نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
آبروریزی بازیکنان بایرن مونیخ بعد از شکست سنگین مقابل سیتی/ بزن بزن دو ستاره در رختکن
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بعد از شکست سه بر صفر مقابل منچسترسیتی، درگیری سادیو مانه و لروی سانه در رختکن، یک بحران جدی را برای بایرنی‌ها رقم زد.

بایرن مونیخ در دیدار رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی سه بر صفر شکست خورد. این شکستی سنگین برای مدعی عنوان قهرمانی بوندسلیگا بود اما اتفاق عجیب‌تر پس از بازی رخ داد.
آنطور که رسانه‌های آلمانی گزارش دادند پس از بازی سادیو مانه با حمله به سانه، ضربه‌ای به صورت او زد. این در حالی است که سانه عملکرد مناسبی مقابل تیم سابقش یعنی منچسترسیتی داشت. در حالی که مانه بعد از ۶۹ دقیقه به جای جمال موسیالا وارد زمین شد.

در دقیقه ۸۳ بازی بود که صحنه‌ای که جرقه مشاجره را برانگیخت، رقم خورد: مانه به جای پاس دادن به سانه، پاسی را در عمق فرستاد تا هم‌تیمی‌اش در فضای خالی صاحب توپ شد اما سانه از این تصمیم راضی نبود و این به مشاجره آنها منجر شد. این صحنه در عکس‌ها ثبت شده است.

بر اساس اطلاعات بیلد، پس از سوت پایان بازی، بحث کوتاه و سپس مفصلی در رختکن رخ داد. گفته می‌شود که مانه از نحوه صحبت سانه با او گلایه کرده و ناگهان او به سانه حمله کرد و به صورت او ضربه زد!

در این لحظه برای آرام کردن فضا، سانه بعد از این اتقاق به قسمت دیگری از رختکن فرستاده شده است. شاهدان عینی گزارش می‌دهند که این ضربه آثاری روی صورت سانه بر جای گذاشته است!

باشگاه بایرن مونیخ در پاسخ به سوال بیلد در مورد این حادثه و عواقب احتمالی اظهار نظری نکرد. مانه در تابستان گذشته به عنوان یک فوق ستاره از لیورپول به جمع باوارایی‌ها ملحق شد و تا سال ۲۰۲۵ قرارداد دارد. مانه حداقل با جریمه انضباطی باشگاه مواجه می‌شود.

در بازگشت تیم بایرن به مونیخ، سانه کلاهی به سر داشت که به نظر می‌رسید برای پوشاندن جای کبودی روی صورتش بود. نشریه بیلد با کنایه نسبت به اتفاقاتی که در بایرن مونیخ در جریان است، خواستار حداقل یک جلسه محرومیت مانه شده است. بیلد در همین رابطه نوشت: سران بایرن پیش از این توسط بیلد به خاطر انتقال شگفت انگیز سادیو مانه مورد تحسین قرار گرفته بودند. اما در حقیقت پس از یک شروع فوق العاده با چهار گل در چهار بازی، اکنون وضعیت او نگران کننده است.

بازیکن سابق سابق ماه‌هاست یا مصدوم بوده یا فرم بدنی مناسبی ندارد اما همیشه ناامیدکننده است. اینکه او بعد از شکست برابر منچسترسیتی در رختکن به سانه ضربه زد، یک رسوایی است!

باز هم همه به اعضای هیات مدیره یعنی اولیور کان و حسن صالح‌حمیدزیچ نگاه می‌کنند که تصمیم گرفتند یولیان ناگلزمان را اخراج کنند.

در همین رابطه: استارت درگیری بین دو ستاره درون مستطیل سبز/ کتک‌کاری در رختکن قرمزها؛ مشت به صورت هم‌تیمی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • قاسم داماد غلام IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    باید این آدمخوار را از بایرن بندازن بیرون.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی