حفظ ساپینتو از نان شب واجب‌تر است/ همه دارند از فوتبال استقلال لذت می‌برند
منبع: فرهیختگان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرش برهانی می گوید: ساپینتو که نشان داده واقعا مربی بزرگی است. شاید در آن اوایل انتقاداتی می‌شد اما ما و پیشکسوتان می‌گفتیم باید به او فرصت بدهیم تا خودش را طی زمان نشان بدهد و حالا که این امر اتفاق افتاده است.

آرش برهانی مربی تیم امیدهای استقلال درباره عملکرد ساپینتو گفت: ساپینتو نشان داده واقعا مربی بزرگی است. می‌بینیم که ساپینتو چه تیم خوب، منسجم و با برنامه‌ای را درست کرده و به زمین می‌فرستد تا جایی که همه دارند از نوع فوتبالی که استقلال ارائه می‌دهد لذت می‌برند. هوادارانی که امروز با وجود حذف از آسیا هستند، همه دلخوشی‌شان، این تیم و نفرات، با این کیفیت بازی و حضور سرمربی بزرگی مانند ساپینتو است.

او در ادامه گفت: الان هم که به پایان فصل نزدیک می‌شویم حفظ ساپینتو برای فصل بعدی از نان شب هم برای استقلال واجب‌تر است. این سرمربی با شناختی که از فوتبال ایران، لیگ و بازیکنان پیدا کرده برای سال آینده می‌تواند خیلی بهتر و راحت‌تر کار کرده و عملکرد بهتری را به ثبت برساند.

مهاجم سابق استقلال درباره شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: خیلی امیدوارم. هرچند همین الان هم بچه‌های ما قهرمان لیگ هستند. با همه این شرایط و سختی‌ها و مشکلات، الان این بچه‌ها با این تیم و این سرمربی و این کادر برای من قهرمان هستند و همین الان جام را گرفته‌اند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلالی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    دمش گرم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی