شاید حتی یک قهرمانی دیگر در فرمول ۱ به دست بیاورد، اما دیمون هیل، راننده سابق فرمول یک، معتقد است که دیگر برای این کارها دیر شده زیرا مرد انگلیسی ۳۸ ساله شده است.

هیل بدون اینکه بخواهد از همیلتون انتقاد کند، گفت خیلی طبیعی است که رانندگان مسن‌تر مقداری از سرعت خود را از دست بدهند. این موضوع در مسابقات مقدماتی اخیر کاملا دیده می‌شود، و جورج راسل تا به اینجای کار در هر سه مسابقه سال ۲۰۲۳ از همیلتون پیشی گرفت.

هیل در پادکست F۱ Nation گفت: «وقتی راننده مسن‌تر و با تجربه‌تر با یک رقیب جوان در تیم روبرو می‌شود، یک انتخاب دارد. آنها ممکن است افسرده شوند و دست‌هایشان را به هوا پرتاب کنند و بگویند همه چیز تمام شده است یا می‌توانند انرژی خود را متمرکز کنند و به این فکر کنند که هر نتیجه‌ای در مسابقه به دست بیاورند مهم است. آنها ممکن است در مسابقات مقدماتی تسلیم شوند و بپذیرند که در اواخر ۳۰ سالگی دیگر نمی‌توانند کارهایی که در ۲۰ سالگی انجام می‌دادند را انجام دهند و می‌توانند روی رسیدن به مقامی در مسابقه تمرکز کنند.»

هیل ادامه داد: «جورج بسیار سریع است و این را در اوایل کار حرفه‌ای خود نشان داده است. نمی‌دانم آیا لوئیس متوجه شده که نمی‌تواند با او رقابت کند یا نه، اما مطمئنم که در نهایت خواهد فهمید. این امکان وجود دارد که سرعت غریزی و ناخوداگاه شروع به ترک او کرده باشد.»

سخت‌کوشی جورج راسل

هیل همچنین در مورد اینکه چگونه از راننده جوان‌تر در یک تیم خواسته می‌شود که کار بیشتری انجام دهد، صحبت کرد.

هیل افزود: «جورج باید خیلی سخت کار کند تا خودش را به دارایی ارزشمندی در تیم تبدیل کند، که همین کار را هم می‌کند. او باید کار سخت را انجام دهد، لوئیس مجبور به این کار نیست. آنها می‌دانند که با وجود لوئیس به کجاها رسیدند. آنها می‌دانند که او با کمترین فرصت به بهترین فرم بازمی‌گردد و می‌تواند مسابقات فوق‌العاده‌ای ارائه بدهد. آنها می‌دانند که جورج هم می‌تواند این کار را انجام بدهد، اما هنوز این موضوع را ثابت نکرده است.»

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی