نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
۴ |
۰
انتقاد تند مالک باشگاه از بازیکن در رختکن؛ شرم‌آور هستید!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تاد بولی مالک چلسی از نتایجی که تیمش در چند وقت اخیر به دست آورده به شدت عصبانی است.

روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی اختصاصی فاش کرد که بعد از شکست اخیر چلسی مقابل برایتون زمانی که تاد بولی، مالک آمریکایی باشگاه، وارد رختکن تیم شد تا با بازیکنان صحبت کند یکی از ستاره‌های چلسی را جدا کرده و او را با لحنی تند مورد انتقاد قرار داد. این ماجرا باعث عصبانیت و سرخوردگی این بازیکن شده که به نام او اشاره نشده است.

گاردین در گزارش خود می‌گوید نمی‌تواند به نام این بازیکن اشاره کند اما او یکی از خریدهای جدید چلسی است که برای جذب او مبلغی قابل توجه پرداخت شده است. این بازیکن ظرف ۱۲ ماه اخیر به چلسی منتقل شده است.

بازیکنی که با انتقادهای شدید مالک چلسی مواجه شده همچنان از این اتفاق سرخورده و عصبانی است و در تمرین اخیر آبی‌ها به صراحت در این باره صحبت کرده است.

پیش از این مشخص شده بود که بعد از شکست چلسی مقابل برایتون در روز شنبه تاد بولی وارد رختکن این تیم شده و عملکرد تیم را شرم‌آور توصیف بود. چلسی در مقابل برایتون دوازدهمین شکست این فصل خود را به دست آورد.

تاد بولی از زمان به دست گرفتن مالکیت چلسی مبالغ قابل توجهی در این تیم سرمایه‌گذاری کرده و چندین بازیکن گران‌قیمت را به تیم اضافه کرده است.

این مطلب را هم بخوانید: سرمربی بعدی آبی‌ها انتخاب شد/ مذاکره نهایی برای دریافت مجوز مربی جدید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ملابرادر IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    بنده خدا راست میگه آخه، بنظر هزینه زیاد انجام داده اما مهم ترین کاری که باید میکرده رو انجام نداده، اینکه یک مربی خوب بیاره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی