نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
سپاهان برد اما استقلال صدرنشین شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال سپاهان مقابل مس رفسنجان به برتری رسید اما با توجه به برد پرگل استقلال، صدر را از دست دادند.

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وششم لیگ برتر ایران، تیم فولاد مبارکه سپاهان موفق شد مقابل مس رفسنجان در ورزشگاه نقش جهان با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شود.

شهریار مغانلو در دقیقه ۴ و امید نورافکن در دقیقه ۸۴ برای سپاهان گلزنی کردند تا شانزدهمین برد در کارنامه شاگردان ژوزه مورایس به ثبت برسد.

قضاوت این بازی بر عهده مرتضی منصوریان بود که به مغانلو و رضاییان از سپاهان و لک، باقری، جعفری و توکلی از مس رفسنجان کارت زرد نشان داد.

سپاهان با این برد ۵۵ امتیازی و هم‌امتیاز با استقلال شد و با توجه به اینکه هر دو تیم تفاضل گل برابر دارند، به دلیل گل زده کمتر در رده دوم قرار گرفت. مس رفسنجان نیز با ۴۰ امتیاز در رده ششم باقی ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • امیر IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    ملاک نه تفاضل گل هست نه پل زده بازی رو در رو مهمه که هر دو بازی رو سپاهان برده و صدر جدوله
    • محمد IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      ملاک تفاضل گل هست بعدشم گل زده اول تحقیق کنید
  • !!! IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    الهامی الهامی تشکر تشک!!!
    • لطفی IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      یک نقطه ننگ بر کارنامه یک مربی نه چندان معروف . همه می‌دانستیم که هوادار هم مثل دو تیم دیگه هر گز به خود اجازه نمیده جلوی برادر بزرگ‌ترش کم بذاره ولی ساکت خان، سنگ تمام گذاشت .‌‌یک فوتبال کثیف که ناشی ترین تماشاگران هم از این تبانی واضح تعجب کرده بودند . حتی تماشاگران حاضر در استادیوم هم بعد از گل‌های سوم و چهارم خوشحالی نمی‌کردند و لبخند معنی داری می‌زدند . یعنی چه؟! بالاخره زیر و بم این کار دیروز را خواهیم فهمید مردم باید بدانند و حق این را دارند که بفهمند در فوتبالی که نظارت هم روی آن انجام نمیشود چه می‌گذرد ؟! فقط گوشه کوچکی از اختلاس رو شده که نشان دهنده مشت نمونه خروار است ! وقتی مثل آب خوردن پولهای میلیاردی میخورند و آب از آب تکان نمیخورد، چنین تبانی هوایی هم امری پیش و پا افتاده است. اما اجازه نخواهیم داد و پته تبانی کنندگان را روی آب خواهیم ریخت.
    • محمود IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      مطمئنی اشتباه نمیکنی؟ تبانی رو برادران کوچکتر پیروزی یعنی دوب اهن نساجی پیکات که بده بستان دارن با یحیی جون انجام دادن
  • امیر IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    بی صبرانه منتظر دیدار با پرسپولیسیم
    • علیرضا IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      با این آبرو ریزی، انگیزه پرسپولیس دو چندان شده. باید باد این تیم پفکی را خالی کرد تا همه بدانند نتایج اکثرا با تبانی و کمک دوستان و همسایگان بوده، و این فقط یکی از چندین بازی بوده که با اشتباه بزرگ ساکت الهامی رو شده !! اینبار به سد محکمی خوردید.
  • ندانستن عیب نیست !! IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    الان رتبه استقلال و سپاهان درجدول با توجه به تفاضل گل محاسبه میشه یا چون بازی رو در روی استقلال با سپاهان به نفع سپاهان بوده سپاهان بالاتره والله اینقدر ماده و بند و تبصره عوض میکنن شک کردیم
    • فکوری IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      بزار با برندهای اینچنینی دلخوش باشند. سایه سنگین این تبانی تا ابد روی قهرمانی‌های قبلی احتمالی بعدی خواهد ماند. باشگاهی در ادعا اما پفکی که برای گرفتن امتیاز و‌حتی تفاضل گل دست به هر ما ناجوانمردانه میزند . آقای الهامی، موی سفید تان باعث نشد کمی بیشتر فکر کنید؟! شرم آور بود!
  • ولی IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    قانون تفاضل گل دو ساله منسوخ شده بازی رو در رو حساب میشه
  • کوهمره جروق IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    اشتباه میکنی سپاهان صدر جدوله. البته به لطف هوادار و اهدایی زیاد به این تفاضل رسید.به لطف تبانی هوادار که مالکش یه استقلالی هست .البته پولش هم گرفته.
  • فوادپرسپولیسی IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    با بازی رودررو ک سپاهان صدره
  • آبی IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    باید پذیرفت که بازیهای باقیموندۀ استقلال از سپاهان و پرسپولیس روی کاغذ سختتره اما قوتبال رو خیلی نمیشه پیش بینی کرد
  • آبی IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    فعلا تفاضل گل مهمه البته ناراحت نباشید ما امتیاز بیشتر قهرمانیم
  • سام IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    یک تبانی واضح و آبروریزی بزرگ برای فوتبال کشور. کمی وجدان و شرف هم چیز خوبیست . از چند روز قبل از این بازی خیال همه جمع بود که تیم‌ هوادار که اکثر بازیکنان و تمام مادر مربی گری ، استقلالی هستند ، این بازی را واگذار خواهد کرد . اما فکرش را هم نمی‌کردیم که ساکت الهامی حتی تفاضل گل را هم لحاظ کرده بود و حواسش به آنهم بود. شرف و وجدان هم چیز خوبیست . این مصداق واضح یک فوتبال کثیف است !
  • امیر علی IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    الهامی با این تبانی و فروش وجدان و شرف خود، خط قرمزی کشید روی کل کارنامه ورزشی نه چندان خوب خود. فوتبال کثیف و بی حساب و کتاب.
  • شمس IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    این تبانی . باعث شد انگیزه شکست دادن استقلال دو چندان شود. آنچنان درسی به فوتبالیستهای ناجوانمرد دهند که مردم نیز بدانند و ببینند این تیم قابلیت برد ۶_۱ را ندارن. سایه سنگین این تبانی واضح، تا ابد روی ساکت الهامی و تیمش خواهد ماند. اسامی بازیکنان تیم هوادار را بخاطر داشته باشید، هیچ‌کدام پیسترفتی نخواهند داشت، چون شرف و وجدان و منش ورزشکاری ندارند. ننگ بر شما. اما همدیگه را بزودی می بی نیم ! به سد محکم پرسپولیس خوردید!! تبانی میکنید،؟ منتظر عواقب آن هم باشید.
  • عباس ششتقلالی IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    مدیونی اگه بگی کیسه کشا تبانی کرده باشند !!!
  • داوود س.ع. IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    این تبانی نبود . این یک آبرو ریزی بود. با خودمان تعارف نکنیم و ماری به تیمهای دیگه نداشته باشیم. سایه سنگین این بازی تا ابد روی تیم ما خواهد ماند. بهانه‌ای دست تیمهای حریف دادیم که حتی اگر قهرمان هم شویم، این بازی و نتیجه عجیب آنهم در یک نیمه را علم خواهند کرد و قهرمانی ما را زیر سوال خواهند برد! سطحی نگاه نکنیم. استقلال توانایی شکست دادن هوادار را دارد چ، اما شش گل آنهم نیمه دوم و زدن پنالتی توسط دروازبان و بازی ندادن مهره‌های اصلی هوادار و پاسهای غلط و اشتباهات بچگانه بازیکنان هوادار نشان از یک تبانی میداد. ما چنین پیروزیها را نمی‌خواهیم . تیم ما باید قاطعانه و با قدرت پیروز از زمین بیرون بیاید و حتی قهرمانی بدین شکل پیش کش خودشان. من به عنوان یک هوادار بشدت دو آتشه استقلال، تا انتهای لیگ امسال بیطرف خواهم ماند .‌‌استقلال تیم بزرگی است و شایسته نیست برخی عوامل نفوذی یا هرچه ، با اعتبار و سابقه درخشان این تیم بازی کنند.
  • رحمت IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    زدن پنالتی توسط دروازبان؟! آنهم تیمی که نیاز به تفاضل گل دارد ؟. خیلی ناشیانه بود !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی