نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
واکنش بازیکن جنجالی هوادار به اتهام تبانی مقابل استقلال/ کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند باید روزی تاوان دهند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بازیکن تیم هوادار به اتهاماتی که به او در فضای مجازی زده می‌شود واکنش نشان داد و از خود دفاع کرد.

مهدی عبدی درباره حاشیه‌های پیش‌آمده پس از شکست شش گله تیم هوادار مقابل استقلال و تهمت‌هایی که به او در فضای مجازی زده شده است، اظهار داشت: فضای مجازی مهم نیست؛ به هر حال وقتی کسی فوتبالیست می‌شود باید این چیزها را هم قبول کند، اما تهمتی که زده می‌شود ناجوانمردانه است. مگر می‌شود یک بازیکن جلوی استقلال و پرسپولیس کم‌کاری کند؟ از شانس بد کل تیم ما مقابل استقلال سرحال نبودند، مخصوصاً در نیمه دوم تیم‌مان «وا» رفت. در بعضی‌ صحنه‌ها آنقدر توپ لو رفت که اعصاب همه ما به‌هم ریخت. خدا شاهد است من نه با کسی در ارتباطم، نه اهل زد و بندم و اصلاً نه استقلالی‌ام و نه پرسپولیسی.

وی درباره صحنه پخش شده از او در فضای مجازی که مهدی قایدی را پس از رسیدن به محوطه جریمه تعقیب نمی‌کند، گفت: ساکت الهامی همیشه به ما می‌گوید باید رو به جلو بازی کنیم و دفاع نکنیم؛ در آن صحنه من می‌خواستم با محسن سفیدچقایی یک حرکت تمرین شده را لب خط انجام بدهیم و توپ را به او بدهم و بعد در لب خط حرکت کنم، اما چون سفیدچقایی به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده بود خیلی با ما هماهنگ نبود و باعث شد توپ لو برود. بعد هم تا به خودمان آمدیم مهدی قایدی به محوطه جریمه رسیده بود و از شانس ما توپ به گل رفت. من با ۱۰۰ کیلومتر سرعت هم می‌رفتم به او نمی‌رسیدم. اگر بازیکن از جلوی من رد می‌شد حرف منتقدان درست است، اما وقتی من پشت بازیکنم چه کار می‌توانم انجام دهم؟ مگر من پنالتی دادم یا در صحنه‌ای اجازه دادم بازیکن به راحتی از من رد شود؟

مدافع تیم فوتبال هوادار در ادامه تصریح کرد: ما در خط دفاع توپ را دفع می‌کردیم، اما پنج ثانیه بعد توپ باز هم روی دروازه ما بود. خیلی در این بازی تحت فشار بودیم. ساکت الهامی هم تأکید دارد که دفاع باید بازی‌سازی کند، اما توپ‌ها بلافاصله لو می‌رفت و در اکثر صحنه‌ها ما سه نفر بودیم و بازیکنان استقلال پنج نفر! هافبک‌های استقلال هم به خط حمله اضافه می‌شدند. اگر کسی فنی باشد می‌داند که کم‌کاری وجود ندارد و شرایط به شکلی پیش رفت که تیم ما تمرکزش را از دست داد.

وی در واکنش به این موضوع که در فضای مجازی تهمت‌هایی به ساکت الهامی نیز زده می‌شود، گفت: به جرأت می‌توانم بگویم او جزو معدود مربیانی است که کارش را به درستی انجام می‌دهد. قبل از بازی هم به ما گفت ما پرسپولیس را بردیم و باید استقلال را هم ببریم. به هر حال این اتفاقات پیش می‌آید. اینکه به ما تهمت می‌زنند حالم را بد می‌کند. من سه سال است در تیم هوادار حضور دارم؛ در کدام بازی به تیم‌ها باج داده‌ایم؟ حقیقت این است ما به لحاظ بدنی از استقلال پایین‌تر بودیم. حالا دربی در پیش است و خواهید دید؛ کسانی که تهمت می‌زنند ببینند خودشان می‌توانند استقلال را ببرند. واقعاً این تیم به لحاظ بدنی خوب است. متأسفانه در روز بد تیم، کل کاسه و کوزه‌ها سر من شکست. این نامردی است. آدم عزیزترین شخص‌اش در زندگی پدر و مادرش هستند. به جان مادرم اگر ذره‌ای کم‌کاری کرده باشم. منتهی به لحاظ بدنی ضعیف‌تر بودیم و واقعاً سرحال هم نبودیم و تمرکزمان به‌هم خورد؛ وگرنه غیر از این هیچ چیز خاص دیگری نبود. اینکه بگویند زد و بند کردیم نامردی است. من به خدا کسی را نمی‌شناسم، این هم شانس ماست. ای کاش یک بار دیگر به استقلال و پرسپولیس بخوریم تا ببینیم باز هم از این حرف‌ها می‌زنند. در این فصل ملوان و چند تیم دیگر هم چهار گل خوردند؛ از شانس بدمان، ما شش گل خوردیم. بعد از گل سوم هم می‌خواستیم دفاع کنیم تا گل‌های بیشتری نخوریم، اما گفتند حمله کنید تا نتیجه جبران شود. من که حلال نمی‌کنم، کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند باید روزی تاوان دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • شاهین IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    چرا به خود می گیرید. اصلا بحث تبانی به کنار.ما می گوییم تبانی نشده...... چرا مقابل پرسپولیس تا حد مرگ بازی کردید . ولی برای بازیکن استقلال پاس گل می دادید... قضیه چی بود. چرا اون بازی روحیه نداشتید.. فولاد هم الومینیوم هم... این جور بود. مقابل پرسپولیس کشته می شدند. ولی در برابر استقلال بفرما..
    • تاج IR ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
      خب داداش استقلاله دیگه هر کی بهش میرسه (وا)میره😂😉
  • ارتش سری سرخ (بدون بابا مسعود ) IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    زیاد به حرفهای جریان انحرافی رسانه سرخ توجه ای نکنین اینا یه روزگاری وقتی توی زمین برنده نمیشدن با انواع روشهای کثیف سعی میکردن بیرون از میدان موفقیت خودشون رو رقم بزنن (بابا مسعود اینا فقط یه نمونه بود ) اما حالا دو فصله که بیرون از میدان هم قافیه رو باختن و سایتها و رسانه هاشون شبانه روز دارن علیه استقلال لجن پراکنی میکنن اما پیش عموم مردم دیگه دستشون رو شده
  • kiya29441 IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    انقدر صحنه ها واضحه ک نیازی ب هیچ صحبتی نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی