نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
دوست دارم دوباره در دربی گل دیگری بزنم/ باور کنید هیچ بازیکنی در تیم ما کم کاری نکرد
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس گفت:ا گر در دربی به من بازی برسد و خدا بخواهد حتماً دوست دارم دوباره در این بازی گل دیگری بزنم.

مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس در پنج هفته اخیر در بازی های تیمش بسیارمؤثر و بهتر از قبل کار کرده به گونه‌ای که جدا از دو پاس گل دو پنالتی هم برای تیمش گرفته .او در بازی مقابل مس کرمان یک بار هم توپ را به تیرک دروازه تیم کرمانی کوبید تا در آستانه دربی شاید خودش را بیش از پیش به سرمربی تیمش ثابت کند. به بهانه برد مهم پرسپولیس مقابل مس و سایر مواردی که پیرامون این بازی وجود داشت گپ و گفتی با مهدی عبدی داشتیم .

در پنج بازی اخیر تیمت به نوعی نسبت به قبل متحول شدی و در بازی مقابل مس هم یک پنالتی گرفتی و مؤثر کار کردی.

خدا را شکر که در کنار بقیه همبازیانم تلاش خودم را انجام دادم و فکر می‌کنم موفق شدم اعتماد سرمربی‌مان را جلب کنم و رفته رفته به آن اعتماد به نفس لازم برسم. از کسب سه امتیاز مهم بازی‌مان مقابل مس که یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل‌مان بود خوشحالم چون در شرایطی قرار داشتیم که باید پیروز می‌شدیم تا شانس‌مان را برای قهرمانی حفظ می‌کردیم که خدا را شکر هم سه امتیاز را گرفتیم هم برد پر گل همراه با اختلاف گل را کسب کردیم که خیلی به آن نیاز داشتیم تا به نوعی به همه هدفمان برسیم.

به تیر زدی و پنالتی گرفتی و خیلی تلاش کردی اما گل نزدی!

شانس با من یـــــار نبود که گل بزنم اما مهم پیروزی تیمم بود که به آن رسیدیم . باور کنید همه هدف بازیکنان مان همین برد است حالا چه می‌خواهد گلزن تیم دفاع باشد یا مهاجم برای ما فرقی ندارد و همه خوشحال می‌شویم که تیم ما برنده شود و فرقی ندارد که آن گلزن من باشم یا بازیکن دیگر گل بزند .

در یک صحنه هم توپ را به تیرک زدی چرا آن موقعیت را گل نکردی؟

در آن صحنه با احتساب دروازه بان مس فکر کنم چهار پنج بازیکن روی خط دروازه تیم شان ایستاده بودند از این‌رو توپ را هوایی زدم تا گل شود اما از شانس بدم توپ به تیرک خورد تا یک جورهایی حسرت آن صحنه را بخورم .

چرا بعد از دوگلی که زدید چند فرصت دیگر گلزنی را از دست دادید تا با به گل رسیدن مس استرس زیادی بر تیم تان حاکم شود و حتی در معرض خطر تساوی هم قرار بگیرید؟

مس تیم بدی نبود و بعد از آنکه دو گل خوردند عملاً چیزی برای از دست دادن نداشتند و درصدد جبران بر آمدند از همین رو در دقایقی به ما فشار آوردند و تیم ما تا حدودی تمرکزش را در خط دفاعی از دست داد تا آنها کمی خطرناک ظاهر شوند. با وجود این به خودمان دوباره مسلط شدیم و جریان بازی را در اختیار گرفتیم.

اما قبول‌داری که قادر بودید با نتیجه‌ای به مراتب پرگل تراز پیروزی سه بر یک حریف‌تان را شکست دهید؟

شاید این طور بود اما زدن سه گل در خانه حریف هم با ارزش و برد پر گلی محسوب می‌شد ضمن اینکه در چند صحنه هم تیـــــــــــــرک و بدشانسی مانـــــــــــــــــــــــــــع به ثمــــــــررسیدن بخت‌های گلزنی‌مان شد اما فکر کنم هم هواداران وهم کادر فنی‌مان از بردمان وکسب پیروزی با نتیجه سه بر یک خودمان رضایت داشتند.

یکی از پنالتی‌ها را تو گرفتی تا گولسیانی در مقابل مس دو گل تیم تان را بزند و حتی به آقای گلی هم امیدوار شود. دررابطه با گلزنی‌های گولسیانی که همه پنالتی‌هایش را هم گل کرده چه نظری داری؟

در تیم ما همه تلاش می‌کنند تا به هدف مان برسیم .گولسیانی هم جدا از اینکه یک مدافع خیلی خوب و تمام عیار است مدافعی گلزن هم محسوب می‌شود که امسال خیلی خوب جدا از وظایف دفاعی برای تیم ما گلزنی هم کرده و در زدن ضربات پنالتی‌مان هم آمار صددرصد موفقیت آمیزی داشته است تا نشان دهد یک پنالتی زن تمام عیار است .او وقتی پشت توپ قرار می‌گیرد نشان می‌دهد که با دقت تمام ضربه‌اش تبدیل به گل خواهد شد و خوشحالم با دو گلی که از روی نقطه پنالتی زد دبل کرد تا هم روحیه خودش و هم روحیه بازیکنان مان بالاتر برود .

به نظر بعد از اینکه مس یک گل زد و تحت فشار قرار گرفتید ترس محرومیت بازیکنان‌تان برای دربی روی عملکردتان تأثیر گذاشت تا محتاط شوید!

در شرایط بسیار حساسی قرار داریم اما باور کنید هیچ بازیکنی در تیم ما کم کاری نکرد و همه بازیکنان با همه توانشان جنگیدند هر چند شاید در بازی‌مان مقابل مس که حکم یک فینال را داشت ناخودآگاه کمی محتاطانه بازی کنیم که این امر در طول نود دقیقه طبیعی است. خوشبختانه هیچ بازیکنی هم برای دربی محروم نشد تا با همه توانمان به مصاف رقیب سنتی‌مان برویم.

روحیه تیم تان در آستانه دربی چگونه است؟

هم سه امتیاز را گرفتیم و هم سه گل زدیم و هم همه بازیکنان مان را برای دربی حفظ کردیم تا در آستانه دربی همه چیز بر وفق مرادمان باشد و با روحیه عالی خودمان را برای آن بازی آماده کنیم. برد خیلی خوبی مقابل مس کسب کردیم و یک گام به قهرمانی نزدیک تر شدیم تا ان‌شاالله با دعای هواداران‌مان به هدف‌مان برسیم و آخر فصل جام را بالای سر ببریم.

روی یک صحنه با وجود سرزنی به‌شدت با دروازه بان مس برخورد داشتی .گویا در آن صحنه اعتقاد به پنالتی داشتید؟

هنگام سرزنی دروازه بان مس با من برخورد داشت تا کمی با حالت بی‌تعادلی ضربه سر بزنم .در هر حال شاید در این رابطه کارشناسان نظر بدهند بهتر باشد اما شاید می‌شد آن صحنه را پنالتی گرفت .

چون سابقه گلزنی در چند دربی را داری پس ازعملکرد خوب در پنج بازی اخیر تیمت احتمال می‌دهی که در دربی حضور داشته باشی و گل بزنی؟

اگر در دربی به من بازی برسد و خدا بخواهد حتماً دوست دارم دوباره در این بازی گل دیگری بزنم و با گلزنی برگردم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سلام پرسپولیس IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    اگه عبدی جلوی هوادار و سپاهان فیکس بازی کرده بود الان صدر مال پرسپولیس بود اون شیخ بی خاصیت جلوی هوادار ی گل صددرصد را نزد جلوی سپاهان هم که پریرا گند زد بعدش عیسی رفت زمین و هیچ کاری ازش بر نیامد فقط ماندم چرا یحیی تا بازی‌های بزرگ از عبدی استفاده نمیکنه یا از دقیقه ۸۵ به بعد استفاده میکنه چون عبدی نشان داده بازی‌های بزرگ بهتر بازی میکنه و بیشتر گل میزنه ایشالا دربی فیکس باشه تا استقلال را راحت ببریم
  • محمد محمدی از اهواز ولی بچه مسجدسلیمان هستم. ساکن IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    ان شالله شما مهدی عبدی عزیز و نازنین ، عیسی ، پریرا ، از بین عمری و ترابی هم گل میزنن 5 بر 0 میزنیمشون به امید خدا ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی