نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
لوئیس انریکه - یولیان ناگلزمن
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لندنی ها حالا روی دو مربی رقابت سختی دارند و به نظر می‌رسد در نهایت این دو مربی در لیگ برتر انگلیس حضور خواهند داشت.

روزنامه انگلیسی تلگراف در خبری اختصاصی از ورود یک رقیب جدید برای چلسی در راه استخدام سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا خبر داده است. این نشریه نوشت که تاتنهام در حال برنامه‌ریزی برای برقراری تماس با لوئیس انریکه است.

انریکه قبلاً با چلسی صحبت کرده است و منابع نزدیک به تلگراف معتقدند اسپرز قصد دارد با این مربی اسپانیایی مذاکرات را آغاز کند، اتفاقی که احتمالاً در اوایل این هفته رخ خواهد داد.

در این مرحله هیچ پیشنهادی مبنی بر اینکه انریکه هدف اصلی تاتنهام است، وجود ندارد اما جذب او در دستور کار قرار دارد. تاتنهام همچنین یولیان ناگلزمن را در صدر فهرست افراد مورد نظر خود دارد و این سرمربی آلمانی هفته گذشته شخصاً با پل وینستانلی و لارنس استوارت، مدیران ورزشی چلسی دیدار داشته است.

انریکه، سرمربی سابق اسپانیا و بارسلونا، علاقه‌مند به کار در انگلیس است. او گزینه مورد علاقه چلسی شناخته می‌شود. برخی گزارش‌ها از تمایل او برای حضور در استمفوردبریج خبر می‌دهند.

چلسی، فرانک لمپارد را تا پایان فصل به عنوان مربی موقت انتخاب کرده است، ضمن اینکه پس از جدایی آنتونیو کونته در دیگر تیم شهر لندن، کریستین استلینی به عنوان سرمربی موقت تاتنهام انتخاب شد.

چلسی و اسپرز به خوبی از پتانسیل جنگ بر سر نامزدهای مربیگری نیمکت‌هایشان آگاه هستند که احتمالاً این دو باشگاه، برخی از نام‌های مشابه را هدف قرار خواهند داد.

به نظر می رسد هر کدام از این دو مربی به یکی از تیمهای لندنی برود دیگری نیز در تیم دیگر مشغول به کار خواهد شد.

این خبر را هم بخوانید: انتقاد تند مالک باشگاه از بازیکن در رختکن؛ شرم‌آور هستید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی