نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
برنامه دبیر و درستکار برای سرشاخ شدن سنگین وزن‌های ایرانی با غول آمریکایی/ برنده استیوسون دوبنده تیم ملی را برتن می‌کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که دست اندرکاران کشتی کشورمان برنامه ویژه ای برای سنگین وزن‌های ایرانی درنظر گرفته اند.

درخبرها آمده بود؛  اتحادیه جهانی کشتی با اعلام خبر بازگشت گیبل استیوسون به صحنه، نوشت: «قهرمان المپیک توکیو، گیبل استیوسون اعلام کرده که او به دنبال بازگشت به مسابقات بین‌المللی کشتی است. او به کسب دومین طلای المپیکش در پاریس چشم دارد.»

گیبل استیوسون اگر بخواهد خودش هم سهمیه سنگین‌ وزن المپیک را در اولین مسابقه گزینشی به دست آورد، بنابراین باید در مسابقات انتخابی آمریکایی‌ها شرکت کرده و به عضویت این تیم درآید تا در بلگراد روی تشک برود و بعد از آن به فکر المپیک باشد.

این غول آمریکایی پس از کسب مدال طلای المپیک به کشتی نمایشی روی آورده بود و حالا تصمیم گرفته است دومین مدال طلای المپیک خود را در پاریس صید کند.

در همین راستا شنیدیم دست اندرکاران کشتی آزاد کشورمان ( بخوانید علیرضا دبیرو پژمان درستکار) اززاویه ای دیگر به این خبرنگریسته و تصمیم گرفته اند ملی پوش سنگین وزن خود را از رقابت با غول آمریکایی انتخاب کنند. به عبارت بهتر امیرحسین زارع که در اسلو ۲۰۲۱ درغیاب استیوسون به مقام قهرمانی رسید یا امیررضا معصومی دیگر مدعی ایرانی باید بتوانند غول آمریکایی را در مسابقات گزینشی و بین المللی شکست دهند تا دوبنده تیم ملی را تصاحب کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی