۸۱
من هم قبلاً می‌گفتم علیرضا دبیر ریا می‌کند اما.../ رسول خادم کرسی مؤثری نداشت و دردی از کشتی دوا نکرد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی با اشاره به فیلم منتشر شده از نماز خواندن علیرضا دبیر در جلسه وزیر ورزش، روایت دقیقی از اتفاق رخ داده ارائه کرد.

عبدالمهدی نصیرزاده با اشاره به بازتاب انتشار فیلم نماز خواندن رئیس فدراسیون کشتی در جلسه رؤسای فدراسیون‌های ورزشی با وزیر ورزش اظهار داشت: چیزی را که خودم دیدم می‌گویم چرا که متأسفانه دارد بی‌اخلاقی می‌شود. خودم را مدیون می‌دانستم اگر در این مورد صحبت نمی‌کردم. در جلسه با وزیر بودیم که علیرضا دبیر آمد، دیر هم آمد و انتهای مجلس نشست. کارشناس روابط عمومی فدراسیون بدنسازی که عکاس یک خبرگزاری هم است، این فیلم را از دبیر گرفت و بعد از افطار آن را به من نشان داد. به شوخی هم می‌گفت یاد بگیر! برایم جالب بود و پرسیدم که چه زمانی نماز را خوانده که خود دبیر رسید. گفتم ببین شکارچی چه شکار کرده و دبیر هم گفت تو چطور متوجه شدی؛ سجاد انوشیروانی (رئیس فدراسیون وزنه‌برداری) که کنار من بود، متوجه نشد.

دبیر گفت مثل اسماعیل احمدی بعد از فُوتَم نمازم را پخش کن

عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی ادامه داد: قسم می‌خورم دبیر به بیات گفت این فیلم را پخش نکن و بگذار وقتی مُردم پخش کن. حتی به فیلمی که از اسماعیل احمدی در حال نماز خواندن در خانه کشتی گرفته بود، اشاره کرد و گفت بگذار مثل اسماعیل احمدی وقتی از دنیا رفتم آن موقع فیلم را پخش کن. عکاس هم گفت، اینکه فیلم خوبی است و ترویج نماز به شمار می‌رود و گفت من آن را کار می‌کنم. دبیر گفت راضی نیستم این فیلم را پخش کنی ولی فیلم پخش و حرف‌های نادرستی در موردش گفته شد.

گفتند با دبیر کار نکن، او خورده و برده است!

نصیرزاده با اشاره به اینکه برخی می‌گویند این فیلم پس از هماهنگی با دبیر منتشر شده است، گفت: به والله اینطور نبود. من شاهد بودم. آخرت خودمان را نسوزانیم. خیلی ناراحتم که این حرف‌ها را می‌زنند. من رقیب علی دبیر در انتخابات بودم اما سه سال و ۹ ماه از نزدیک با این فرد کار کردم. وقتی می‌خواستم با او کار کنم، همه گفتند خرابت می‌کند، گفتند قبلاً خورده و برده؛ به جان بچه‌ام من در این ایامی که با دبیر کار کردم، یک بار هم ندیدم دروغ بگوید، ریا کند و شبیه هیچ کدام از چیزهایی که در موردش می‌گفتند باشد. می‌گویند نمازش ریا است، ما در این چند سال هر جا رفتیم و صدای اذان آمد، او نماز خواند. ریا یک بار، دو بار، پنج بار، ۱۰ بار، نه سه سال و ۹ ماه. ما برای ترغیب یک باشگاه برای حضور در لیگ برتر کشتی پیش مدیرعامل مس رفته بودیم، او منتظر ما بود اما دبیر رفت نماز بخواند. به دبیر گفتم یک ساعت وقت گرفتم از این آقا و می‌خواهیم پول برای کشتی بگیریم، بعد تو اینجوری نماز می‌خوانی، گفت خدا را ول کنم بیایم جلسه؟

من هم قبلاً می‌گفتم دبیر ریا می‌کند تا از نزدیک او را دیدم

عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی تأکید کرد: اینکه قبلِ این آدم چه بوده، نمی‌دانم، من حال را می‌گویم. خودم هم قبلاً می‌گفتم ریا می‌کند، اما وقتی با او کار کردم دیدم اعتقاد قلبی‌اش این است. خودم رقیب دبیر بودم، عملکردی که دبیر در این مدت در کشتی داشته، کم‌نظیر است. ساخت و سازی که او انجام داد، از ساخت و سازی که در کل ورزش کشور انجام می‌شود بیشتر بود. این کار را برای خودش نکرده، برای ورزش اول کشور انجام داده است. وقتی دبیر برای کشتی و بودجه‌اش می‌دود جو رقابتی بین بقیه فدراسیون‌ها هم ایجاد شده و بقیه هم می‌دوند. من رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام هستم، وظیفه‌ام این است از حق و حقوق ورزشم دفاع کنم، اما در عین حال که خودم را جزیی از کشتی می‌دانم، معتقدم هرموقع کشتی بالا بوده حال ورزش ما خوب است. این بخل و حسادت را کنار بگذاریم. چرا نتیجه تیم ملی فرنگی در همین قهرمانی آسیا را نمی‌بینند؟ این تیم که مقتدرانه قهرمان آسیا شد هم زیرمجموعه همین فدراسیون بود.

دبیر به هیئت رئیسه گفته بود قهرمانی آسیا برای‌مان مهم نیست

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به اینکه دبیر پیش از اعزام تیم به قزاقستان در مورد آن در جلسه هیئت رئیسه صحبت کرده بود، گفت: باید دید تیم ما در چه شرایطی رفت. در جلسه هیئت رئیسه قبل از عید، دبیر به ما گفت که هدف‌مان قهرمانی آسیا نیست و اولویت و هدف ما جهانی و المپیک است. او تأکید کرد طبق چرخه به جوان‌هایی که در مسابقات کشوری اول شدند، میدان داده شده و رسیدن به قهرمانی آسیا هم برای‌مان مهم نیست چون می‌خواهیم پشتوانه‌سازی کنیم. همین کادرفنی در مسابقات قهرمانی جهان ۷ مدال گرفت، با همین کادرفنی تیلور شکست داده شد. از جایگاه فردی که سال‌هاست در ورزش حضور دارم، قدردان کشتی‌گیران و کادرفنی هستم که تلاش‌شان را کردند. فدراسیون هم در راستای پشتوانه سازی و اعتماد به جوانان چرخه را اجرا کرد. به تیم فرنگی و حسن رنگرز خسته نباشید و خداقوت می‌گویم. بعضی از نفرات مثل گلیج و کریمی روزشان نبود، هدف فدراسیون هم قهرمانی نبود، هیئت رئیسه فدراسیون در جریان این موضوع قرار داشت.

از دبیر چنین توقعی نداشتم، گرفتن صندلی به این راحتی‌ها نیست

نصیرزاده درباره اینکه علیرضا دبیر پیش از این در مصاحبه با تسنیم گفته بود عبدالمهدی نصیرزاده یکی از گزینه‌هایش برای شرکت در انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه جهانی است، تصریح کرد: نه به دبیر گفتم من را معرفی کند و نه چنین توقعی از او داشتم. من عضو کوچکی از جامعه بزرگ و پر پهلوان کشتی هستم که اگر قابل بدانند همیشه خودم را یک عضو می‌دانم و هر جا کمکی از من برای ورزش کشورم و کشتی بربیاید، با همه توانم وسط می‌آیم.

وی اضافه کرد: در عین حال من کارشناس مدیریت ورزش هستم و این را هم باید در نظر گرفت که برای معرفی کردن یک فرد در راستای گرفتن صندلی، کار به این راحتی‌ها نیست و پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد. نیازمند رایزنی بلندمدت و دیپلماسی خاص است و اینکه آن فرد را واقعاً در داخل قبولش دارند داشته باشند یعنی دستگاه ورزش حمایتش کند و مثلاً حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش، فردی که قرار است برای عضویت در هیئت رئیسه معرفی می‌شود را در سفر به فلان کشور یا دیدار با رؤسای ورزش کشور دیگر معرفی و حمایت کند. دستگاه امور خارجی و سفرای ما هم با مسئولان کشورهای دیگر در این رابطه صحبت کنند و حمایت و رأی بخواهند. رأی به این سادگی‌ها به کسی داده نمی‌شود. باید اینها را به کشور خودمان بیاوریم و قدرت‌مان را به رخ بکشیم، از دستگاه دیپلماسی هم کمک بگیریم، قطعاً این اتفاق می‌افتد؛ حق ما هم هست و دور از دسترس‌مان نیست.

خادم کرسی مؤثری نداشت و دردی از کشتی دوا نکرد

رئیس سابق سازمان لیگ کشتی افزود: نه تنها یک عضو که باید چند عضو داشته باشیم. به عنوان مثال چرا «دولت تورلیخانوف» باید رئیس شورای کشتی آسیا باشد؟ ما هم می‌توانیم کرسی مؤثر بگیریم. یک بار گفتم و همه بدشان آمد که نصیرزاده کجای کشتی است که در مورد رسول خادم صحبت می‌کند. در عین حال که مربی بین‌المللی کشتی هستم، مدرسم و سال‌ها کتابم رفرنس مربیگری بوده و آن را خوانده‌اند؛ به احترام همه بزرگترها در کشتی حرف نمی‌زنم ولی در حوزه مدیریت که می‌توانم حرف بزنم.

نصیرزاده افزود: واقعیت این است که اگر صندلی مؤثر داشتیم مشکل رژیم اشغالگر قدس در کشتی را حل کرده بودیم، یا در میان ۴ مسابقه رنکینگ‌دار اتحادیه، یکی هم مسابقات ما بود. حقیقت این است که رسول خادم کرسی داشت اما مؤثر نبود که بتواند دردها و مشکلات کشتی ما را حل کند و سودی به حال‌مان داشته باشد. چرا با وجود داشتن کرسی، نتوانستیم موضوع میزبانی از مسابقات جهانی را حل کنیم؟ من رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی هستم و سیاست خودم را به آنها دیکته و از حقوق‌مان دفاع کردم. فدراسیون جهانی هم ما را به همین شکل پذیرفته، یعنی مسابقات خانم‌ها در یک کشور دیگر برگزار می‌شود و ما همین امسال میزبان جوانان بودیم. برای همین است که می‌گویم باید به دنبال کرسی مؤثر باشیم که در جهت توسعه کشتی ما باشد. رسول خادم آن کرسی را داشت اما حقیقتاً دردی از ورزش ما دوا نکرد. واقعیت را می‌گویم و فحش هم بخورم مهم نیست.

باید از دبیر خواهش کنند که برای چهار سال دوم هم بیاید

عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی با حمایت مجدد از دبیر و شایسته خواندن او برای دوره بعدی ریاست فدراسیون عنوان کرد: عملکرد دبیر فراتر از تصور خودم بود، من نه رفاقت آنچنانی با او دارم و نه رابطه ما مرید -مرادی است. همیشه هم به چشم رقیب به دبیر نگاه کردم چون خودم هم خیلی دوست داشتم رئیس فدراسیون کشتی شوم ولی وقتی خوب کار می‌کند بگویید خوب کار کرده است. دبیر بهترین فرد برای چهار سال آینده کشتی است. در واقع با کارهایی که کرده جامعه کشتی باید از او خواهش کند که باز هم بیاید.

نصیرزاده یادآور شد: دوستان فراموش کردند در همین دوره گذشته پول اعزام به مسابقات هم فراهم نبود. الان چقدر اردو و مسابقه و اعزام داریم. منِ رئیس فدراسیون می‌دانم یک اعزام چقدر هزینه دارد آن هم نه با دلار سه هزار تومانی که ارز دولتی هم می‌گیری، با دلار ۵۲ هزار تومانی. به نظر خوشی زیر دل‌شان زده است. دوستان شرایط قبل را فراموش نکنند. هیچ کسی مثل دبیر منافع رفاهی و معیشتی کشتی‌گیران را فراهم نکرده، باید قدردان چنین رئیسی بود و من به عنوان عضو کوچک و علاقمند کشتی، دست دبیر را می‌بوسم و بابت کارهای که انجام داده از او ممنونم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۳
  • لیلون IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    به روباه گفتن شاهدت کیه گفت دمم خخخخخخ
    • ملابرادر IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      آخر نماز که انوشیروانی بهش میگه قبول باشه چطور متوجه نشده انوشیروانی :)
    • لیلون IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      لطفا بیشتر مصاحبه های پهلونا واسطوره های زنده مارا که در قید حیاتند خادمها دایی ها و..را بنویسید حرف آدمهای کوچیک دسته دوم اصل نیست ابکیه
    • رضا IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      خدایه‌من تو مرا نگه دار نماز اول وقت با نماز اول اذان فرق دارد تازمانی‌که حقی‌برگردن شماست نفس‌کشیدن هم مستحب است باورکنید حق‌الناس صدر شرع و قانون در تمام آیین ها مقدم است
  • ناشناس IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    متاسفانه فرد با عملکردش ارزیابی نمی شود خوشمان بیاید یا نیاید بایستی افراد بر اساس عملکردشان سنجیده شوند حتی اگر دشمن ما باشد وقتی به اینجا رسیدیم به موفقیت می رسیم
    • حاج صفی IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      جناب ناشناس اگه فقط موفقيت ملاکه و مرام و مسلک آدمها در درجه پایین‌ترین پس باید قبول بکنیم غربی‌ها از مابهترن و برای ما الگوی خوبین!کما اینکه آنها منششون از مابهتره ودرک بهتری از انسانیت دارند
  • فرشید IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    تا دلتون بخاد ریا دروغ زیاده مگه کسی میتونه منکر بشه .مثال اونای که خانوادشون اون ور آب در کمال رفاه و بی حجابی دارن درس میخونن با پول مردم و شوهر ایشون داره حقوق میگیره و براشون حواله میده و دم از اسلام و صر فه جویی برا مردم میزنه
  • همینطوری IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    به روباه میگن شاهدت کیه !تو خودت داری از بده بستون هات با دبیر در قالب تعریف کردن از اون دم میزنی دیگه نباید انتظار داشته باشی کسی برای حرفهات تره هم خرد کند.حالا شما را معرفی و نامزد کرده بجایی هم رسیدی.😂😂😂از نظر من همینکه تو و امثال تو از دبیر تعریف میکنید خود بهترین دلیل و گواه است برای ریاکاری ایشون.بزار کسانی ازش تعریف کنند که بواسطه ی این به نان و نوایی و پست و میزی نرسیده باشند.
  • اشکان IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    بعله استاد اما بقول سعدی شیرین سخن: ای مرغ سحر عشق ز پروانه بیاموز/ کان سوخته را جان شد و آواز نیامد...«««این مدعیان در طلبش بی خبرانند/ کانرا که خبر شد خبری باز نیامد»»»
  • مجید IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    یک موی گندیده خادم به تمام هستی ریاکارانه خیلی ها می ارزه
  • میلاد IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    هرکس این پیامو میبینه صدای منو ب افرادی امثال علیرضا دبیر و هرکسی ک ادعای مردی وکشتی گیریش میشود و ریس هس یا سر دسته کشتی گیرا هس من سال 1397 تو باشگاه کشتی زمین گیر شدم و فلج اما هیچ کدومشون سری ب من نزدن الانم هیچ امکاناتی بهم ندادن حالام میگن هیچی نداریم واقعا ک اوسا علیرضا دبیر سر بر مهر میگذاره واقعا ک
  • ناشناس RO ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    دست از این همه مردم فریبی بردارید کسی که کاری رو صادقانه انجام می ده نمی زا ره کسی جز خودش وخداش بفهمه دست از ریا ومردم فریبی بردارید
  • Ali IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    آقای نصیرزاده چرا دروغ می‌گویی شما یه بار دیگه اون فیلم رو نگاه کن انوشیروانی هنگ کرده بود دبیر چطور گفته حتی ایشون هم متوجه نشده‌
    • محمد IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      اگر دروغ نگوید که طرف کاندیدا نمیکند ،برای فدراسیون کشتی جهان،
  • رحمان IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    تو این کشور بی جهت بی کسی مسئولیت نمیدن. کافیه فقط بلد باشی چطور اذهان رد فریب بدی
  • بهشاد IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    توفیلم نگاه کنیداقای انوشیروانی فقط به نمازخواندن دبیرنگاه میکنه.آی حقه بازها
  • حمید IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    توی این عکس هم که تسبیح دست گرفته بیشتر به لات و لوت های چاله میدون میخوره تا رییس یه فدراسیون ورزشی. کیا دارن ورزش این مملکت رو میگردونن. مدرک داره ولی شعور و سواد؟؟
  • علی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    دبیر یه ریاکار و خودفروش هست.نصیرزاده هم سخت تلاش میکنه کلاس های ریاکارانه دبیر رو پاس کنه
  • ازاده IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    ای کلک حقه بازا همه تون سرته یه کرباسی
  • قهرمانی IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    ما هنوز یاد نگرفتیم کسی رو قضاوت نکنیم شاید آقای دبیر با خدای خودش عهدی بسته که باید در یک زمان معلوم ادای عهد کنه
  • سعید IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    ای کاش در هر پست و مقامی انسان بودیم نماز و..‌که شخصیه مستحب کاری که بابتش پول میگیری و انجامش نمیدی میشی پیمانکار زدو بند
  • جعفری IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    اگر می گوید ریا ایرادی ندارد ولی آقای دبیر کاری کرد کارستان کشتی کشور درجهان از اعتبار بالایی بر خوردار شده وبرای کشتی زحمت زیادی کشید واز ایشان ممنونم
  • کسری انوشه روان IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    به کارهای دبیر برای کشتی نگاه کنید.حالا ریاکاره و یا هرچیه دیگه،کارهاشو زیر سوال نمیبره.مردم ایران از کسی که یه دستاوردی داشته باشه استقبال نمیکنن.
  • کامران IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    کاری به دبیر ندارم ولی همه اینو میدونن که هیچ آدم سالمی تو این سیستم نمیتونه کار کنه .
  • سیدقاسم IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    دبیر بزرگمرد و بامرامه.. پشت بزرگان حرف زیاده.. خدا بهش عزت بده کافیه حالا بقیه هرچی بگن و تهمت بزنن.. ادعای دین دارید ولی خودتون بدون اینکه قلب طرف رو‌بدونید براحتی میگید بهش ریاکار؟ این درسته؟ بعضی از ایرانی جماعت فقط اسم مسلمان یدک میکشن و ادعا دارند ولی ب عالم و آدم تهمت میزنند..
  • عباس IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    دبیر عشقه
  • Msg IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    پهلوان فقط خادم
  • هادی IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    حنای شما دیگه رنگی نداره... نیرنگ و ریا و فریب دادن مردم دیگه بسه... خادم عشق است...
  • ایرانی IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    آقای دبیر برای رضای خدا کار کن بزار پشت سرت حرف بزنن. باید قدر شناس کارها انجام شده باشیم.
  • سینا IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    سلام خدا خیره بده هر کسی که قدمی بر میداره برای ایران و ایرانی و جوونای مردم ریا میکنه یا نمیکنه قضاوتش با خدا قضاوت کار من وامثال من نیست بترسیم ز روزی که نا عادلانه قضاوت کردیم
  • ناشناس IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    آقای دبیر بهتر بود تو نمازخونه،نمازشو میخوند بعد میومد.واقعا مسخرست وسط جلسه بشینی نماز بخونی،خدا بداد مردم برسه با این وضع
  • عباس IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    سلام دوستان من از کشتی گیران مازندران هستم انصافا از وقتی آقای دبیر اومده کشتی یه تکونی خورده هم در بحث امکانات و هم اعزام برون مرزی برای مسابقات شما کار کردنش رو نگاه کن بقیه چیزا رو خدا باید قضاوت کنه نه من وشما
  • m IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    سلام بعضی دوستان گفتند که ایشان ریا می کند و دروغ می گوید ، باید بگویم که حرف شما را تایید یا تکذیب نمی کنم ولی قضاوت انسان ها بسیار سخت است.
  • امیر IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    رسول خادم مرده مرد .. دمش گرم مرد با غیرت
  • مهیار IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    خدایی تو عکس شبیه چیه ؟؟؟؟
    • مجی IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      مهران رجبی
  • عطایی IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    تواین چند سال برای کشتی خیلی زحمت کشیده باید قدردان زحماتش باشیم وقتی سرود کشورمان درمسابقات جهانی والمپیک نواخته میشود باعث غرورهرایرای وطن پرست میباشد درکل دبیر مدیر موفقی بوده
  • علی رضا IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    سلام خدا هرکسو که داره برای عزت دین و وطن کار میکنه، حفظ کنه و توفیقاتشو زیاد کنه؛ هرکسی هم خیانت می‌کنه یا میخوره، رو نابود کنه. انسان، پیچیده ترین موجود جهانه و قضاوت کردن آدما کار بسیار سختیه؛ خداست که از مقاصد و نیات آدما باخبره؛ قطعا قضاوت بیجا و تهمت و دروغ و ...، کار درستی نیست. خیلیا عملکرد ایشون رو تمجید میکنن و معتقدن که کشتی ایران با مدیریت ایشون، در حال پیشرفته؛ پس باید ازشون حمایت بشه نه اینکه بخاطر همچین موضوعی تخریب بشه. من نمی‌دونم زمان نماز ایشون، جلسه در چه مرحله ای بوده؛ اگه جلسه در مرحله استراحت یا تنفس یا پذیرایی بوده، مسلما نماز خوندنشون در اون زمان، هیچ نکته منفی نداره؛ احتمال داره ایشون نذر نماز مستحبی داشته، یا اینکه یه نماز مستحبی رو باید توی اون موقع میخونده، وگرنه وقتش میگذشته؛ خیلی از اعمال، زمان معین یا تعداد معین یا نحوه انجام مشخصی دارن. من به خودم اجازه نمیدم قضاوتشون کنم، چون اگه اشتباه کنم دینی به گردنم میاد. در کل، امیدوارم خدا همه مون رو به راه راست هدایت کنه، ژوری که وظایفمونو درست انجام بدیم؛ اینجوریه که مملکت آباد میشه
    • سالار IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      جناب شماهم خوب همه چی راپیچوندی تا ازریاکار طرفداری کنید..... ماخبرنداریم ونمی دانیم چراقضاوت کنیم و..... این مطالب به درد این موضوع نمیخوره این مغلطه گری حوزه بهش میگن... طرف وسط جلسه سطح بالای کشور که وقت نماز واجبش نبوده با تظاهر داره عوامفریبی میکنه انوقت شما آسمان ریسمان میبافی که چی؟؟ به خدا زشته کم ازمجیزگویان وچاپلوسان متملقان وریا کاران دفاع کنید کشور رابه گندکشانده اید...
  • مهراب IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    عکاس به عضو هیات مدیره میگه یاد بگیر پس معلومه زد و بند دارند
  • ستار IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    تازمانی که ربا و تزویر در جامعه ارزش محسوب میشود وضعیت جامعه ما همین خواهد بود .مگه ما در این ۴۵ سال تجربه نکردیم ؟هیچگاه کسی با نماز خواندن انسان خوب نمیشه .نماز فریضه ای شخصی و ارتباط قلبی با خداوند بزرگ است نه عامل پیشرفت و سنجش انسانها
  • حمید IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    دبیر واقعا خیلی مرده با این همه حسود کار میکنه
  • مهدی IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    در شناخت دبیر همین بس که میگه انوشیروانی هم متوجه نشد ولی در فیلم انوشیروانی چندین بار دبیر را نگاه میکنه و آخر هم به دبیر میگه قبول باشه. آقای دبیر ریا و دروغ خوب نیست پهلوان باش عزیز برادرالبته تو مدتی تو شورای شهر بودی و هوچیگری سیاسیون را خوب یاد گرفتی
  • Mohammad IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    اگه کسی نماز بخواند چه واجب چه مستحبی داره یه عمل خوب انجام میده دیگه این حرفا کدام‌ها کی از نیت ودرون مردم خبر داره بهر حال دزدی که نکرده نماز خوانده ودمش گرم که باعث میشه یه عمل خوب تبلیغ بشه دبیر نشون داده به کشورش ومردم ودینش اهمیت میده نه مثل بعضی که تو شیپور دشمن فوت مکینند
  • بی طرف IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    دوستان هم دبیر و هم خادم قهرمان های کشور ما هستن هر دوشون هم برای ورزش کشور زحمت کشیدن دست از دو قطبی سازی و خراب کردن قهرمان های ملی بکشید
  • رحیم IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    باسلام اگه نظرات بررسی کنید به یه نتیجه مهم میرسه اونم اینه ایشان لایق این پسن نیست درسته کشتی گیر بوده وخودش تو ورای شهر اذعان کرده همینطور رفتیم ببینم چه خبر در حالیکه اونجا فرد متخصص باید باشه که زیر ساخت شهر اعم از دفع بروز فاضلاب شهر ، سیستم های ایمنی روز دنیا، وجادهای عدم ترافیک یا ترافیک حداقل وهزاران نقطه که ۱۸ میلیون با مسافرت دارند زندگی می‌کنند سواد شهری داشته نه،واگه اینجا هم گشتی گیر واز سهمیه رفته دکترا گرفته اینجا هم نمیشه موفق باشه، نتیجه میبیند، افرادی باید اعم از کارهای فدارسیون ویواد روز دنیا ومدیریت روزهای سخت داشته باشه، که نداره، لطفا مردم این قضیه را درک می‌کنند. الان ببیند گشتی استان ها فاجعه هست.
  • احمد IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    همه ی ادم و عالم میدونن دبیر فردی هست ریاست طلب ریاکار و برای خودنمایی پیشونیش رو مهر نماز فشار میاره تا مردم فکر کنند ادمی هست بسیارررررر مومن
  • زری IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    دمت گرم دبیر به هزار تا قهرمان الکی مثل خادم می ارزی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی