نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
یک اتفاق ویژه برای شیاطین‌سرخ/ این گروه خاص هم به خریداران باشگاه اضافه شدند
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمایه‌گذاران آمریکایی، گروه کارلایل، در حال مذاکره برای سرمایه‌گذاری هنگفتی در منچستریونایتد هستند و قصد دارند به روند آشفته فروش این باشگاه اضافه شوند.

گلیزرها شیاطین سرخ را قبل از کریسمس برای فروش گذاشتند. فروش یونایتد اکنون به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود و حالا اسکای نیوز اعلام کرده که گروه آمریکایی کارلایل به جمع خواستاران منچستریونایتد برای به دست آوردن بخشی از سهام این باشگاه اضافه شده‌اند. کارلایل بیش از ۲۹۸ میلیارد پوند دارایی را مدیریت می‌کند. و آنها یکی از بزرگترین شرکت‌های سهام خصوصی در جهان هستند.

اسکای همچنین می‌گوید مدتی است که این گروه با گلیزرها در حال مذاکره است اما جزئیات کلیدی پیشنهاد کارلایل، از جمله اینکه دقیقاً چه میزان سرمایه برای این کار در نظر گرفته‌اند و ساختار بسته پیشنهادی آنها هنوز نهایی نشده است.

این باشگاه در ماه نوامبر برای فروش گذاشته شد اما مالکان آمریکایی با خوشحالی منتظر برآورده شدن قیمت درخواستی خود بودند. افراد زیادی مشتاق خرید باشگاه هستند، اما گلیزرها در این هفته با آغاز دور سوم مذاکرات روند فروش را به تاخیر انداختند.

سازمان Trust از خانواده گلیزر خواست تا بیش از این فروش باشگاه را به تاخیر نیاندازند و به این نکته اشاره کردند که اریک تن‌هاخ باید بداند که دقیقاً چه مقدار بودجه در تابستان امسال در دسترسش خواهد بود. آنها اذعان کردند که یونایتد شدیدا به سرمایه‌گذاری نیاز دارد.

در حال حاضر همچنان سر جیم رتکلیف و شیخ جاسم بن حمد آل‌ثانی در صف اول خریداران قرار دارند. و توماس زیلیاکوس هم تایید کرده که همچنان مشتاق خرید باشگاه از گلیزرها است. این در حالی است که زیلیاکوس پیش از این در رسانه‌های اجتماعی روند فروش باشگاه را «مسخره» دانست و مالکان نامحبوب باشگاه (گلیزرها) را به بی‌احترامی به باشگاه متهم کرد.

یک اتفاق ویژه برای شیاطین‌سرخ/ این گروه خاص هم به خریداران باشگاه اضافه شدند

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی