نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ستاره جوان پرسپولیس احیا شد/ لحظه شماری قاتل تیم رونالدو برای دربی پایتخت
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم پرسپولیس در بازگشت به روزهای اوج یک بار دیگر نقش تاثیرگذار خود را در ترکیب این تیم به نمایش گذاشت.

مهدی عبدی فاصله چندانی با فراموشی در این تیم نداشت؛ مهاجمی که در اوج جوانی گل‌هایی خاطره‌انگیز در ترکیب این تیم به نام خود کرده بود و ناگهان در افت قرار گرفت. شاید حضور مهاجمان خارجی و سلب اعتماد کامل کادرفنی از او نیز در این مسیر بی‌تاثیر نبود اما مهدی عبدی تمام کوپن‌های ابتدای فصل را سوزاند تا در ابتدا با حضور یورگن لوکادیا و در ادامه دیگر مهاجمان این تیم چون عیسی آل‌کثیر، لئاندرو پریرا و شیخ دیاباته کار برای او سخت‌تر شد. عبدی در مقطعی با تغییر سیستم یحیی گل‌محمدی برای خط حمله که از هافبک‌های تیمش در فاز تهاجمی سود می‌برد نیز فرصت بازی را کاملا از دست داده بود.

اوضاع در سال جدید اما برای عبدی متفاوت رقم خورد. او که در واپسین روزهای سال قبل توانسته بود طلسم گل نزدن‌هایش را بشکند، در سال جدید جایگاه خود را در ترکیب اصلی مستحکم کرد و به خوبی توانست جواب اعتماد کادرفنی را بدهد. پنالتی مقابل مس رفسنجان، پاس گل برابر ملوان و در ادامه پنالتی برابر مس کرمان عملکرد قابل قبول مهدی عبدی در سه دیدار اخیر پرسپولیس بوده تا مشخص شود بی جهت نبوده که یحیی گل‌محمدی در حضور شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا دوباره به این بازیکن جوان اعتماد کرده است.

عبدی که یکی از گلزن‌ترین بازیکنان کنونی پرسپولیس برابر استقلال نیز محسوب می‌شود، در فاصله کوتاه باقی مانده تا دربی، بار دیگر به روزهای اوج بازگشته تا برای حریف همیشگی به این شکل خط و نشان بکشد و هواداران را به ادامه این روند درخشش امیدوار کند. باید دید عبدی قادر خواهد بود در دربی پیش‌رو نیز نمایشی درخشان از خود به جا بگذارد و شرایط را به بهترین شکل برای خود دنبال کند یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نادر IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    ♥️♥️♥️
  • ❤️ IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    انشاالله
  • سلام پرسپولیس IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    چرا که نه شک ندارم عبدی تو دربی کامل تو زمین باشه دربی را با گلهای عبدی می بریم قبلا هم گفته بودم عبدی از شيخ پریرا و عیسی خیلی سرتره حتی چیزی از لوکادیا کم نداره که هیچ ی سرو گردن بالاتره جلوی مس عیسی و پریرا ۲ تا موقعیت صددرصد گل را خراب کردن اگه عبدی بود جفتش را گل می کرد پریرا دروازه را کج می بینه عیسی دروازه را تو آسمان چنان می‌زنه زیر توپ که انگار میخواد با توپ کفتر شکار کنه ولی عبدی چهارچوب شناسه جلوی مس ی شوت خیلی قشنگ زد که خورد تیرک فقط چند سانت پایین تر بود ی زیر طاقی قشنگی میشد عبدی تازه داره راه می افته دیگه نباید نيمکت نشین بشه
  • دختر پرسپولیسی🤞 IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    اگر بهش بازی بدم قطعا عالی تر از الان بازی میکنه ولی آقا یحیی نمیدونه که بازیکنان جوان بهتر از بازیکنان قدیمی تر بازی میکنند وداره به این موضوع پی میبره #یحیی گل محمدی #پرسپولیس
  • پرسپولیس عشق IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    جو گیر نشیم لطفا. عبدی همین دیروز نیمه دوم فقط راه می‌رفت. بله اگه توپ بیفته زیر پاش بلکه گلش کنه اما با این تحرک کمی که داره بازی های سخت گندش رو نشون میده همه تیما ملوان و مس کرمان نیستن. عبدی باید دوندگی و تحرک بیشتری داشته باشه. حیف که ال کثیر نیمکت نشینه و این مرده خور فیکس دربیه. امیدوارم آقا یحیی دقیقه 80 نفهمه که عبدی رو اشتباه بازی داده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی