کریمی: در طوفان نمی‌توان به ساحل رسید/ مدیران استقلال ممنوع المصاحبه شدند/ از این به بعد در باشگاه فقط یک نفر حرف می‌زند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در راستای اتفاقات اخیر پس از تغییر و تحولات در رأس باشگاه مقرر شده فعلا هیچ کس با رسانه‌ها صحبت نکند.

هفته گذشته پس از پذیرش استعفای علی فتح‌الله‌زاده از سوی مدیران این باشگاه مقرر شد فرشید سمیعی معاونت حقوقی باشگاه در جایگاه سخنگوی این مجموعه با رسانه‌ها در ارتباط باشد.

در این مدت برخی اعضای هیئت مدیره با رسانه‌ها صحبت کردند که حجت کریمی به شکل غیرمستقیم نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. سرپرست موقت مدیرعاملی باشگاه استقلال از اعضای مسئول در باشگاه خواسته به هیچ عنوان با رسانه‌ها صحبت نکنند تا تنها فردی که در این زمینه با رسانه‌ها در ارتباط باشد فرشید سمیعی معاونت حقوقی باشگاه باشد.

این فرد به عنوان سخنگوی استقلال تعیین شده و طی روزهای اخیر نیز شخصاً با رسانه‌ها ارتباط داشته و مسائل مربوط به مشکلات مالی و دیگر مباحث مربوط به استقلال پاسخگو بوده است. از باشگاه استقلال خبردار شدیم حجت کریمی در این ارتباط به همکارانش گفته اگر قرار باشد هر کسی درباره ریز اتفاقات باشگاه حرف بزند هرج و مرج بوجود می آید و ممکن است صحبت‌های افراد، هماهنگ شده نباشند که در این صورت آرامش از باشگاه دور شده و کشتی استقلال در توفان نمی تواند به ساحل امن مورد نظر برسد.

از این رو ظاهراً ممنوع المصاحبه شدن مدیران و معاونان استقلال از سوی حجت کریمی در راستای ایجاد آرامش بیشتر جهت برطرف کردن مشکلات بزرگ استقلال در نظر گرفته شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • محسن IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    صدرصد پنجره استقلال بابت بدهی به استرامچونی بسته خواهد شد امروز ۲۶ هستش و هیچ اتفاقی نیافتاده در صورتی که مهلت پرداخت تا ۲۹ فروردین بوده بر فرض اگه پول هم جور بشه به دلیل تحریم ها و حجم بالای پول این مقدار پول تا دوروز آینده به حساب استرا نمیشینه
  • لنگ عروس آسیا IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    چه بهتر که استقلال از آسیا حذف بشه تا لنگ دستمون بگیریم بریم عروسیه عروس آسیا و برقصیم
    • محسن IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      اره دوماد العین بود یادته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی