نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
خط و نشان جدی هواداران استقلال برای وزیر ورزش/ فتح‌الله‌زاده را بیرون کردیم اما امشب...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهای پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان، هواداران استقلال فراخوان بزرگی برای بازی این تیم در تهران داده بودند که حالا باز هم این اتفاق تکرار شده است.

در شرایطی که تا ساعاتی دیگر دیدار تیم‌های استقلال و هوادار در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد، طرفداران استقلال در ارتباط با اتفاقات رخ‌داده طی هفته‌های گذشته بار دیگر فراخوان دادند.

استقلالی ها در فراخوان جدیدشان حمید سجادی - وزیر ورزش - را هدف قرار داده و از آنهایی که امروز برای تماشای بازی استقلال به ورزشگاه می روند خواسته‌اند انتقادات‌شان را از طریق سکوهای استادیوم آزادی به گوش وزارت ورزش و شخص حمید سجادی برسانند.

پیش از این و در روزهای قبل از بازی استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان چنین فراخوانی از سوی هواداران استقلال مطرح شد تا انتقاداتشان را به گوش علی فتح‌الله‌زاده برسانند. شعارهای هواداران استقلال از روی سکوهای استادیوم آزادی به فتح‌الله‌زاده در نهایت منجر به استعفای این مدیر و سرانجام از سمت مدیرعاملی کنار رفت.

طی روزهای اخیر در صفحات اینستاگرامی هواداری استقلال و کانال های تلگرامی این موضوع عنوان شده که چون حمید سجادی به عنوان متولی باشگاه استقلال کمکی به این تیم نکرده تا مانع حذف شدن استقلال از آسیا شود حالا هواداران این تیم باید از روی سکوها صدایشان را به گوش سجادی برسانند.

طرفداران استقلال با اشاره به برکناری علی فتح‌الله‌زاده از سمت مدیرعاملی، امیدوارند تاثیرگذاری‌شان را در ارتباط با انتقاداتی که قرار است از سجادی مطرح شود نیز بیان کنند و نتیجه اش را هم ببینند.

ناگفته نماند؛ دیدار تیم‌های استقلال و هوادار از ساعت ۱۹ و ۳۰ امشب در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۹
  • آدرس غلط ندهید ! IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    عوامفریبی ممنوع !! مخاطب هواداران استقلال شخص وزیر ورزش ، رئیس فدراسیون فوتبال ( که ایشان فقط سنگ سرخها را به سینه میزنند ) که بی نقش هم نیست وخصوصی سازی بود ، شخص وزیر مهمترین اثر را در این دو تیم دارند ، هیئت مدیره در تیمهای استقلال و پرسپولیس یعنی همان کشک که علی پروین در مورد مدیرت فنی گفت دلیل این ادعا هم شخص مسعود سلطانیفر و مدیران نزدیکش بودند که ۵ فصل مداوم با حمایت مستمر از پرسپولیس مادی و مالی و غیر آن به پرسپولیس قهرمانی بخشیدند با مدیرهای گوناگون با مشکلات خانمان برانداز مختلف مثل ماجرای طارمی اما با همه آنها باز هم به پرسپولیس جام اهدا میشد و سرپوش روی مشکلات گذاشته میشد آنهم نه از طرف هیئت مدیره یا مدیر عامل بلکه از طرف مدیران و نزدیکان وزیر ، در ماجرای فتح الله زاده هم همین است استقلال تا امروز مدیری پرافتخارتر و موفق تر از او نداشته اما وزارت ورزش پشت او را خالی کرد شاید هم زور سجادی به مافیای فوتبال نرسید یا نخواست خودش را در گیر این ماجراها کند اما فوتبال همین است اگر نسبت به این دو تیم که عامه مردم ایران را در بر میگیرد کوتاهی کنی باید جواب مردم را بدهید
    • ع ق QA ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      حالا كه ترسيد و پرداخت کرده
    • ستاره IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      دوست عزیز تمام سناریوهای فوتبال از قبل نوشته شده سالهاست استقلالیها فریاد میزنن چرا دولت و وزارت به پرسپولیس بی منت کمک میکند مثل پول ژوزه و برانکو و کالدرون و تمام گندکاریهاش رو مثل ماجرای طارمی در ترکیه سرپوش میگذارند ولی نسبت به تیم استقلال بی توجه هستندهمیندو روز پیش چجوری بی سروصدا ۳۵۰ هزاردلار دادن پرسپولیس که بدن به دروازه بان سابقش ولی چرا فتح لله زاده هرچی درخواست کمک کرد هیچکس محل نذاشت حتی با سند کمپ حجازی به ارزش دوهزار میلیارد به همین بانک شهر رفت و چند بانک دیگر ولی دست خالی برگردوندنش، چرا؟؟؟ چون میخواستن با یک تیر چند نشان رو بزنن اول محبوبیت فتح لله زاده روی سکوها و استقلایها از بین رفت دوم با سرصدای زیاد به همه حالی کردن استقلال هم از دولت کمک گرفته وگرنه همین تلفن رو بیست رو پیش نمیشد بزنن چرا گذاشتن بعد استعفا فتح لله زاده؟؟؟ تازه یه منت هم میزارن که هوادار رو از نگرانی در آوردیم تمام این جنجالها از قبل طراحی شده بود، اگه هر کی فکر کنه این فوتبال پاک و سالم هستش باید به عقلش شک کرد
    • عباس DE ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      شما هنوز نمی خواهید قبول کنید که سردار گردن کلفت لو و اون فتل خان بیسواد این اراجیف و دروغها را کرده‌اند توی مغز تو و امثال تو که خودشان به دزدیهایشان برسند ،چطور چهل سال تیمسار خسروانی پدر واقعی خیلی از شما استقلالیها بود و پول مملکت را خرج تیم دوچرخه سازان میکرد هیچ مشکلی نبود، حالا هم هر وقت شما می‌بازید و جام نمیگیرید، شروع میکنید به فحاشی ،دروغگویی ، تهمت زدن و بی ارزش کردن تلاش سایر تیمها ،اما نمی‌خواهید بفهمید که اینها دقیقا نقشه کشیده بودند که کل پول‌های دریافتی را عمدا خرج کنند و بعد امثال شما آدمهای ساده لوی بدبخت را جلو بیندازند و بهتان القائ کنند که چون دولت قبلی بدهی‌های پرسپولیس را داده حالا هم موظف است بدهی‌های استقلال را بده و اونو از بحران خودساخته نجات بده ، زهی خیال باطل که این وزیر بدبخت از خودش هیچ اختیاری ندارد. البته می‌تونه اینقدر شرف و شهامت داشته باشه و اسناد اون پول‌هایی که شما فکر میکنید به پرسپولیس داده شده را ارائه بده تا روسیاه بشه هر آن کس که ریگی به کفش دارد.
  • احمد IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    خزانه راخالی کردیددیگه چی ازجون استقلال میخاید
  • علی اصغرمحمودی اصل IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    استقلال یادمان تاج سابق لیاقتش بیش ازاین نبود وقتی باشگاهی بودجه کافی نداره هی ازکیسه خلیفه خرج میکنه عاقبتش بهترازاین نمیشه مدیربایدکاربلدباشه نه اینکه مدرک سفارشی بگیره وپست مهمی رااشغال کنه!
    • اشکان IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      بله لیاقتش این نبود چهاربار پول های میلیاردی مدیر عاملان این باشگاه دریافت کنن در آخرم بدهکاری به اون دلال ایتالیایی رو پرداخت نکنن
  • تاج سوراخ IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    استقلال تیم حکومتی نیست بنابراین مشکلات استقلال هیچ ربطی به وزیرمحترم ورزش نداره و توقع بیجا از وزیر و دولت دارن😉😉😉😉
    • ملابرادر IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      بالاخره هست یا نیست؟
    • سجادی IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      خخخ دمت گرم
    • آس اس IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      با یک میره چطوری
  • MM IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    آقا مرد باشو نظر قبلی منم که گذاشتمو بذارید...
  • مهدی IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    استقلال نماینده ایران بود و نباید این کارو میکردن
  • مهران IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    واقعا خجالت اوره استقلال که میتونست خیلی خوب توی آسیا بدرخشه ببین به چه روزی افتاده وقتی کشورهای ساحلی هزینه های میلیون دلاری برای جذب سرمایه گذاری در لیگ هاشون میکنن در حالیکه عقبه ی فوتبال ایران درخشان تره ولی با این مدیریت های عجیب و غریب ببین به چه روزی افتادیم
  • کوهمره جروق IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    خزانه را خالی کردن تا به هوادار رشوه بده
  • الهی درد تاج تو سره تاج IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    بیشرفها خییییلی تابلو دارن با این کارهاشون هرساله هم به مردم هم به باشگاه تاج و هم به فوتبال مملکت آسیب جدی میزنن،نه کسب افتخار براشون مهمه نه آینده بچه های این سرزمین که با هزار امیدوآرزو طرفدار تیم بزرگی مثل تاج میشن و الگوبرداری میکنن برای هدف وآینده اشون.فقط اهداف پلید شخصی خودشون براشون مهمه،واعطای افتخار به هر تیمی دیگه.مغزفندقیهای حقیر،شما فقط باید بمیرید که افتخارات تاج به چشمتون نیاد.
  • سینا IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    همش وزیر مقصره خخخخ 600 میلیارد پول بیت المال و مردم دزدی کردن .بنده خدا وزیر مقصر میدونن.منطق این استقلال ها جالبه .آقا عزیز وزیر پول شما رو داده خودتون جابجا کردید .یا خدا .بهتر ک حذف شدید وگرنه بابک مرادی و مربیان استقلالی نیستن تو آسیا کمکتون کنن
  • امیر IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    هواداران استقلال که میگن این تیم حکومتی نیست پول هم که اندازه کل بازار بورس فقط در استقلال دزدی شده پس چرا مثل کنه چسبیدید به وزیر ورزش بعنوان یه شخص مخالف فوتبال بی قانون ایران این را میگمذ
  • بنده خدا IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    پول ملت و بدهی های تیم های پایتختی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی