پرسپولیسی‌هایی که در دربی گلزنی کردند؛ ۷ ستاره فاتح دروازه استقلال
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

۷ بازیکن فعلی پرسپولیس تجربه گلزنی در دربی را دارند.

شرایط جدول لیگ برتر در فاصله ۴ هفته تا پایان رقابت‌ها طوری است که دربی هفته آینده از اهمییت فوق العاده بالایی برخوردار است و برنده دربی می‌تواند به گرفتن جام قهرمانی خیلی امیدوار باشد.به طور کلی اگر به ترکیب دو تیم نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که پرسپولیسی‌ها تجربه بیشتری از استقلالی‌ها در دربی دارند. با این حال نمی‌شود از آمادگی بالای ستاره‌های استقلال در هفته‌های اخیر به راحتی عبور کرد. در ترکیب پرسپولیس بازیکنان زیادی حضور دارند که سابقه گلزنی در دربی را در کارنامه دارند و به این مهم رسیدند. ۷ ستاره سرخ پوش در مهم ترین بازی باشگاهی فوتبال ایران گلزنی کردند و این فرصت را دارند تا به تعداد گل‌های خودشان در دربی اضافه کنند.

گئورگی گولسیانی

ستاره گرجستانی پرسپولیس که بهترین گلزن این فصل قرمزها به حساب می‌آید، ناجی تیمش در بازی رفت بود و موفق شد هر دو گل پرسپولیس را در دربی رفت به ثمر برساند. گولسیانی که پنالتی زن اول پرسپولیس است ، می‌تواند امیدوار به گلزنی در بازی برگشت هم باشد و تعداد گل‌های خود را در دربی به عدد ۳ برساند. گفتنی است این بازیکن که چند سالی است در فوتبال ایران بازی می‌کند، به استقلال بیشتر از سایر تیم‌های لیگ گل زده و به نوعی متخصص گلزنی به آبی‌هاست.

وحید امیری

ستاره بی حاشیه قرمزها با وجود اینکه معمولا کم گل می‌زند، ولی تجربه گلزنی در دربی را دارد. وحید در جریان تساوی دو بر دو در دربی در لیگ بیستم موفق شد دروازه رشید مظاهری را باز کند و اولین گلش در دربی را به ثمر برساند.

مهدی عبدی

مهاجم شمالی قرمزها در کنار گولسیانی با دو گل زده بهترین گلزن پرسپولیس مقابل استقلال در بین بازیکنان حال حاضر این تیم است. عبدی یکبار در بازی رفت لیگ نوزدهم و در جریان برتری یک گله پرسپولیس مقابل استقلال موفق به گلزنی شد و یک بار هم در بازی برگشت لیگ بیستم این کار را تکرار کرد. گفتنی است عبدی در اولین دربی خود گلزنی کرده و از همان بازی خودش را سر زبان‌ها انداخته است.

پرسپولیسی هایی که در دربی گلزنی کردند؛ ۷ ستاره فاتح دروازه استقلال

امید عالیشاه

کاپیتان اول پرسپولیس در این فصل شانس زیادی برای فیکس بازی کردن در دربی نخواهد داشت. با این حال تجربه امید در این بازی می‌تواند در نیمه دوم به سرخ پوشان کمک کند. عالیشاه در بازی برگشت لیگ چهاردهم و در جریان برد دو بر یک پرسپولیس مقابل استقلال ، گل پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه فروزان کرد و البته بعد از آن به خاطر در آوردن پیراهنش کارت زرد دوم را گرفت و از بازی اخراج شد.

علی نعمتی

مدافع چپ پای پرسپولیس شانس زیادی برای بازی کردن در دربی دارد. نعمتی که در چند بازی گذشته تیمش هم خوب کار کرده ، در بازی برگشت سال قبل و با یک ضربه سر دروازه استقلال را باز کرد و پرسپولیس را پیش انداخت. با این حال گل او ۳ امتیازی نشد و ژستد در دقایق پایانی گل تساوی را برای آبی‌ها به ثمر رساند.

عیسی آل کثیر

آخرین دربی که در اردیبهشت ماه برگزار شد، با برتری پرسپولیس به پایان رسید و تک گل آن بازی را آل کثیر به ثمر رساند. عیسی در اولین دربی خود که بازی برگشت لیگ بیستم بود، موفق شد دروازه رشید مظاهری را باز کند و یکی از مهم ترین گل‌های دوران فوتبالش را به ثمر برساند.

سروش رفیعی

در بین بازیکنان حال حاضر پرسپولیس که سابقه گلزنی مقابل استقلال را در کارنامه دارند، سروش تلخ ترین گل را زده و گلزنی او برای قرمزها خوش یمن نبود. در بازی برگشت لیگ شانزدهم پرسپولیس برانکو فوق العاده قدرتمند بود و خیلی‌ها فکر می‌کردند به راحتی دربی را می‌برند. سروش خیلی زود گل اول بازی را وارد دروازه رحمتی کرد ولی استقلال منصوریان در همان نیمه اول به بازی برگشت و ۳ گل به پرسپولیس زد. در نهایت هم آبی‌ها با نتیجه ۳ بر ۲ بازی را بردند ولی در نهایت پرسپولیس در آن فصل به قهرمانی رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس با غیرت💪 IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    حالا ساپی لگد میزنه😂
  • محمد محمدی از اهواز ولی بچه مسجدسلیمان هستم. ساکن IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    ان شالله آقا عیسی گل میزنه و 4 بر 0 میبریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی