عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال: برای داور دربی عجله نکنید / هنوز پنالتی جنجالی پرسپولیس را ندیده‌ام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: اشتباهات داوری لیگ برتر نسبت به نیم فصل اول خیلی کمتر شده است.

علی خسروی در گفتگو با خبرورزشی در خصوص انتخاب داور دربی در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: نزدیک به ۱۰ گزینه روی میز داریم و سعی می‌کنیم بهترین و کم اشتباه ترین داور را انتخاب کنیم. باید بگویم اکثر داوران لیگ برتری شرایط سوت زدن در دربی را دارند و مشکلی در این زمینه نداریم بنابراین برای نام داور دربی عجله نکنید.

وی در خصوص آمدن VAR  به فوتبال ایران گفت :  VAR  کمک می‌کند تا اشتباهات به حداقل برسد و VAR در خصوص پنالتی‌ها، اخراج‌ها و صحنه‌های تاثیرگذار است و قرار نیست برای هر سوت داور VAR را دخالت دهیم.

خسروی در ادامه خاطرنشان کرد: باید گفت قضاوت داوران در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر نسبت به نیم فصل اول خیلی بهتر شده است و داوران اشتباهات کمتری دارند. در نیم فصل اول از هر ۸ بازی ۵ بازی مشکل داوری در آن دخالت داشت و یا اشتباهاتی صورت می‌گرفت اما در نیم فصل دوم این آمار کمتر شده است.

عضو کمیته داوران در خصوص پنالتی جنجالی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در دیدار با مس رفسنجان و پرسپولیس که به برتری سرخپوشان انجامید، گفت : هنوز فیلم این بازی را ندیدم و باید فیلم بازی را کامل ببینم و در مورد این پنالتی جنجالی اظهار نظر کنم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کار‌گر IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    تو با چ رویی ای حرف را ردی ک فقط سپاهان ۱۰ بار از داوری ضربه خورده حتما دوتایی ک باهات هماهنگ هستن را جزئی از اشتباه نمیدونی
  • قاسم IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    فصل تموم که شد جام هم که تقدیم کردی به تیم محبوبت بعد نگاه کن خطای تونیمه را پنالتی گرفتن واسه ارتش سرخ آسیا.. خخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی