نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
۱ |
۰
جانشین یامگا در دیدار با هوادار کدام بازیکن است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پنالتی زن اول استقلال در دو فصل اخیر، آرتور کوین یامگا بوده که به شکلی خاص پنالتی می‌زند و همواره هم ضربات خودش را تبدیل به گل می‌کند.

شنبه آینده استقلال در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر به مصاف تیم هوادار خواهد رفت. در این بازی رافائل داسیلوا و آرتور کوین یامگا برای استقلال بازی نخواهند کرد. این دو بازیکن با گرفتن اخطار در بازی قبل مقابل آلومینیوم اراک از این بازی محروم شدند تا بازی با تیم هوادار را از دست بدهند.

جالب آن که پنالتی زن اول استقلال در دو فصل اخیر، یامگا بوده که به شکلی خاص پنالتی می زند و همواره هم ضربات خودش را تبدیل به گل می کند. شاید پرسش این باشد که درغیاب کوین یامگا، درصورت بدست آمدن پنالتی در دیدار با هوادار چه کسی پشت توپ خواهد ایستاد؟

خاطرتان باشد دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجدسلیمان در حالی با برتری آبی‌پوشان به پایان رسید که مهدی قایدی زننده دو گل تیم با آرش رضاوند زننده گل اول استقلال که پاس گل دوم را به قایدی داد دچار جر و بحث شد. پنالتی که قایدی از دست داد و اعتراض رضاوند به باشوی استقلالی‌ها باعث درگیری لفظی این دو بازیکن شد که با ورود روزبه چشمی، روی موتا مربی و بیژن طاهری سرپرست تیم، ماجرا خاتمه یافت.

حالا شنیده می شود ارسلان مطهری نامزد اصلی زدن پنالتی احتمالی برابر تیم هوادار است. البته آرش رضاوند هم اگر به دلیل مصدومیت مُچ پا استراحت اجباری نکند، یک کاندیدای سمج برای نواختن پنالتی در غیاب کوین یامگا خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کلنگلیس IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    پنالتی برای استقلال؟؟؟؟؟؟!!!!مگه لنگه حکومتیه که بازیکن وسط رمین بخوره زمین براش پنالتی بگیرن 🤔🤔🤔🤔

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی